Luz na zębatce zdawczej - szarpanie

Awatar użytkownika
bodzioprince
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 79
Rejestracja: czw 29 sty 2009, 14:23
Model VFR: 750 F RC 36 90r.
Imię: Bodzio
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Ustrzyki Dolne
Kontakt:

Luz na zębatce zdawczej - szarpanie

Post autor: bodzioprince » czw 29 sty 2009, 17:15

Przy wolnej jeździe na 1 biegu szarpie mi motorem, przy dodawaniu i ujmowaniu gazu.

Jest to bardzo niekomfortowe i można wywinąć orła.

Łańcuch i zębatki nie mają ani grama luzu.

Problem leży gdzieś w głębi skrzyni za zębatka zdawczą.

Jest jakiś luz miedzy zębatka zdawcza a koszem sprzęgłowym i na pewno jest to coś w skrzyni nic poza nią.

Gumy w tylnej piaście też są w dobrym stanie, brak luzów.

Sprawdzałem i kolega w CBR F1 tez ma taki luz ale u niego nie czuć tego szarpania.

Motor ma przejechane 46 tys. km. i poza tym to żyleta.

Tak się zastanawiam czy możne to tak ma być, jak jest w waszych? :???:

Awatar użytkownika
Krajan
klepacz
klepacz
Posty: 1273
Rejestracja: ndz 04 cze 2006, 22:59
Model VFR: asfalt
Imię: Paweł
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Kontakt:

Post autor: Krajan » czw 05 lut 2009, 07:42

Zasygnalizuję zastanowienie sie nad przeniesieniem napędu w okolicach sprzęgła, bo cóż w takim silniku by mogło się więcej w tym temacie wyróżnić? Na "jedynce" ->duży moment, krótkie przełożenie...

może poluzowany kosz sprzęgłowy, nie wiele rozkręcania a się upewnisz.

Awatar użytkownika
Fabiq
klepacz
klepacz
Posty: 1371
Rejestracja: sob 16 wrz 2006, 22:33
Model VFR: Honda!
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Fabiq » czw 05 lut 2009, 21:58

VFR szarpie? pierwsze slysze, luz musialby byc duzy skoro tak to az czuc, stawiam na problemy z gaznikami zaworami lub swiecami bo naped to raczej nie bedzie z tego co piszesz
potrzeba cos?! dzwon 509 870 769

Awatar użytkownika
kiki
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2502
Rejestracja: pt 13 sty 2006, 12:53
Model VFR: 800FI '98
Imię: Piotr
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Węgrów
Kontakt:

Post autor: kiki » czw 05 lut 2009, 22:36

spróbuj usunć luz na lince gazu a potem ustaw wolne obroty-sprawdz nastepnie czy czujesz róznice.

Awatar użytkownika
Ketchup
klepacz
klepacz
Posty: 571
Rejestracja: śr 25 paź 2006, 20:05
Model VFR: RC36II
województwo: lubuskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Chocicz

Post autor: Ketchup » pt 06 lut 2009, 14:20

kiki pisze:spróbuj usunć luz na lince gazu a potem ustaw wolne obroty-sprawdz nastepnie czy czujesz róznice.
no i synchro gaźników - tak jak pisali wyżej
Jak do baku to tylko nitroglicerynometanol

Awatar użytkownika
bodzioprince
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 79
Rejestracja: czw 29 sty 2009, 14:23
Model VFR: 750 F RC 36 90r.
Imię: Bodzio
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Ustrzyki Dolne
Kontakt:

Szarpanie, poluzowana śruba w tylnej piaście.

Post autor: bodzioprince » pt 06 mar 2009, 20:03

To nie żadne gaźniki ani linki, bo silnik żyleta. :lol:

Już usunąłem szarpanie.

Ta duża nakrętka na tylnej piaście była poluzowana i zrobił się luz na wieloklinie.

Wystarczyło ja dokręcić.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości