jaki łańcuch

Awatar użytkownika
Kornik
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2147
Rejestracja: ndz 11 lis 2007, 23:42
Imię: Marcin
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kornik » pt 16 maja 2008, 14:58

Tak tylko jedno małe ale...
Dlaczego w ofercie pisze że sprzedaje VM2 a na pudełku jest wyraxnie napisane VM, z tego co mówil znajomy to ta aukcja to staszna lipa ponoc coprawda to tylko jego zdanie (tyra w kreatorze mocy tak na marginesie)
Na szczęście pracujesz całe życie, a na nieszczęście sekundę.

Honda VFR800 (1999) - Sprzedana (Poszukiwana)
Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports DCT
Toyota CHR Hybrid

Awatar użytkownika
Achmed
klepacz
klepacz
Posty: 1900
Rejestracja: śr 04 paź 2006, 22:58
Imię: Marek
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Achmed » pt 16 maja 2008, 16:13

Tak Korniczku lipa straszna dlatego cały napęd u nich kupiłem :twisted:
VFR 750 RC36II BYŁA
VTR 1000F BYŁA
DR 650R BYŁA
VFR 800 FI BYŁA
ZR750C CR W BUDOWIE
TT600R BYŁA
VFR 800 BYŁA
KTM EXC 250 2T BYŁ
TRIUMPH SPRINT ST 1050 BYŁ
Triumph Tiger 1050
VFR 750 RC 36II

Awatar użytkownika
czarny
teksciarz
teksciarz
Posty: 144
Rejestracja: czw 10 sie 2006, 17:37
Imię: Tomek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Post autor: czarny » sob 17 maja 2008, 18:29

Już jestem po wymianie :)
Kupiłem u tego Gościa z allegro co link podawałem. Złotego DID-a x-ring i zębatki sunstar za 550zł. Nie wiem czy to dużo czy mało ale jakoś nic lepszego nie znalazłem. Tam gdzie dzwoniłem chcieli więcej (dzwoniłem po sklepach zeby odebrac osobiście bo mi na czasie zlezalo). Wróciłem do oryginalu (wczesniej mialem nestandardowe zebatki) i jak troche polatam to dam znac czy jest oczuwalna roznica (bo widzialem ze niedawno ktos o to pytał).

Łancuch zmieniłem sam (zakuwałem na motocyklu) i powiem ze to bardzo prost sprawa. Oczywiscie zeszlo mi sie ok 4-5 godzin :) ale mysle ze nastepnym razem bedzie duzo szybciej (pewnie powinno to zajmowac ok 2h).

Gdyby ktoś w okolicach Wawy wymienial, to moge pomoc ;) Pozdr.

[ Dodano: 2008-05-17, 18:39 ]
Kórnik pisze:Tak tylko jedno małe ale...
Dlaczego w ofercie pisze że sprzedaje VM2 a na pudełku jest wyraxnie napisane VM, z tego co mówil znajomy to ta aukcja to staszna lipa ponoc coprawda to tylko jego zdanie (tyra w kreatorze mocy tak na marginesie)
Szczerze mowiac to tego nawet nie wyłapałem. Ogolnie, to szukałem konkretnie tego co zakupilem i we wszystkich sklepach pytalem o to samo. Miał najlepsze ceny, to kupilem u niego.
Ogolnie to mogę go polecić bo bardzo konkretny koleś. Umówił się ze mną wczoraj w Wawie o 14 ale cos mu wypadlo i nie mogl przyjechac... chcial mi wtedy do domu wieczorem przywiezc (z kobyłki do pruszkowa kawałek jest). Ostatecznie spotkalem sie z nim w polowie drogi. Nawet mi mowil, ze w razie gdybym mial klopot z wymiana to bedzie dzisiaj gdzies w okolicy i moze podjechac i mi pomoc.
Jesli bedziecie szukali napedu to polecam - no chyba, ze znajdziecie gdzies taniej to dajcie znac na forum :)

Awatar użytkownika
Fabiq
klepacz
klepacz
Posty: 1371
Rejestracja: sob 16 wrz 2006, 22:33
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Fabiq » śr 21 maja 2008, 14:15

ceny u mnie:

honda vfr 800 fi 99-2001



łancuch napedowy

did530v 108 ogniw - 284 pln ( o-ring wzmocniony )
did530vm 108 ogniw - 356 pln ( x-ring wzmocniony )
did530vmg&b 108 ogniw - 375 pln ( x-ring bardzo mocny, zloty kolor )
did530zvm 108 ogniw - 505 pln ( x-ring najmocniejszy )

zebatki

JT Sprockets

przod - 48 pln , 17 zebow
tyl - 80 pln , 43 zeby

Lancuch VAZ

530hvr - 108 ogniw - z-ring - 328 pln

Zebatki VAZ

tylna 53 pln , 43 zeby
przednia 28 pln , 17 zebow
potrzeba cos?! dzwon 509 870 769

Fred
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2605
Rejestracja: ndz 08 kwie 2007, 20:48
Imię: .
Płeć: Mężczyzna

Post autor: Fred » pt 23 maja 2008, 21:19

Osobiście posiadam DID 50ZVM2 + SUNSTAR. Poprzedni własciciel kupił chyba zestaw za 7 stówek...

http://sklep.scigacz.pl/zestaw-napedowy ... 16437.html

Awatar użytkownika
Shoov
klepacz
klepacz
Posty: 813
Rejestracja: pn 05 gru 2005, 20:50
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Shoov » pt 23 maja 2008, 23:43

viewtopic.php?t=2040

polecam tamten temat

Awatar użytkownika
Kornik
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2147
Rejestracja: ndz 11 lis 2007, 23:42
Imię: Marcin
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kornik » czw 10 lip 2008, 10:54

Dziś na allegro http://moto.allegro.pl/item396384901_ze ... 98_01.html znalazlem takie cudo :biggrin łąńcuch RK X-ringowy no spoko ale te zębatki FE (France Equipement) hmmm wie ktos cos o nich? bo cena jak na moje oko bardzo przystepna 8)
Na szczęście pracujesz całe życie, a na nieszczęście sekundę.

Honda VFR800 (1999) - Sprzedana (Poszukiwana)
Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports DCT
Toyota CHR Hybrid

Awatar użytkownika
Fabiq
klepacz
klepacz
Posty: 1371
Rejestracja: sob 16 wrz 2006, 22:33
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Fabiq » czw 10 lip 2008, 16:25

piekna cena = gowniany towar, a za taka kase to masz prawde mowiac u mnie dida, moze nie x-ringa ale najmocniejszego o-ringa z zebatkami jtsprockets a nie jakies france shit
potrzeba cos?! dzwon 509 870 769

Awatar użytkownika
Kornik
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2147
Rejestracja: ndz 11 lis 2007, 23:42
Imię: Marcin
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kornik » czw 10 lip 2008, 22:29

Fabiqu a co masz do łańcuchów RK ? Bo jak dla mnie to RK i DID to ta sama klasa, tak samo jak w twoim przypadku zębatki JTS i FE ( o jednych i drugich ja nic nie wiem)

A jakoś ja wolę RK X-ringowego niż DIDa O-ringowego zastanawiająmnei tylko te zębatki i dlatego się pytam czy ktoś coś o nich słyszał a nie kto co ma :mrgreen: Bo mieć to ja mogę DID'a VM G&B i Sunstary za 592,- PLN z Moto Pasji z Kobyłki spod Warszawy :mrgreen:
Na szczęście pracujesz całe życie, a na nieszczęście sekundę.

Honda VFR800 (1999) - Sprzedana (Poszukiwana)
Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports DCT
Toyota CHR Hybrid

Awatar użytkownika
igor
klepacz
klepacz
Posty: 1051
Rejestracja: śr 17 paź 2007, 17:02
Imię: Igor
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Piaseczno
Kontakt:

Post autor: igor » pn 14 lip 2008, 18:15

no i mam dylemat D.I.D. oringowy + sunstar za 550 czy JT Sprockets u Fabiqa. chyba cos koło 400 wychodziło!!!! :evil:

qbis0
teksciarz
teksciarz
Posty: 130
Rejestracja: pt 07 mar 2008, 15:33
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: skoczow
Kontakt:

Post autor: qbis0 » wt 15 lip 2008, 08:25

...hmmmmm
jedno jest pewne
francuskiego scierwa do japonskiego moto bym nie zapodał...

Awatar użytkownika
Lucek
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 3481
Rejestracja: ndz 02 kwie 2006, 13:03
Imię: LUCYna/fer
województwo: łódzkie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: EP

Post autor: Lucek » wt 15 lip 2008, 11:16

popieram fabiqa
tylko DID i 1-sunstar
2-pbr
3-jt
Nie ma boga, jest Mmmmotór!

Awatar użytkownika
tomaszek
bywalec
bywalec
Posty: 32
Rejestracja: sob 26 sty 2008, 13:23
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tomaszek » wt 15 lip 2008, 19:16

DID + Sunstar to zacne połączenie ale RK też nie są najgorsze - idą na pierwszy montaż razem z Sunstarem do Suzuki i Kawasaki

Awatar użytkownika
Fabiq
klepacz
klepacz
Posty: 1371
Rejestracja: sob 16 wrz 2006, 22:33
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Fabiq » śr 16 lip 2008, 21:07

no mam jeszcze w ofercie VAZ, i znow ofroadowcy tylko i wylacznie kupuja vaza jesli chodzi o zebaty mowia ze lepszych nie ma, a co do drogowych to wszyscy biora jtsprockets, kiedys byly w ofercie pbr'y ale nie wiem czy jeszcze sa, mam jeszcze jakas tuningowa firme na zebtay ale drogie straszliwie z tego co pamietam
potrzeba cos?! dzwon 509 870 769

Awatar użytkownika
edziq
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 68
Rejestracja: śr 11 kwie 2007, 14:44
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: edziq » czw 17 lip 2008, 20:26

Jak kupiem VFR to byl DID 50VM niestety byl juz nierowno powyciagany wiec zmienilem na taki sam i zebatki JT. Niestety po 13 tys naped nadaje sie znowu do wymiany - jest nierówno wyciągnięty i strasznie hałasuje. Starałem sie dobrze go traktować wiec co 300 - 400 km byl smarowany a co 3-4 smarowanie myty naftą. DID na tyle mnie rozczarował ze jestem gotowy wypróbować łańcuch RK w konfiguracji z zebatkami france equipment. Za niedługo będę mógł powiedzieć co ten zestaw jest wart.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości