VFR800Fi napęd - konwersja na 520/525

Awatar użytkownika
konrad1f
pisarz
pisarz
Posty: 288
Rejestracja: śr 29 lut 2012, 00:45
Model VFR: rc46
województwo: wielkopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

VFR800Fi napęd - konwersja na 520/525

Post autor: konrad1f » czw 14 wrz 2017, 18:37

czy przerabiał już ktos temat konwersji napędu na rozmiar 520 lub 525?
nie chciałbym wyważać otwartych drzwi :)

Awatar użytkownika
mictom
klepacz
klepacz
Posty: 764
Rejestracja: wt 25 wrz 2012, 01:10
Model VFR: RC36 II
Imię: Tomek
województwo: podkarpackie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: RKR ROGI

Re: VFR800Fi napęd - konwersja na 520/525

Post autor: mictom » czw 14 wrz 2017, 19:52

Hm w takiej kawie zx10r jest 525 przy 180koniach, to myślę, że bez problemu. Ja tez o tym myślałem.

Awatar użytkownika
konrad1f
pisarz
pisarz
Posty: 288
Rejestracja: śr 29 lut 2012, 00:45
Model VFR: rc46
województwo: wielkopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: VFR800Fi napęd - konwersja na 520/525

Post autor: konrad1f » sob 16 wrz 2017, 16:13

dziwne, że nikt tego nie ma jeszcze przetrenowanego :)

Awatar użytkownika
mictom
klepacz
klepacz
Posty: 764
Rejestracja: wt 25 wrz 2012, 01:10
Model VFR: RC36 II
Imię: Tomek
województwo: podkarpackie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: RKR ROGI

Re: VFR800Fi napęd - konwersja na 520/525

Post autor: mictom » sob 16 wrz 2017, 16:52

Bo tak się przyjęło, jakie było z fabryki takie dajemy zazwyczaj. To głównie chodzi chyba o redukcje masy.

Cimaj
pisarz
pisarz
Posty: 442
Rejestracja: pt 18 lip 2014, 21:17
Model VFR: Z1000SX 17-
Imię: Kamil
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna

Re: VFR800Fi napęd - konwersja na 520/525

Post autor: Cimaj » sob 16 wrz 2017, 17:06

Ja u siebie mam 525 zamiast 520 i nie widzę różnicy w działaniu Taki kupiłem, założyłem i jeździ.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości