Strona 1 z 1
głośny układ napędowy..
: śr 23 kwie 2008, 16:36
autor: Kamil
Witam.
Przed sezonem wymienilem w swojej hondzie cały układ napędowy, po kilku dniach jazdy na nowym(zrobilem niecale 200km) zacząlem go słychać,nawet kumple mówili że jest jakis głośny.nie wiem czym to może być spowodowane, a moze to normalne. tak dla uzupełnienia dodam że nie byl on przeze mnie smarowany po odbiorze z serwisu,ale chyba nie jest to potrzebne bo oni juz go tam smarują.
[ Dodano: 2008-04-23, 16:43 ]
No tak. pierwszy post i od razu kicha.

wiemmm... to powinno być w innym dziale.Bije się w piersi
: śr 23 kwie 2008, 17:07
autor: rommi
nie zaszkodzi go przesmarować, warto spróbować

moze ucichnie
: śr 23 kwie 2008, 18:22
autor: Riki
Tak jak pisał rommi zdecydowanie przesmarować i sprawdzić naciąg. Nowe zębatki mogły się dopiero po przejechaniu jak pisałeś ~200km lepiej spasować z łańcuchem. Przynajmniej ja tak miałem po wymianie całego napędu.
pozdro
: śr 23 kwie 2008, 18:37
autor: Kamil
I tak też zrobie ,nie przypuszczałem że trzeba bedzie go naciągnąć tak szybko.
dzięki
: śr 23 kwie 2008, 22:22
autor: rommi
Kamil pisze:I tak też zrobie ,nie przypuszczałem że trzeba bedzie go naciągnąć tak szybko.
dzięki
przed nasmarowaniem (zanim zacznie się kleić od smaru) można sprawdzić naciąg - nie zaszkodzi, potem smarowanie i powinno być ok.
: śr 23 kwie 2008, 22:32
autor: Gienio
nasmaruj i sprawdz naciag, nowy naped moze tego wymagac po przejechaniu nawet 200km
: czw 24 kwie 2008, 22:03
autor: Grześ
Nowy napęd trzeba nieraz naciągać nawet po 100 km..po prostu się"układa".Polemizowałem kiedyś na ten temat ze znajomym serwisantem.Nowy łańcuch jest fabrycznie nasmarowany i wystarczy go nasmarować po 300km standardowo.Może ktoś go przeciągnął na dzień dobry??Albo wałek zdawczy..?Łożysko jakieś?
: śr 30 kwie 2008, 12:48
autor: Maciej
Nie przejmuj się problemem , ten odgłos zapewne przypomina nieco wycie, mam to samo u siebie początkowo myślałem że to zębatka na wałku zdawczym więc założyłem nowy orginał z amortyzatorem i początkowo było ciszej , nie mniej wygląda na to że problem leży w samym typie łańcucha napędowego , ślizgi łańcucha masz ok ???
Smarowanie nic tu nie zmieni , ale lepszy efekt jest gry zamiast smaru stosuje się olej przekładniowy , jest nieco ciszej a łańcuch dużo dłużej ci posłuży.
Umyj go naftą i posmaruj olejem przekładniowym potem nadmiar zetrzej papirkiem papierowym.