Strona 1 z 1
naciąg łańcucha
: śr 21 cze 2006, 22:05
autor: Shoov
Takie troche z du.. pytanie mo?e ale jak sprawdzacie naci?g ?a?cucha na centralce czy na bocznej ?
Bo w?a?nie zauwa?y?em ?e w owners manualu jest napisane, ?eby na centralce sprawdzac a w serwis?wce ?e na bocznej i ju? nic nie rozumiem.
: śr 21 cze 2006, 22:55
autor: seba_VF750FR
na centralce ko?o si? "wysunie" bo nie ma obci??enia , zdaje mi si? ze lepiej naci?ga? na bocznej n??ce , wez pod uwag? ze jak ko?o pracuje na amortyzatorze zwi?ksza sie naci?g ,wi?c chyba lepiej naci?gn?? go pod obci??eniem motocykla wtedy gdy amortyzator jest lekko wcisni?ty pod ci??arem motocykla. Jak napisa?em nieczytelnie to sory
PZDR seba
: czw 22 cze 2006, 08:57
autor: ResoR
A mi si? wydaje, ?e jak napisali w manualu, ?e luz ma by? taki a taki to wzi?li pod uwag?, ?e amortyzator si? ugnie pod obci??eniem. W mojej serwis?wce napisane stoi, ?e nale?y naci?ga? na centralce. .... tak jak i w manualu.
: czw 22 cze 2006, 15:52
autor: Yaco
Kurka, zawsze my?la?em, ?e ?a?cuch sprawdza si? pod obci??eniem (tzn. kto? musi siedzie? na moto)...
: czw 22 cze 2006, 17:27
autor: Vlaad
Naci?gam ofkors na centralce, a potem sprawdzam jeszcze na bocznej. Najlepiej je?eli mo?na dodatkowo sprawdzi? pod obci??eniem, ale do tego potrzebna jest druga osoba.
: czw 22 cze 2006, 17:59
autor: seba_VF750FR
He czyli i tu i tu jest troch? prawdy .......
: czw 22 cze 2006, 20:45
autor: Shoov
Vlaad a na centralce ustawiasz luz 1.5-2.5 cm czy wiekszy ?
: pt 23 cze 2006, 11:21
autor: Vlaad
shoovfr750 pisze:Vlaad a na centralce ustawiasz luz 1.5-2.5 cm czy wiekszy ?
Troch? wi?kszy, ?eby pod obci??eniem nie by? za mocno napi?ty. Czyta?em gdzie?, ?e wa?ek zdawczy VFR jest bardzo wra?liwy na zbyt mocny naci?g ?a?cucha. Staram si?, ?eby pod obci??eniem jedn? osob? luz wynosi? 1,5 cm.
: pt 23 cze 2006, 12:32
autor: seba_VF750FR
Dokladniej to na naci?g ?ancuch uczulone jest ?o?ysko wa?ka zdawczego ,kosztuje raczej jakies spore sumki ,a zeby wymienic trzeba chyba roz?o?y? silnik .. czyli nieciekawie
: pt 23 cze 2006, 13:16
autor: zbyl
Zgadza sie VFR nie lubia mocno napietych lancucha.
Lepiej czesciej korygowac niz potem wymieniac lozysko zdawcze.
zbyl