Strona 3 z 3

Re: Stunt i VFR (zębatka, modyfikacje)

: pn 28 lip 2014, 22:06
autor: ZioLek-82-
to żeś chłopie narozrabiał z tym tematem :lol

Re: Stunt i VFR (zębatka, modyfikacje)

: wt 29 lip 2014, 18:07
autor: arcinkk
decyzja podjęta ! napęd zmieniamy 54z wchodzą, do 58 smiało poźniej trzeba kombinować z naciągiem :D

Re: Stunt i VFR (zębatka, modyfikacje)

: wt 29 lip 2014, 18:22
autor: arcinkk
zadałem proste pytanie, a tu prawie książke napisali :D

Re: Stunt i VFR (zębatka, modyfikacje)

: wt 29 lip 2014, 20:11
autor: dzi-es
Pytanie, co z kierownicą będzisz robił? zostaje ori ew. zmienione katy czy jak? W sumie... załóż temat na cały projekt w ktoryms dziale bo chetnie coś podpatrze ;)

Re: Stunt i VFR (zębatka, modyfikacje)

: czw 31 lip 2014, 02:37
autor: arcinkk
Mam wlasnie taki zamiar :) tylko muszę dojść jak tu sie zdjęcia dodaje :

Re: Stunt i VFR (zębatka, modyfikacje)

: pt 22 sie 2014, 23:40
autor: Pendziorro
Ja jestem po paru głebszych no i może racjonalnie nie myśłe ale na chłopski rozum , jeżeli zajebiesz z tyłu większą zębatke masz mniejszą prędkość maksymalną ale większe pierdolnięcie na przyspieszeniu więc łatwiej "wyrwać moto na kóło" i myśle że kolaga pyta na ile większą zebatke z tyłu można założyć bo przy mono wahaczu to akurat pytanie na miejscu. Więc straczy mu odpowiedzieć ( o ile ktoś się orientuje) ile większą zębatkę monowahacz pomieści a momenty przeniesienia i proporcje mocy sam sobie poukłada . A wy tu doktorat z fizyki mechaniki i h** wie czego piszecie :D:D:D

Re: Stunt i VFR (zębatka, modyfikacje)

: sob 23 sie 2014, 12:17
autor: Pawelek_Okrutny
Pendziorro pisze:Ja jestem po paru głebszych no i może racjonalnie nie myśłe ale na chłopski rozum , jeżeli zajebiesz z tyłu większą zębatke masz mniejszą prędkość maksymalną ale większe pi.....l* na przyspieszeniu więc łatwiej "wyrwać moto na kóło" i myśle że kolaga pyta na ile większą zebatke z tyłu można założyć bo przy mono wahaczu to akurat pytanie na miejscu. Więc straczy mu odpowiedzieć ( o ile ktoś się orientuje) ile większą zębatkę monowahacz pomieści a momenty przeniesienia i proporcje mocy sam sobie poukłada . A wy tu doktorat z fizyki mechaniki i h** wie czego piszecie :D:D:D
Lubie to, polać mu mądrze prawi chłopak

Re: Stunt i VFR (zębatka, modyfikacje)

: pn 18 kwie 2016, 09:58
autor: johnder
Aktualnie w VFR 750 RC36II: przednia zębatka 15z a tylna 45z i jest jeszcze lepiej!!!!!!!!!!!!!!! Z wad natomiast licznik przekłamuje o 10% np. jadąc wg.licznika 210km/h faktycznie jest niecałe 190km/h.

Re: Stunt i VFR (zębatka, modyfikacje)

: śr 19 paź 2016, 15:02
autor: mictom
johnder pisze:Aktualnie w VFR 750 RC36II: przednia zębatka 15z a tylna 45z i jest jeszcze lepiej!!!!!!!!!!!!!!! Z wad natomiast licznik przekłamuje o 10% np. jadąc wg.licznika 210km/h faktycznie jest niecałe 190km/h.
Gdzie dorwałeś 45 ząbki na tył, bo szukam?

Pozdro

Re: Stunt i VFR (zębatka, modyfikacje)

: śr 19 paź 2016, 23:27
autor: mictom
johnder
Edit: Czy trzeba przedłużać łańcuch, jak wpakuje do tyłu zamiast 43, 45z? Przód bez zmian

Pozdro