jaki łańcuch

Awatar użytkownika
maciek 800
klepacz
klepacz
Posty: 579
Rejestracja: ndz 17 gru 2006, 12:05
Model VFR: ST 4S
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa/Raszyn

Post autor: maciek 800 » sob 19 lip 2008, 17:30

Jedyny słuszny napęd to DID ale tylko VZM2 x ringowy+ Sunstar. Co ciekawe DID ma w ofercie dwa rodzaje złotego łańcucha. Dlatego uczulam na zwracanie uwagi na oznaczenia.

Awatar użytkownika
Lucek
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 3481
Rejestracja: ndz 02 kwie 2006, 13:03
Model VFR: KTM SMR 450 '13
Imię: LUCYna/fer
województwo: łódzkie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: EP

Post autor: Lucek » ndz 20 lip 2008, 23:32

do vfr uzywanej turyst nie potrzebny az taki mocny :P
Nie ma boga, jest Mmmmotór!

Awatar użytkownika
Fabiq
klepacz
klepacz
Posty: 1371
Rejestracja: sob 16 wrz 2006, 22:33
Model VFR: Honda!
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Fabiq » śr 27 sie 2008, 11:46

pierwszy raz spotykam sie z kims kto by narzekal na dida
potrzeba cos?! dzwon 509 870 769

Awatar użytkownika
kiki
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2502
Rejestracja: pt 13 sty 2006, 12:53
Model VFR: 800FI '98
Imię: Piotr
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Węgrów
Kontakt:

Post autor: kiki » śr 10 wrz 2008, 09:18

A mam pytanie- kto śmiga na zebatkach JT? Czy do tyrystycznej i lekko sportowej jazdy (bez gumowanie itp) dadzą rade? Czy lepiej szukać sunstarów?

Awatar użytkownika
igor
klepacz
klepacz
Posty: 1051
Rejestracja: śr 17 paź 2007, 17:02
Model VFR: Kawasaki ZRX 1200s
Imię: Igor
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Piaseczno
Kontakt:

Post autor: igor » śr 10 wrz 2008, 09:25

ja właśnie założyłem JT i DID'a. na razie wszystko ok choć przejechane dopiero jakieś 2,5 K na tym zestawie. co do gumowania to ni umiem i mi się nie pali. zapłaciłem za dwa koła i mam zamiar na obu jeździć... :mrgreen:

Awatar użytkownika
Fabiq
klepacz
klepacz
Posty: 1371
Rejestracja: sob 16 wrz 2006, 22:33
Model VFR: Honda!
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Fabiq » czw 11 wrz 2008, 18:49

sprzedaje wiele zebatek JT jak na razie zdarzylo sie dwa razy aby ktos narzekal - koledzy od off-roadu gdzie zebatka padla na zawodach - jazda w blocie przy duzych obciazeniach

jesli chodzi o drogowe motocykle jeszcze nikt zlego slowa o nich nie powiedzial, a chlopaki maja juz na nich nakrecone po 10 tys km
potrzeba cos?! dzwon 509 870 769

Awatar użytkownika
Kornik
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2147
Rejestracja: ndz 11 lis 2007, 23:42
Model VFR: był
Imię: Marcin
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kornik » pn 15 wrz 2008, 13:33

Fabiq a zębatki JT są w wymiarach 1 zęb mniej z przodu i 2 zęby wiecej z tyłu od standardu? :D
Na szczęście pracujesz całe życie, a na nieszczęście sekundę.

Honda VFR800 (1999) - Sprzedana (Poszukiwana)
Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports DCT
Toyota CHR Hybrid

Awatar użytkownika
Fabiq
klepacz
klepacz
Posty: 1371
Rejestracja: sob 16 wrz 2006, 22:33
Model VFR: Honda!
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Fabiq » pn 15 wrz 2008, 15:04

potrzeba cos?! dzwon 509 870 769

Awatar użytkownika
brii
pisarz
pisarz
Posty: 452
Rejestracja: śr 16 gru 2009, 12:50
Model VFR: Dełu Tiko
Imię: Maciej
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: brii » sob 13 mar 2010, 08:49

Pewnie teraz ludzie z JT mają więcej km nakręconych - jakieś nowe opinie? :)
Katarzynki to takie pierniczki
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.

dj cat
teksciarz
teksciarz
Posty: 138
Rejestracja: pn 18 maja 2009, 11:12
Model VFR: CBR 1100 XX Super Blackbird
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: dj cat » sob 13 mar 2010, 09:37

Ja mam JT w swoim Blackbirdzie i dają radę, a sprzęt jak wiadomo jest wymagający technicznie i do słabawych nie należy. Współpracują DIDEM ZVM-2 i zestaw rabotajet jak należy :lol:
Każda Honda dobrze wygląda. Nic innego nie powiem, bo bym ryzykował zdrowiem:)

Ludzie żyją po to, by latać na moto i czasami dla śmiechu postrzelać z wydechu : )

Awatar użytkownika
mitny
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 59
Rejestracja: śr 10 wrz 2008, 14:50
Model VFR: 800 FI '01
Imię: Michał
województwo: pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Łapalice

Post autor: mitny » wt 16 mar 2010, 15:21

Witam,
Żywot mojego napędu dobiega końca i szukam czegoś nowego.
Ostatnio trafiłem na:
http://www.moto-akcesoria.pl/Lancuch-di ... ing,p,1619
Łańcuch to VM a zębatki są od SUNSTAR'a. Czy to się opłaca?

Awatar użytkownika
Gregory
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2088
Rejestracja: pn 07 lip 2008, 11:58
Model VFR: BMW K1200S
Imię: Grzesiek
województwo: małopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kęty
Kontakt:

Post autor: Gregory » wt 16 mar 2010, 21:47

Zapytaj Fabiqa - tylko moim zdaniem DiD ZVM530 jest dużo lepszy ;-)
Motocykl jest jak media markt -nie dla idiotów

Grewel-Moto - części i akcesoria do moto - 505-078-145 - potrzebujesz coś, dzwoń lub pisz.

CB500, VFR800 Vtec i VFR800 Fi, CBR600RR, K1200S,

zuzia tajger
klepacz
klepacz
Posty: 1479
Rejestracja: ndz 15 kwie 2007, 18:41
Imię: ...
województwo: warmińsko-mazurskie
Płeć: Kobieta
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: zuzia tajger » czw 18 mar 2010, 19:13

łtr fi 4,0 :twisted:
<joke>
...

Awatar użytkownika
Hubu
klepacz
klepacz
Posty: 847
Rejestracja: pt 06 mar 2009, 10:29
Model VFR: RC46 '00
Imię: Hubert
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: Hubu » pt 19 mar 2010, 23:29

Czy zębatki i łańcuch z oznaczeniem Hondy - fabryczny charakteryzuje się lepszą trwałością jak DID + Sunstary?

Awatar użytkownika
Damo 88
klepacz
klepacz
Posty: 1101
Rejestracja: sob 11 kwie 2009, 01:05
Model VFR: VFR VTec
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wrocek

Post autor: Damo 88 » sob 20 mar 2010, 00:36

DiD Zvm2 jak się nie mylę pamiętaj zakup małą orginalną jest na niej guma która niweluje hałas . Było na forum ( Poszukaj )

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości