scottoiler problem :(

Awatar użytkownika
emil
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 4209
Rejestracja: ndz 21 gru 2008, 22:10
Imię: Łukasz
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: SO/SZA

Post autor: emil » wt 31 mar 2009, 21:53

a ja się podepnę do tematu: może mi ktoś w prosty sposób napisać, jak uzupełnić scottoilera i go odpowietrzyc, oraz jak go dobrze ustawić (pozycja 1-9 oznacza krople/minute?)? czy przy ustawieniu poniżej 1 też będzie to działać?

rozumiem, że zalanie to zdjęcie czarnej gumy z wężykiem od filtra i napełnienie pojemnika, potem przekręcam na PRIME i wpycham powietrze do pojemnika, żeby wypchać je z wężyka smarującego, tak? bo tak robiłem :D jeśli źle, czekam na isntrukcję, oraz ustawienie częstości kapania :) dzięki

Awatar użytkownika
KolczyK
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 4199
Rejestracja: pt 02 mar 2007, 23:20
Imię: Przemysław
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia
Kontakt:

Post autor: KolczyK » śr 01 kwie 2009, 20:00

ustaw na co najmniej 5 poniżej tego niestety nie smaruje zbyt mocno. Ja mam na 6 i jest w miarę ok, ale jak jest zimno to widzę, że przydałby się jednak dual injector. bo łańcuch coś mi oliwi tylko na lewej stronie. chociaż jak podrkęce powinno być lepiej......kwestia ustawienia końcówki, którą płynie olej....na zębatkę....łańcuch....

uzupełnianie Scotoiller'a:

- wężyk wystający ze zbiorniczka (wyjmujesz jedynie odpowietrzający i w miejsce jego dajesz z butli końcówkę) - tu wlewamy, a właściwie pod ciśnieniem wstrzykujemy olej prosto z bolca butelki lub lejka jak komu wygodnie byle byłą dobra końcówka. najlepiej używać oryginalnego oleju, relatywnie niewielki koszt do przejechanych kilometrów.

- jeśli jest pusty ustawiasz na max czyli ponad 9 czyli do końca przekręcenia tego pokrętła. włączasz moto, chodzi i leci powoli, jeśli dojdzie do łańcucha (zebatki) to odkrecasz na 5, 6 lub jak wolisz.
VFR800FI '99 - była ze mną 35tyś km
VFR800FI '02 - obecna kochanka

UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>

Awatar użytkownika
emil
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 4209
Rejestracja: ndz 21 gru 2008, 22:10
Imię: Łukasz
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: SO/SZA

Post autor: emil » śr 01 kwie 2009, 20:04

oki dzięki :) jago miałem pustego, to zalałem tak jak piszesz i przekreciłem na PRIME, czyli za 9, po czym wydmuchałem olej ze zbiornika, jak w instrukcji pisze. Wczesniej mialem na 2 i smarowalo łańcuch, wiec może faktycznie tyle ustawie, zobacze :)

Awatar użytkownika
michał RC 46
pisarz
pisarz
Posty: 498
Rejestracja: pn 16 lut 2009, 20:08
Imię: Michał
województwo: lubelskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Lublin

Post autor: michał RC 46 » ndz 19 kwie 2009, 08:34

Witam mam pytanie czy ten wężyk z którego spływa olej ma być bardziej na zębatce i spływać czy bezpośrednio na łańcuch? Pytanie stąd,że wczoraj po przejażdżce cholernie mi pochlapało tym olejem owiewkę i tablicę rejestracyjną.
Czerwone najszybsze !

Awatar użytkownika
filipmec
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 63
Rejestracja: czw 10 lip 2008, 21:40
Imię: Filip
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: filipmec » pn 20 kwie 2009, 12:49

Na zebatke, na zebatke!

Awatar użytkownika
Alnitak
pisarz
pisarz
Posty: 212
Rejestracja: wt 01 lip 2008, 13:13
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: K-lc

Post autor: Alnitak » pn 20 kwie 2009, 15:42

filipmec pisze:Na zebatke, na zebatke!
Potwierdzam :!:
Pablo

Awatar użytkownika
emil
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 4209
Rejestracja: ndz 21 gru 2008, 22:10
Imię: Łukasz
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: SO/SZA

Post autor: emil » śr 22 kwie 2009, 23:26

i nie ustawiaj za dużo! ja mam na '1', zrobiłem już ok 800km i zeszła mi jakaś 1/3 zbiorniczka :D łańcuch sie lepi, na oponie za wiele śladu nie ma :)

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości