Zębatka tył.pytania?większa itd

Awatar użytkownika
Gacol
klepacz
klepacz
Posty: 1921
Rejestracja: wt 18 wrz 2007, 13:28
Imię: Jacek
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Imielin

Zębatka tył.pytania?większa itd

Post autor: Gacol » sob 10 sty 2009, 19:32

siema.pytanie mam tego typu,czy są wieksze zebki do vfr??ile zebów ma oryginał i z jakiego DOKŁADNIE są materiału
VFR750 RC36 I
VTR1000 SP 1
VFR800 FI:)

Awatar użytkownika
Shoov
klepacz
klepacz
Posty: 813
Rejestracja: pn 05 gru 2005, 20:50
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Shoov » ndz 11 sty 2009, 09:00

było na forum.. co do zebów to wejdz sobie chocby na sklep larssona
http://www.sklep1.larsson.pl/Parts.aspx ... tId=104472

Awatar użytkownika
Lucek
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 3481
Rejestracja: ndz 02 kwie 2006, 13:03
Imię: LUCYna/fer
województwo: łódzkie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: EP

Post autor: Lucek » ndz 11 sty 2009, 20:43

zebatke to mozesz sobie zaloyc jaka chcesz nawet wielkosci felgi. tzw pizze

z dost nie ma problemow
Nie ma boga, jest Mmmmotór!

Awatar użytkownika
Gacol
klepacz
klepacz
Posty: 1921
Rejestracja: wt 18 wrz 2007, 13:28
Imię: Jacek
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Imielin

Post autor: Gacol » ndz 11 sty 2009, 21:46

a jaki jest przelicznik??ile by wystarcyło by predkość była ok 220?
VFR750 RC36 I
VTR1000 SP 1
VFR800 FI:)

Awatar użytkownika
Shoov
klepacz
klepacz
Posty: 813
Rejestracja: pn 05 gru 2005, 20:50
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Shoov » ndz 11 sty 2009, 23:21

do 220 to w sam raz jest oryginalny zestaw..
swoją drogą zamiast tu śmiecić to mógłbyś poszukać sobie odpowiedzi na interesujące cie pytania np na http://stuntpoland.com/ czy czyms podobnym zamiast spodziewać się że tu ktoś poda Ci wszystko na tacy.

Awatar użytkownika
Ketchup
klepacz
klepacz
Posty: 571
Rejestracja: śr 25 paź 2006, 20:05
województwo: lubuskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Chocicz

Post autor: Ketchup » pn 12 sty 2009, 06:19

Gacol pisze:a jaki jest przelicznik??ile by wystarcyło by predkość była ok 220?
tu masz programik

http://www.svs-tools.de/5.html

pozdrawiam
Jak do baku to tylko nitroglicerynometanol

Awatar użytkownika
robsonic
klepacz
klepacz
Posty: 823
Rejestracja: ndz 30 mar 2008, 06:51
Imię: Robert
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wałbrzych city????
Kontakt:

Post autor: robsonic » pn 12 sty 2009, 20:32

Też myślałem nad tym i znalazłem takie coś
http://moto.allegro.pl/item526624415_ho ... batka.html
Tylko czy warte tej kasy? czy po tygodniu się nie zmieli?
Ma ktoś może jakieś doświadczenie z tymi zębatkami?
fakju i fenkju... brzmi podobnie lecz za przejęzyczenie można dostać w ryja lub w mordkę :)

Awatar użytkownika
Gacol
klepacz
klepacz
Posty: 1921
Rejestracja: wt 18 wrz 2007, 13:28
Imię: Jacek
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Imielin

Post autor: Gacol » pn 12 sty 2009, 20:40

ja myśle nad tą samą.zeby podbić troche moc.nie jeżdze cały czas 250 wiec warto pomyśleć
VFR750 RC36 I
VTR1000 SP 1
VFR800 FI:)

Awatar użytkownika
robsonic
klepacz
klepacz
Posty: 823
Rejestracja: ndz 30 mar 2008, 06:51
Imię: Robert
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wałbrzych city????
Kontakt:

Post autor: robsonic » pn 12 sty 2009, 23:32

Gacol pisze:ja myśle nad tą samą.zeby podbić troche moc.nie jeżdze cały czas 250 wiec warto pomyśleć
Teraz tym co zrobiłeś ze swojej vfr będzie ciężko Ci jechać dłuższą chwile 200 ;-) znam to z autopsji
fakju i fenkju... brzmi podobnie lecz za przejęzyczenie można dostać w ryja lub w mordkę :)

Awatar użytkownika
Kornik
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2147
Rejestracja: ndz 11 lis 2007, 23:42
Imię: Marcin
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kornik » czw 15 sty 2009, 13:35

Shoov pisze:do 220 to w sam raz jest oryginalny zestaw..
swoją drogą zamiast tu śmiecić to mógłbyś poszukać sobie odpowiedzi na interesujące cie pytania np na http://stuntpoland.com/ czy czyms podobnym zamiast spodziewać się że tu ktoś poda Ci wszystko na tacy.
Hmmm Shoov jeśli chce mieć V-max 220 to zestaw następujący z przodu ząb mniej z tyłu 2 więcej :)
A żeby sobie zobaczyć na jakich przełożeniach jakie Vmaxy i jakie obroty to jest fajny programik http://www.svs-tools.de/5.html
Gacol pisze:ja myśle nad tą samą.zeby podbić troche moc.nie jeżdze cały czas 250 wiec warto pomyśleć
Mocy ci nie przybędzie tylko przyśpieszenie wzrośnie (o jakieś 12% przy przód -1 tył +2 zęby)
Na szczęście pracujesz całe życie, a na nieszczęście sekundę.

Honda VFR800 (1999) - Sprzedana (Poszukiwana)
Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports DCT
Toyota CHR Hybrid

Awatar użytkownika
Kornik
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2147
Rejestracja: ndz 11 lis 2007, 23:42
Imię: Marcin
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kornik » pt 16 sty 2009, 13:43

A ja się ciągle waham czy brać standardowe zębatki czy zmienić właśnie na przód -1 tył +2 :evil: I ciągle nie wiem :( W standardowej konfiguracji poleci z 2,50zł w tej niestandardowej z 2,20zł tyle że z lepszym odejściem. Niby tych 2,50zł jeszcze nie testowałem ale 2,30zł się zdarzało, co prawda głownie jest to 1,60 zł - 1,80zł
Hmmm kurde a ja myślałem że tylko kobiety mają problem co kupić :twisted:
Na szczęście pracujesz całe życie, a na nieszczęście sekundę.

Honda VFR800 (1999) - Sprzedana (Poszukiwana)
Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports DCT
Toyota CHR Hybrid

Awatar użytkownika
Fabiq
klepacz
klepacz
Posty: 1371
Rejestracja: sob 16 wrz 2006, 22:33
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Fabiq » pt 16 sty 2009, 18:33

nigdy w vfr z napedem nie experymentowalem, jednak zmienilem sobie kiedys przelozenie w bladziaku, zmienilem tylko jeden zab na zebatce przedniej, predkosc v-max nie zmienila sie motocykl wykrecal sie wyzej na obrotach, jednak jazda na dluzsze trasy byla odczuwalna, niby tylko jeden zabek ale obroty na przelotowej predkosci mialem 1000-1500 obr wieksze, spalanie wzroslo, przednie kolo czesciej wedrowalo do gory niz zwykle ;)
potrzeba cos?! dzwon 509 870 769

Awatar użytkownika
Kornik
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2147
Rejestracja: ndz 11 lis 2007, 23:42
Imię: Marcin
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kornik » pt 16 sty 2009, 18:48

Zgadza się Fabiqu ale nie do końca. Z tym V-maxem to trzeba by sprawdzić przy pomocy GPSu (przynajmniej w VFR bo tu może być zakłamanie bo impulsy są zbierane z przedniej zębatki, nie wiem jak u ciebie w bladym). Teoretycznie w VFR prędkość może być nadal na liczniku pokazywana powiedzmy 250 ale w rzeczywistości jest to 220. Odcięcie zapłonu jest przy jakimś zadany zakresie obrotów tak więc dla suchego przykładu jak tniemy 250 przy 12 500 to na innych zębatkach nie będziesz miał tych 13 500 - 14 000 żeby mieć to 250 bo przy 12 500 ci odetnie zapłon i będziesz miał wtedy teoretyczne 220.

To jest dopiero problem :lol bić się z sobą o 30km/h lub lepsze przyspieszenie :)
Na szczęście pracujesz całe życie, a na nieszczęście sekundę.

Honda VFR800 (1999) - Sprzedana (Poszukiwana)
Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports DCT
Toyota CHR Hybrid

Awatar użytkownika
Fabiq
klepacz
klepacz
Posty: 1371
Rejestracja: sob 16 wrz 2006, 22:33
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Fabiq » pt 16 sty 2009, 21:09

sc28 ma naped predkosciomierza ze slimaka w przednim kole a taki mialem wtedy motocykl, ten ktory mam aktualnie wykreca sie na czerwone pole na 6 biegu wiec do odcinki mu duzo nie brakuje, zmiana by tylko zaszkodzila, stary sie tak nie krecil wysoko
potrzeba cos?! dzwon 509 870 769

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości