Złoty różni się tylko kolorem, mocniejszy nie jest.emsi pisze:To jak jest w końcu? Złoty jest mocniejszy czy nie? Bo właśnie się zastanawiam czy warto dopłacać za sam kolor.
[RC46] Różnica w jakości zębatek i łancuchów
- firemanek1972
- zadomowiony
- Posty: 66
- Rejestracja: pn 15 sie 2011, 17:56
- Model VFR: RC36II,SC33 RC46
- województwo: warmińsko-mazurskie
- Płeć: Mężczyzna
Re: [RC46] Różnica w jakości zębatek i łancuchów
"To są pańskie prywatne koncepcje!"
- Arnold
- ostry klepacz
- Posty: 2421
- Rejestracja: pt 29 sty 2010, 21:56
- Model VFR: 800 FI '01
- Imię: Arnold
- województwo: opolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Re: [RC46] Różnica w jakości zębatek i łancuchów
Nie jest mocniejszy. Tylko kolor. Mi tam się podoba złoty z czarną zębatką i taki zestaw też posiadam.
- Fakir
- klepacz
- Posty: 1105
- Rejestracja: śr 02 lut 2011, 18:51
- Model VFR: VFR750 & XT600
- Imię: Krzysztof
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Poznań
Re: [RC46] Różnica w jakości zębatek i łancuchów
Jak komuś zależy na kolorowym łańcuchu to RK ma w swojej ofercie kolorowe łańcuchy, do kompletu polecam stosowanie kolorowego smaru iPone
Yamaha XJ600N
Honda VFR750
Yamaha XT600z Ténéré
Honda VFR750
Yamaha XT600z Ténéré
-
- pisarz
- Posty: 232
- Rejestracja: wt 27 sty 2009, 19:51
- Model VFR: VFR 800 '05
- Imię: Jerry
- województwo: zachodniopomorskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Szczecin
Re: [RC46] Różnica w jakości zębatek i łancuchów
Żółty kolor to azotek tytanu, który ma za zadanie zwiększyć żywotność. Przede wszystkim zwiększa odporność na ścieranie i na korozje oraz zmniejsza tarcie. Tak, że płaci się nie tylko za kolor.
- firemanek1972
- zadomowiony
- Posty: 66
- Rejestracja: pn 15 sie 2011, 17:56
- Model VFR: RC36II,SC33 RC46
- województwo: warmińsko-mazurskie
- Płeć: Mężczyzna
Re: [RC46] Różnica w jakości zębatek i łancuchów
Brałem DiD-a ZVMX 530 do "złotego" dopłaciłem 30pln, ta różnica w żywotności, ścieraniu, smarowaniu to tylko 30zł?jaroslawp pisze:Żółty kolor to azotek tytanu, który ma za zadanie zwiększyć żywotność. Przede wszystkim zwiększa odporność na ścieranie i na korozje oraz zmniejsza tarcie. Tak, że płaci się nie tylko za kolor.
"To są pańskie prywatne koncepcje!"
-
- pisarz
- Posty: 232
- Rejestracja: wt 27 sty 2009, 19:51
- Model VFR: VFR 800 '05
- Imię: Jerry
- województwo: zachodniopomorskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Szczecin
Re: [RC46] Różnica w jakości zębatek i łancuchów
a skąd mam wiedzieć. Napisałem tylko skąd ten kolor i dlaczego pokrywa się nim łańcuchy.firemanek1972 pisze:jaroslawp napisał(a):
Żółty kolor to azotek tytanu, który ma za zadanie zwiększyć żywotność. Przede wszystkim zwiększa odporność na ścieranie i na korozje oraz zmniejsza tarcie. Tak, że płaci się nie tylko za kolor.
Brałem DiD-a ZVMX 530 do "złotego" dopłaciłem 30pln, ta różnica w żywotności, ścieraniu, smarowaniu to tylko 30zł?
Narzędzia skrawające w kolorze żółtym też są pokryte tą samą substancją.
Czy warto? Nie wiem. Ja mam założony srebrny łańcuch ZVMX i nie narzekam.
-
- bywalec
- Posty: 25
- Rejestracja: śr 15 sty 2014, 19:59
- Model VFR: rc46 800 2001r
- Imię: Robert
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa ursus
Re: [RC46] Różnica w jakości zębatek i łancuchów
Kolor nie wzmacnia to tylko estetyka
Moja błękitna strzała jest zajebista.
- Rychu
- pisarz
- Posty: 464
- Rejestracja: czw 19 lis 2009, 07:28
- Model VFR: VFR 800 FI - 98
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Gryfino ( okolice Szczecina)
Re: [RC46] Różnica w jakości zębatek i łancuchów
nie poelcam montowac zebatek JT - sa z kartofla ...duuzo wytrzymalszy jest Sunstar
- PETER
- stary wyjadacz
- Posty: 4617
- Rejestracja: czw 03 lip 2008, 22:22
- Imię: PIOTR
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: PRUSZKÓW
Re: [RC46] Różnica w jakości zębatek i łancuchów
wiesz z własnego doświadczenia czy zasłyszana opinia ,a jeśli z własnego to ile km do zużycia , ostatnio jak wymieniam to raczej łańcuchy sa bardzo zużyte, a zębatki dużo mniejRychu pisze:nie poelcam montowac zebatek JT - sa z kartofla
"BO JA JESTEM NIESPOTYKANIE SPOKOINY CZŁOWIEK"
- Rychu
- pisarz
- Posty: 464
- Rejestracja: czw 19 lis 2009, 07:28
- Model VFR: VFR 800 FI - 98
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Gryfino ( okolice Szczecina)
Re: [RC46] Różnica w jakości zębatek i łancuchów
z wlasnego , uzywalem ich w LC4 i VFR , po pol roku wyraznie zjechane , pozniej zmienilem na sunstara i po kolejnym roku wygladaja prawie jak te nowe co montowalem z nowym lancuchem...
- Vermilion
- klepacz
- Posty: 814
- Rejestracja: ndz 09 sie 2009, 19:33
- Imię: Adam
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wałcz/Piła
Re: [RC46] Różnica w jakości zębatek i łancuchów
Też spotkałem się z opiniami, że Sunstar > JT, aczkolwiek nigdy jeszcze nie zdarzyło mi się zrobić pełnego obiegu nowego napędu do jego wymiany, żeby ocenić jak wyglądały zębatki danej marki po pełnym przebiegu mojej eksploatacji
Honda NSR 125 JC22A > Honda CB 500 > Honda VFR 750 RC36I > Yamaha TDM 850 4TX > Honda VFR 800Fi 99' SF > Honda VFR 800Fi 98' !!
SPEED UP - CENTRUM MOTOCYKLISTY
https://www.facebook.com/SpeedUP.Pila
SPEED UP - CENTRUM MOTOCYKLISTY
https://www.facebook.com/SpeedUP.Pila
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości