czy przerabiał już ktos temat konwersji napędu na rozmiar 520 lub 525?
nie chciałbym wyważać otwartych drzwi
VFR800Fi napęd - konwersja na 520/525
- mictom
- klepacz
- Posty: 764
- Rejestracja: wt 25 wrz 2012, 01:10
- Imię: Tomek
- województwo: podkarpackie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: RKR ROGI
Re: VFR800Fi napęd - konwersja na 520/525
Hm w takiej kawie zx10r jest 525 przy 180koniach, to myślę, że bez problemu. Ja tez o tym myślałem.
- konrad1f
- pisarz
- Posty: 288
- Rejestracja: śr 29 lut 2012, 00:45
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Poznań
Re: VFR800Fi napęd - konwersja na 520/525
dziwne, że nikt tego nie ma jeszcze przetrenowanego
- mictom
- klepacz
- Posty: 764
- Rejestracja: wt 25 wrz 2012, 01:10
- Imię: Tomek
- województwo: podkarpackie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: RKR ROGI
Re: VFR800Fi napęd - konwersja na 520/525
Bo tak się przyjęło, jakie było z fabryki takie dajemy zazwyczaj. To głównie chodzi chyba o redukcje masy.
-
- pisarz
- Posty: 442
- Rejestracja: pt 18 lip 2014, 21:17
- Imię: Kamil
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
Re: VFR800Fi napęd - konwersja na 520/525
Ja u siebie mam 525 zamiast 520 i nie widzę różnicy w działaniu Taki kupiłem, założyłem i jeździ.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości