Zębatka tył.pytania?większa itd
- Gacol
- klepacz
- Posty: 1921
- Rejestracja: wt 18 wrz 2007, 13:28
- Imię: Jacek
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Imielin
Zębatka tył.pytania?większa itd
siema.pytanie mam tego typu,czy są wieksze zebki do vfr??ile zebów ma oryginał i z jakiego DOKŁADNIE są materiału
VFR750 RC36 I
VTR1000 SP 1
VFR800 FI:)
VTR1000 SP 1
VFR800 FI:)
- Shoov
- klepacz
- Posty: 813
- Rejestracja: pn 05 gru 2005, 20:50
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
było na forum.. co do zebów to wejdz sobie chocby na sklep larssona
http://www.sklep1.larsson.pl/Parts.aspx ... tId=104472
http://www.sklep1.larsson.pl/Parts.aspx ... tId=104472
- Shoov
- klepacz
- Posty: 813
- Rejestracja: pn 05 gru 2005, 20:50
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
do 220 to w sam raz jest oryginalny zestaw..
swoją drogą zamiast tu śmiecić to mógłbyś poszukać sobie odpowiedzi na interesujące cie pytania np na http://stuntpoland.com/ czy czyms podobnym zamiast spodziewać się że tu ktoś poda Ci wszystko na tacy.
swoją drogą zamiast tu śmiecić to mógłbyś poszukać sobie odpowiedzi na interesujące cie pytania np na http://stuntpoland.com/ czy czyms podobnym zamiast spodziewać się że tu ktoś poda Ci wszystko na tacy.
- Ketchup
- klepacz
- Posty: 571
- Rejestracja: śr 25 paź 2006, 20:05
- województwo: lubuskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Chocicz
tu masz programikGacol pisze:a jaki jest przelicznik??ile by wystarcyło by predkość była ok 220?
http://www.svs-tools.de/5.html
pozdrawiam
Jak do baku to tylko nitroglicerynometanol
- robsonic
- klepacz
- Posty: 823
- Rejestracja: ndz 30 mar 2008, 06:51
- Imię: Robert
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wałbrzych city????
- Kontakt:
Też myślałem nad tym i znalazłem takie coś
http://moto.allegro.pl/item526624415_ho ... batka.html
Tylko czy warte tej kasy? czy po tygodniu się nie zmieli?
Ma ktoś może jakieś doświadczenie z tymi zębatkami?
http://moto.allegro.pl/item526624415_ho ... batka.html
Tylko czy warte tej kasy? czy po tygodniu się nie zmieli?
Ma ktoś może jakieś doświadczenie z tymi zębatkami?
fakju i fenkju... brzmi podobnie lecz za przejęzyczenie można dostać w ryja lub w mordkę
- Kornik
- ostry klepacz
- Posty: 2147
- Rejestracja: ndz 11 lis 2007, 23:42
- Imię: Marcin
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
Hmmm Shoov jeśli chce mieć V-max 220 to zestaw następujący z przodu ząb mniej z tyłu 2 więcejShoov pisze:do 220 to w sam raz jest oryginalny zestaw..
swoją drogą zamiast tu śmiecić to mógłbyś poszukać sobie odpowiedzi na interesujące cie pytania np na http://stuntpoland.com/ czy czyms podobnym zamiast spodziewać się że tu ktoś poda Ci wszystko na tacy.
A żeby sobie zobaczyć na jakich przełożeniach jakie Vmaxy i jakie obroty to jest fajny programik http://www.svs-tools.de/5.html
Mocy ci nie przybędzie tylko przyśpieszenie wzrośnie (o jakieś 12% przy przód -1 tył +2 zęby)Gacol pisze:ja myśle nad tą samą.zeby podbić troche moc.nie jeżdze cały czas 250 wiec warto pomyśleć
Na szczęście pracujesz całe życie, a na nieszczęście sekundę.
Honda VFR800 (1999) - Sprzedana (Poszukiwana)
Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports DCT
Toyota CHR Hybrid
Honda VFR800 (1999) - Sprzedana (Poszukiwana)
Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports DCT
Toyota CHR Hybrid
- Kornik
- ostry klepacz
- Posty: 2147
- Rejestracja: ndz 11 lis 2007, 23:42
- Imię: Marcin
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
A ja się ciągle waham czy brać standardowe zębatki czy zmienić właśnie na przód -1 tył +2 I ciągle nie wiem W standardowej konfiguracji poleci z 2,50zł w tej niestandardowej z 2,20zł tyle że z lepszym odejściem. Niby tych 2,50zł jeszcze nie testowałem ale 2,30zł się zdarzało, co prawda głownie jest to 1,60 zł - 1,80zł
Hmmm kurde a ja myślałem że tylko kobiety mają problem co kupić
Hmmm kurde a ja myślałem że tylko kobiety mają problem co kupić
Na szczęście pracujesz całe życie, a na nieszczęście sekundę.
Honda VFR800 (1999) - Sprzedana (Poszukiwana)
Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports DCT
Toyota CHR Hybrid
Honda VFR800 (1999) - Sprzedana (Poszukiwana)
Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports DCT
Toyota CHR Hybrid
- Fabiq
- klepacz
- Posty: 1371
- Rejestracja: sob 16 wrz 2006, 22:33
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
nigdy w vfr z napedem nie experymentowalem, jednak zmienilem sobie kiedys przelozenie w bladziaku, zmienilem tylko jeden zab na zebatce przedniej, predkosc v-max nie zmienila sie motocykl wykrecal sie wyzej na obrotach, jednak jazda na dluzsze trasy byla odczuwalna, niby tylko jeden zabek ale obroty na przelotowej predkosci mialem 1000-1500 obr wieksze, spalanie wzroslo, przednie kolo czesciej wedrowalo do gory niz zwykle
potrzeba cos?! dzwon 509 870 769
- Kornik
- ostry klepacz
- Posty: 2147
- Rejestracja: ndz 11 lis 2007, 23:42
- Imię: Marcin
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
Zgadza się Fabiqu ale nie do końca. Z tym V-maxem to trzeba by sprawdzić przy pomocy GPSu (przynajmniej w VFR bo tu może być zakłamanie bo impulsy są zbierane z przedniej zębatki, nie wiem jak u ciebie w bladym). Teoretycznie w VFR prędkość może być nadal na liczniku pokazywana powiedzmy 250 ale w rzeczywistości jest to 220. Odcięcie zapłonu jest przy jakimś zadany zakresie obrotów tak więc dla suchego przykładu jak tniemy 250 przy 12 500 to na innych zębatkach nie będziesz miał tych 13 500 - 14 000 żeby mieć to 250 bo przy 12 500 ci odetnie zapłon i będziesz miał wtedy teoretyczne 220.
To jest dopiero problem bić się z sobą o 30km/h lub lepsze przyspieszenie
To jest dopiero problem bić się z sobą o 30km/h lub lepsze przyspieszenie
Na szczęście pracujesz całe życie, a na nieszczęście sekundę.
Honda VFR800 (1999) - Sprzedana (Poszukiwana)
Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports DCT
Toyota CHR Hybrid
Honda VFR800 (1999) - Sprzedana (Poszukiwana)
Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports DCT
Toyota CHR Hybrid
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości