Stunt i VFR (zębatka, modyfikacje)

Awatar użytkownika
ZioLek-82-
klepacz
klepacz
Posty: 574
Rejestracja: ndz 16 mar 2014, 11:17
Model VFR: RC46 01 + RC12CX650E
Imię: Marcin
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Łochów

Re: Stunt i VFR (zębatka, modyfikacje)

Post autor: ZioLek-82- » pn 28 lip 2014, 22:06

to żeś chłopie narozrabiał z tym tematem :lol
nie wiemy co nas może jeszcze spotkać, nie wiemy kiedy może nas coś dopaść ..

Była:YAMAHA XJ 900 Diversion 95 /Są: HONDA CX 650 EURO 83r / HONDA VFR 800 FI 01r /

arcinkk
bywalec
bywalec
Posty: 29
Rejestracja: czw 24 lip 2014, 17:54
Model VFR: 750
Imię: Marcin
Płeć: Mężczyzna

Re: Stunt i VFR (zębatka, modyfikacje)

Post autor: arcinkk » wt 29 lip 2014, 18:07

decyzja podjęta ! napęd zmieniamy 54z wchodzą, do 58 smiało poźniej trzeba kombinować z naciągiem :D

arcinkk
bywalec
bywalec
Posty: 29
Rejestracja: czw 24 lip 2014, 17:54
Model VFR: 750
Imię: Marcin
Płeć: Mężczyzna

Re: Stunt i VFR (zębatka, modyfikacje)

Post autor: arcinkk » wt 29 lip 2014, 18:22

zadałem proste pytanie, a tu prawie książke napisali :D

Awatar użytkownika
dzi-es
pisarz
pisarz
Posty: 353
Rejestracja: wt 10 wrz 2013, 16:26
Model VFR: Rc36 I
województwo: lubelskie
Płeć: Mężczyzna

Re: Stunt i VFR (zębatka, modyfikacje)

Post autor: dzi-es » wt 29 lip 2014, 20:11

Pytanie, co z kierownicą będzisz robił? zostaje ori ew. zmienione katy czy jak? W sumie... załóż temat na cały projekt w ktoryms dziale bo chetnie coś podpatrze ;)

arcinkk
bywalec
bywalec
Posty: 29
Rejestracja: czw 24 lip 2014, 17:54
Model VFR: 750
Imię: Marcin
Płeć: Mężczyzna

Re: Stunt i VFR (zębatka, modyfikacje)

Post autor: arcinkk » czw 31 lip 2014, 02:37

Mam wlasnie taki zamiar :) tylko muszę dojść jak tu sie zdjęcia dodaje :

Awatar użytkownika
Pendziorro
bywalec
bywalec
Posty: 48
Rejestracja: śr 20 lip 2011, 19:31
Model VFR: 800 fi
Imię: Bart
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna

Re: Stunt i VFR (zębatka, modyfikacje)

Post autor: Pendziorro » pt 22 sie 2014, 23:40

Ja jestem po paru głebszych no i może racjonalnie nie myśłe ale na chłopski rozum , jeżeli zajebiesz z tyłu większą zębatke masz mniejszą prędkość maksymalną ale większe pierdolnięcie na przyspieszeniu więc łatwiej "wyrwać moto na kóło" i myśle że kolaga pyta na ile większą zebatke z tyłu można założyć bo przy mono wahaczu to akurat pytanie na miejscu. Więc straczy mu odpowiedzieć ( o ile ktoś się orientuje) ile większą zębatkę monowahacz pomieści a momenty przeniesienia i proporcje mocy sam sobie poukłada . A wy tu doktorat z fizyki mechaniki i h** wie czego piszecie :D:D:D
Jedna droga jeden cel nowy sezon z VFR

Awatar użytkownika
Pawelek_Okrutny
bywalec
bywalec
Posty: 45
Rejestracja: pt 06 wrz 2013, 12:28
Model VFR: RC46
Imię: Paweł
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Żory

Re: Stunt i VFR (zębatka, modyfikacje)

Post autor: Pawelek_Okrutny » sob 23 sie 2014, 12:17

Pendziorro pisze:Ja jestem po paru głebszych no i może racjonalnie nie myśłe ale na chłopski rozum , jeżeli zajebiesz z tyłu większą zębatke masz mniejszą prędkość maksymalną ale większe pi.....l* na przyspieszeniu więc łatwiej "wyrwać moto na kóło" i myśle że kolaga pyta na ile większą zebatke z tyłu można założyć bo przy mono wahaczu to akurat pytanie na miejscu. Więc straczy mu odpowiedzieć ( o ile ktoś się orientuje) ile większą zębatkę monowahacz pomieści a momenty przeniesienia i proporcje mocy sam sobie poukłada . A wy tu doktorat z fizyki mechaniki i h** wie czego piszecie :D:D:D
Lubie to, polać mu mądrze prawi chłopak
Nie wystarczy benzyna we krwi, trzeba mieć też olej w głowie.

johnder
Posty: 7
Rejestracja: pt 13 gru 2013, 13:54
Model VFR: 750 RC 36 II
Imię: Robert
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna

Re: Stunt i VFR (zębatka, modyfikacje)

Post autor: johnder » pn 18 kwie 2016, 09:58

Aktualnie w VFR 750 RC36II: przednia zębatka 15z a tylna 45z i jest jeszcze lepiej!!!!!!!!!!!!!!! Z wad natomiast licznik przekłamuje o 10% np. jadąc wg.licznika 210km/h faktycznie jest niecałe 190km/h.

Awatar użytkownika
mictom
klepacz
klepacz
Posty: 764
Rejestracja: wt 25 wrz 2012, 01:10
Model VFR: RC36 II
Imię: Tomek
województwo: podkarpackie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: RKR ROGI

Re: Stunt i VFR (zębatka, modyfikacje)

Post autor: mictom » śr 19 paź 2016, 15:02

johnder pisze:Aktualnie w VFR 750 RC36II: przednia zębatka 15z a tylna 45z i jest jeszcze lepiej!!!!!!!!!!!!!!! Z wad natomiast licznik przekłamuje o 10% np. jadąc wg.licznika 210km/h faktycznie jest niecałe 190km/h.
Gdzie dorwałeś 45 ząbki na tył, bo szukam?

Pozdro

Awatar użytkownika
mictom
klepacz
klepacz
Posty: 764
Rejestracja: wt 25 wrz 2012, 01:10
Model VFR: RC36 II
Imię: Tomek
województwo: podkarpackie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: RKR ROGI

Re: Stunt i VFR (zębatka, modyfikacje)

Post autor: mictom » śr 19 paź 2016, 23:27

johnder
Edit: Czy trzeba przedłużać łańcuch, jak wpakuje do tyłu zamiast 43, 45z? Przód bez zmian

Pozdro

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości