Strona 1 z 1

Zębatka tył.pytania?większa itd

: sob 10 sty 2009, 19:32
autor: Gacol
siema.pytanie mam tego typu,czy są wieksze zebki do vfr??ile zebów ma oryginał i z jakiego DOKŁADNIE są materiału

: ndz 11 sty 2009, 09:00
autor: Shoov
było na forum.. co do zebów to wejdz sobie chocby na sklep larssona
http://www.sklep1.larsson.pl/Parts.aspx ... tId=104472

: ndz 11 sty 2009, 20:43
autor: Lucek
zebatke to mozesz sobie zaloyc jaka chcesz nawet wielkosci felgi. tzw pizze

z dost nie ma problemow

: ndz 11 sty 2009, 21:46
autor: Gacol
a jaki jest przelicznik??ile by wystarcyło by predkość była ok 220?

: ndz 11 sty 2009, 23:21
autor: Shoov
do 220 to w sam raz jest oryginalny zestaw..
swoją drogą zamiast tu śmiecić to mógłbyś poszukać sobie odpowiedzi na interesujące cie pytania np na http://stuntpoland.com/ czy czyms podobnym zamiast spodziewać się że tu ktoś poda Ci wszystko na tacy.

: pn 12 sty 2009, 06:19
autor: Ketchup
Gacol pisze:a jaki jest przelicznik??ile by wystarcyło by predkość była ok 220?
tu masz programik

http://www.svs-tools.de/5.html

pozdrawiam

: pn 12 sty 2009, 20:32
autor: robsonic
Też myślałem nad tym i znalazłem takie coś
http://moto.allegro.pl/item526624415_ho ... batka.html
Tylko czy warte tej kasy? czy po tygodniu się nie zmieli?
Ma ktoś może jakieś doświadczenie z tymi zębatkami?

: pn 12 sty 2009, 20:40
autor: Gacol
ja myśle nad tą samą.zeby podbić troche moc.nie jeżdze cały czas 250 wiec warto pomyśleć

: pn 12 sty 2009, 23:32
autor: robsonic
Gacol pisze:ja myśle nad tą samą.zeby podbić troche moc.nie jeżdze cały czas 250 wiec warto pomyśleć
Teraz tym co zrobiłeś ze swojej vfr będzie ciężko Ci jechać dłuższą chwile 200 ;-) znam to z autopsji

: czw 15 sty 2009, 13:35
autor: Kornik
Shoov pisze:do 220 to w sam raz jest oryginalny zestaw..
swoją drogą zamiast tu śmiecić to mógłbyś poszukać sobie odpowiedzi na interesujące cie pytania np na http://stuntpoland.com/ czy czyms podobnym zamiast spodziewać się że tu ktoś poda Ci wszystko na tacy.
Hmmm Shoov jeśli chce mieć V-max 220 to zestaw następujący z przodu ząb mniej z tyłu 2 więcej :)
A żeby sobie zobaczyć na jakich przełożeniach jakie Vmaxy i jakie obroty to jest fajny programik http://www.svs-tools.de/5.html
Gacol pisze:ja myśle nad tą samą.zeby podbić troche moc.nie jeżdze cały czas 250 wiec warto pomyśleć
Mocy ci nie przybędzie tylko przyśpieszenie wzrośnie (o jakieś 12% przy przód -1 tył +2 zęby)

: pt 16 sty 2009, 13:43
autor: Kornik
A ja się ciągle waham czy brać standardowe zębatki czy zmienić właśnie na przód -1 tył +2 :evil: I ciągle nie wiem :( W standardowej konfiguracji poleci z 2,50zł w tej niestandardowej z 2,20zł tyle że z lepszym odejściem. Niby tych 2,50zł jeszcze nie testowałem ale 2,30zł się zdarzało, co prawda głownie jest to 1,60 zł - 1,80zł
Hmmm kurde a ja myślałem że tylko kobiety mają problem co kupić :twisted:

: pt 16 sty 2009, 18:33
autor: Fabiq
nigdy w vfr z napedem nie experymentowalem, jednak zmienilem sobie kiedys przelozenie w bladziaku, zmienilem tylko jeden zab na zebatce przedniej, predkosc v-max nie zmienila sie motocykl wykrecal sie wyzej na obrotach, jednak jazda na dluzsze trasy byla odczuwalna, niby tylko jeden zabek ale obroty na przelotowej predkosci mialem 1000-1500 obr wieksze, spalanie wzroslo, przednie kolo czesciej wedrowalo do gory niz zwykle ;)

: pt 16 sty 2009, 18:48
autor: Kornik
Zgadza się Fabiqu ale nie do końca. Z tym V-maxem to trzeba by sprawdzić przy pomocy GPSu (przynajmniej w VFR bo tu może być zakłamanie bo impulsy są zbierane z przedniej zębatki, nie wiem jak u ciebie w bladym). Teoretycznie w VFR prędkość może być nadal na liczniku pokazywana powiedzmy 250 ale w rzeczywistości jest to 220. Odcięcie zapłonu jest przy jakimś zadany zakresie obrotów tak więc dla suchego przykładu jak tniemy 250 przy 12 500 to na innych zębatkach nie będziesz miał tych 13 500 - 14 000 żeby mieć to 250 bo przy 12 500 ci odetnie zapłon i będziesz miał wtedy teoretyczne 220.

To jest dopiero problem :lol bić się z sobą o 30km/h lub lepsze przyspieszenie :)

: pt 16 sty 2009, 21:09
autor: Fabiq
sc28 ma naped predkosciomierza ze slimaka w przednim kole a taki mialem wtedy motocykl, ten ktory mam aktualnie wykreca sie na czerwone pole na 6 biegu wiec do odcinki mu duzo nie brakuje, zmiana by tylko zaszkodzila, stary sie tak nie krecil wysoko