naped vfr 98

Bootboy
Posty: 12
Rejestracja: śr 23 maja 2012, 19:55
Model VFR: RC 46
Imię: krzysztof
województwo: kujawsko-pomorskie
Płeć: Mężczyzna

naped vfr 98

Post autor: Bootboy » sob 02 cze 2012, 13:09

słuchajcie od niedawna jestem, posiadaczem vfr i zastanawiam się jak sprawdzić ile zostało jeszcze napędu tzn regulacja naciągu czaicie? czy tam w ogóle przewidziano to wiem jak go naciągnąć ale jak sprawdzić ile zostało
W żyłach zamiast krwi płynie benzyna a zamiast serca świszczy turbina

Awatar użytkownika
Arnold
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2421
Rejestracja: pt 29 sty 2010, 21:56
Model VFR: 800 FI '01
Imię: Arnold
województwo: opolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Re: naped vfr 98

Post autor: Arnold » sob 02 cze 2012, 13:26

Powinna być naklejka na osłonie łańcucha i na niej jest pokazane kiedy jest koniec łańcucha. Ew gdy obracając mimośród zamiast naciągać zaczyna się luzować łańcuch wtedy jest koniec bo nie ma już na czym naciągać. :P
Obrazek

Jak głupio pieprzę, to wybaczcie mi, ale jestem po kilku głębszych. :szczerbaty

Bootboy
Posty: 12
Rejestracja: śr 23 maja 2012, 19:55
Model VFR: RC 46
Imię: krzysztof
województwo: kujawsko-pomorskie
Płeć: Mężczyzna

Re: naped vfr 98

Post autor: Bootboy » sob 02 cze 2012, 21:07

jak już okręcę mimośród to będzie za późno :P
W żyłach zamiast krwi płynie benzyna a zamiast serca świszczy turbina

Awatar użytkownika
PETER
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 4617
Rejestracja: czw 03 lip 2008, 22:22
Imię: PIOTR
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: PRUSZKÓW

Re: naped vfr 98

Post autor: PETER » śr 06 cze 2012, 08:43

na co za późno, na wymianę?najczęściej sygnalizowane jest nie równe zużycie ,zawsze warto sprawdzić obracając kołem :biggrin
"BO JA JESTEM NIESPOTYKANIE SPOKOINY CZŁOWIEK"

Awatar użytkownika
kiki
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2502
Rejestracja: pt 13 sty 2006, 12:53
Model VFR: 800FI '98
Imię: Piotr
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Węgrów
Kontakt:

Re: naped vfr 98

Post autor: kiki » śr 06 cze 2012, 10:26

PETER pisze:na co za późno, na wymianę?najczęściej sygnalizowane jest nie równe zużycie ,zawsze warto sprawdzić obracając kołem :biggrin

Peter dobrze gada. Pierwszą oznaką wyrabiającego się napędu jest nierówne wyciągnięcie łańcucha. Celowo piszę wyrabiającego a nie zużytego ponieważ na nierówno wyciągniętym łańcuchu można jeździć ale trzeba go odpowiednio ustawić (mierzymy i ustawiamy luz na najciaśniejszym momencie kety).
Jeśli łańcuch już strzela podczas jazdy (mimo iż jest umyty, nie poklejony smarem itp) to już czas na wymianę. Dobrze to słychać jak się jedzie przy np barierkach metalowych- wtedy ten dzwięk jest donośniejszy.

:)

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości