Scottoiler Mk7 Universal Kit
- Ruda i Piotr
- stary wyjadacz
- Posty: 3596
- Rejestracja: wt 26 cze 2007, 10:23
- Imię: Kasia
- województwo: pomorskie
- Płeć: Kobieta
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Scottoiler Mk7 Universal Kit
Po przejechaniu ok. 20 tyś. km musimy zmienić naped w motocyklach (Piotr w VFR, a ja w CBF)
za namowa kolegów którzy używaja- zdecydowaliśmy sie zakupić
Scottoiler Mk7 Universal Kit
Jeżeli jeszcze ktoś chetny to możemy zamówić razem, mniejsze koszty przesyłki
Czekam na decyzję i chetnych do piątku 16.05.2008
PONIŻEJ LINK:
http://cgi.ebay.pl/Scottoiler-Universal ... dZViewItem
R
za namowa kolegów którzy używaja- zdecydowaliśmy sie zakupić
Scottoiler Mk7 Universal Kit
Jeżeli jeszcze ktoś chetny to możemy zamówić razem, mniejsze koszty przesyłki
Czekam na decyzję i chetnych do piątku 16.05.2008
PONIŻEJ LINK:
http://cgi.ebay.pl/Scottoiler-Universal ... dZViewItem
R
Ostatnio zmieniony sob 24 maja 2008, 00:18 przez Ruda i Piotr, łącznie zmieniany 1 raz.
Mamy dwie miłości- i
VFR Viking SeXszyn North Roads
VFR Viking SeXszyn North Roads
- KolczyK
- stary wyjadacz
- Posty: 4199
- Rejestracja: pt 02 mar 2007, 23:20
- Imię: Przemysław
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia
- Kontakt:
Z A M A W I A M
[ Dodano: 2008-05-13, 17:46 ]
wolałbym touring system, ale zobaczymy czy gościu ma
[ Dodano: 2008-05-13, 17:50 ]
TOURING
http://cgi.ebay.co.uk/Scottoiler-Tourin ... m153.l1262
[ Dodano: 2008-05-13, 17:46 ]
wolałbym touring system, ale zobaczymy czy gościu ma
[ Dodano: 2008-05-13, 17:50 ]
TOURING
http://cgi.ebay.co.uk/Scottoiler-Tourin ... m153.l1262
VFR800FI '99 - była ze mną 35tyś km
VFR800FI '02 - obecna kochanka
UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>
VFR800FI '02 - obecna kochanka
UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>
- Shoov
- klepacz
- Posty: 813
- Rejestracja: pn 05 gru 2005, 20:50
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Jestem na etapie kombinowania oilera wlasnej roboty, ale jak funt tani i impreza z oryginalem kosztuje 240zł to mi sie myslenie włączyło, zastanawia mnie tylko jedno, mianowicie co to za olej ten oryginalny i czy po zalaniu do tego cuda zwykłej przekładniówki 80W będzie działało nadal czy sie zacznie kaszanić?.
- KolczyK
- stary wyjadacz
- Posty: 4199
- Rejestracja: pt 02 mar 2007, 23:20
- Imię: Przemysław
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia
- Kontakt:
taki olej nei jest wcale drogi .....
VFR800FI '99 - była ze mną 35tyś km
VFR800FI '02 - obecna kochanka
UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>
VFR800FI '02 - obecna kochanka
UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>
- Ruda i Piotr
- stary wyjadacz
- Posty: 3596
- Rejestracja: wt 26 cze 2007, 10:23
- Imię: Kasia
- województwo: pomorskie
- Płeć: Kobieta
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Kolczyku ten nie wysyła poza UK i ma drogo, to jrst tez TOURNING
http://cgi.ebay.pl/SCOTTOILER-SCOTT-OIL ... otohosting
Tylko boli bo za kazdy dodatkowa opłata za wysylkę, ale coś wybierzemy
R
Mamy dwie miłości- i
VFR Viking SeXszyn North Roads
VFR Viking SeXszyn North Roads
-
- teksciarz
- Posty: 157
- Rejestracja: ndz 23 mar 2008, 12:27
- Imię: Arek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Oryginalny olej
Witam,
Z własnego doświadczenia mogę powiedzieć, że oryginalny olej trochę lepiej się klei do łańcucha i nie chlapie tak po motocyklu i co ciekawsze nie łapie tyle syfu z drogi - bracki u siebie w cbr-ce używał zwykłego oleju przekładniowego i wiecznie miał zawalone plastiki od dołu przy łańcuchu i całą stopkę (nie mówiąc o wachaczu, kole i oponie), a jak zmienił olej na scotta to przestało się tak brudzić. Z drugiej strony ja przejechałem na 0,2 l oryginału ok. 6 tys km, więc nie jest to jakieś bardzo duże zużycie i nie kosztuje dużo (w louisie 1l oleju wychodzi po 20 EUR). Więc jak na razie nie zamierzam kombinować z podmiankami, tym bardziej jak się kupuje zestaw do montażu to od razu dostaje się 0,5 l oleju a to starczy wg mojej oceny na jakieś 20 tys. km więc jak się skończy to zamówię u kumpla, który jeździ do niemiec bardzo często olej to starczy mi jeszcze na następny łańcuch :biggrin
Pozdrowienia
Arek
Z własnego doświadczenia mogę powiedzieć, że oryginalny olej trochę lepiej się klei do łańcucha i nie chlapie tak po motocyklu i co ciekawsze nie łapie tyle syfu z drogi - bracki u siebie w cbr-ce używał zwykłego oleju przekładniowego i wiecznie miał zawalone plastiki od dołu przy łańcuchu i całą stopkę (nie mówiąc o wachaczu, kole i oponie), a jak zmienił olej na scotta to przestało się tak brudzić. Z drugiej strony ja przejechałem na 0,2 l oryginału ok. 6 tys km, więc nie jest to jakieś bardzo duże zużycie i nie kosztuje dużo (w louisie 1l oleju wychodzi po 20 EUR). Więc jak na razie nie zamierzam kombinować z podmiankami, tym bardziej jak się kupuje zestaw do montażu to od razu dostaje się 0,5 l oleju a to starczy wg mojej oceny na jakieś 20 tys. km więc jak się skończy to zamówię u kumpla, który jeździ do niemiec bardzo często olej to starczy mi jeszcze na następny łańcuch :biggrin
Pozdrowienia
Arek
- Ruda i Piotr
- stary wyjadacz
- Posty: 3596
- Rejestracja: wt 26 cze 2007, 10:23
- Imię: Kasia
- województwo: pomorskie
- Płeć: Kobieta
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Znalazłam jeszcze taki
http://cgi.ebay.pl/Scottoiler-Automatic ... ingPayment
Tutaj jest ten plus, ze koszt wysyłki jest taki sam dla każdej ilości, ale nie wiem, czy to to samo
Ale cena jest wyższa dośc dużo, nawet bez doliczania przesyłki
R
http://cgi.ebay.pl/Scottoiler-Automatic ... ingPayment
Tutaj jest ten plus, ze koszt wysyłki jest taki sam dla każdej ilości, ale nie wiem, czy to to samo
Ale cena jest wyższa dośc dużo, nawet bez doliczania przesyłki
R
Mamy dwie miłości- i
VFR Viking SeXszyn North Roads
VFR Viking SeXszyn North Roads
- KolczyK
- stary wyjadacz
- Posty: 4199
- Rejestracja: pt 02 mar 2007, 23:20
- Imię: Przemysław
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia
- Kontakt:
Uniwersal posiada mały zbiorniczek pod kanapę lub mocujesz przy boczku moto, a touring to wersja z dużym zbiorniczkiem montowanym w miejsce tablicy rejestracyjnej, Knight miał i mnie sięspodobało, AREK może coś o tym powiedzieć. widział, knight przez 20 czy tam wiecej tysi nic nie smarowal nigdy petarda i tylko oryginalny olej. Ustawiasz sobie na dozowanie wg swoich ambicji i latamy. regulacja smarowania pełna, zestaw uniwersalny do każdego moto właściwie. wszystkie części powinny być w zestawie.Piotras pisze:KolczyKos, a wyjaśnij ludom zacofanym czym się różni Touring od Universal? I jak to z tym olejem, czy można to zalać jakimś zwykłym (jakim?) olejem, czy trzeba lać tylko ten ze Scotta?
[ Dodano: 2008-05-15, 02:05 ]
ew wężyk jeśli będzie potrzeba, chyba nic więcej, stary dasz radę, a jak nie to wpadniesz z bro do Vikingów i zrobimypAF pisze:z pewną nieśmiałością ZAMAWIAM
czy do montażu jest potrzebna siakaś dodatkowa część czy podchodzi w standardzie? no i jak to skomplikowane czyli inaczej czy jest opcja zrób to sam jeśli chodzi o montaż
dzięki piękne!!
VFR800FI '99 - była ze mną 35tyś km
VFR800FI '02 - obecna kochanka
UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>
VFR800FI '02 - obecna kochanka
UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>
- 0czek
- teksciarz
- Posty: 127
- Rejestracja: śr 08 sie 2007, 09:51
- Imię: Łukasz
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Do montażu nic więcej nie potrzeba ( przynajmniej w moim wypadku ) wszystkie elementy wężyki , opaski , trójniki są w opakowaniu .
Tak zamontowałem u siebie ... http://picasaweb.google.pl/oczekk/101_0317
Tak zamontowałem u siebie ... http://picasaweb.google.pl/oczekk/101_0317
-
- teksciarz
- Posty: 157
- Rejestracja: ndz 23 mar 2008, 12:27
- Imię: Arek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Jak będziecie zamawiać, to podajcie że to ma iść do VFR-ki. Wtedy dokładają takie dwie blaszki, dzięki którym można założyć podajnik tak aby podawał prosto na zębatkę - coś w rodzaju uchwytu, który przykręca się między punkt mocowania na wachaczu a plastikową górną osłonę łańcucha. W razie wątpliwości odsyłam na stronę scottoiler'a, gdzie jest instrukcja: http://www.scottoiler.com/support_insta ... guides.asp (trzeba wybrać o jaki model chodzi i wyświetli pdf'a)
Generalnie to da się założyć bez tego, ale po co się męczyć, tym bardziej że są elementy dodatkowe i za nie się nie płaci.
Generalnie to da się założyć bez tego, ale po co się męczyć, tym bardziej że są elementy dodatkowe i za nie się nie płaci.
- KolczyK
- stary wyjadacz
- Posty: 4199
- Rejestracja: pt 02 mar 2007, 23:20
- Imię: Przemysław
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia
- Kontakt:
ODPOWIEDŹ od sprzedawcy
Hi Przemek and thanks for your enquiry. Some bikes require special adaptors but if you tell us which bikes the kits are for we would include these free of charge. We have MK7 Universal kits in stock at ?59.95 GBP and a Touring Kit at ?79.95 GBP. We also have the Lube Tube which can be added to the MK7 giving a bigger capacity at ?19.95 GBP. You can see all these items in our ebay shop. As we already discount these products we cannot offer any more discount but we can send parcels weighing up to 10 Kilos to Poland for ?35.00 GBP. Each MK7 kit weighs 1.15 kilos and the Touring Kit about 1.6 Kilos. The carrier usually takes 3-5 days to get parcels to EU countries.
You can download fitting instructions for most bikes (in English) from www.scottoiler.com by choosing Technical Support from the main menu.
Best Regards
Gordon + Dave
czyli jest zajebiście, mówić co i jak ..... bo zamawiamy na czasie ....
[ Dodano: 2008-05-15, 09:54 ]
zdecydowałem, że koszty trzeba ciąć i biorę jak Ruda I Piotr uniwersalkę. ale czekam na email czy trzeba dopłacaćza pierdoły czyli mocowania.
[ Dodano: 2008-05-15, 09:55 ]
PAF dam znać jak z płatnościami, jeśli dojdzie do tranzackcji. i mów który chcesz czy też ten universalny?
Hi Przemek and thanks for your enquiry. Some bikes require special adaptors but if you tell us which bikes the kits are for we would include these free of charge. We have MK7 Universal kits in stock at ?59.95 GBP and a Touring Kit at ?79.95 GBP. We also have the Lube Tube which can be added to the MK7 giving a bigger capacity at ?19.95 GBP. You can see all these items in our ebay shop. As we already discount these products we cannot offer any more discount but we can send parcels weighing up to 10 Kilos to Poland for ?35.00 GBP. Each MK7 kit weighs 1.15 kilos and the Touring Kit about 1.6 Kilos. The carrier usually takes 3-5 days to get parcels to EU countries.
You can download fitting instructions for most bikes (in English) from www.scottoiler.com by choosing Technical Support from the main menu.
Best Regards
Gordon + Dave
czyli jest zajebiście, mówić co i jak ..... bo zamawiamy na czasie ....
[ Dodano: 2008-05-15, 09:54 ]
zdecydowałem, że koszty trzeba ciąć i biorę jak Ruda I Piotr uniwersalkę. ale czekam na email czy trzeba dopłacaćza pierdoły czyli mocowania.
[ Dodano: 2008-05-15, 09:55 ]
PAF dam znać jak z płatnościami, jeśli dojdzie do tranzackcji. i mów który chcesz czy też ten universalny?
VFR800FI '99 - była ze mną 35tyś km
VFR800FI '02 - obecna kochanka
UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>
VFR800FI '02 - obecna kochanka
UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>
- Shoov
- klepacz
- Posty: 813
- Rejestracja: pn 05 gru 2005, 20:50
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Oczek a ile przejechałeś na tym zestawie napędowym ? smarując go scottoilerem?0czek pisze:Do montażu nic więcej nie potrzeba ( przynajmniej w moim wypadku ) wszystkie elementy wężyki , opaski , trójniki są w opakowaniu .
Tak zamontowałem u siebie ... http://picasaweb.google.pl/oczekk/101_0317
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości