Zużyty ślizg łańcucha? Problem ze smarowaniem. PILNA Pomoc!
: wt 12 lip 2016, 17:22
Mam olejarkę własnej roboty zrobioną na elektrozaworze i układzie czasowym AVT. Smarowidło to olej przekładniowy Hipol zmieszany ze smarem grafitowym, całość dość gęsta .
Smarowała w TDMie, smarowała w tamtym roku w VFRce, a teraz coś się spier...
Smarować smaruje, ale tylko boki łańcucha i zębatka jest mokra, a ogniwa łańcucha się świecą. Próbowałem zwiększyć częstotliwość podawania oleju, ale nic to nie dało, oprócz tego, że wszystko było bardziej uciapane olejem.
Na innym forum dowiedziałem się, że może to być zużyty ślizg łańcucha i wyciera mi smar z rolek.
Wymieniał ktoś u siebie taki ślizg? Na allegro do 800 FI nie widziałem
W sobotę mam wyjazd ok. 3,5k km do nawinięcia i muszę jakoś to na szybko ogarnąć
Smarowała w TDMie, smarowała w tamtym roku w VFRce, a teraz coś się spier...
Smarować smaruje, ale tylko boki łańcucha i zębatka jest mokra, a ogniwa łańcucha się świecą. Próbowałem zwiększyć częstotliwość podawania oleju, ale nic to nie dało, oprócz tego, że wszystko było bardziej uciapane olejem.
Na innym forum dowiedziałem się, że może to być zużyty ślizg łańcucha i wyciera mi smar z rolek.
Wymieniał ktoś u siebie taki ślizg? Na allegro do 800 FI nie widziałem
W sobotę mam wyjazd ok. 3,5k km do nawinięcia i muszę jakoś to na szybko ogarnąć