"chrobotanie" czyli kosz sprzegłowy

Awatar użytkownika
Fabiq
klepacz
klepacz
Posty: 1371
Rejestracja: sob 16 wrz 2006, 22:33
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Fabiq » ndz 02 mar 2008, 19:06

moja kawa tez chromoli a jest dobrych 5 lat mlodsza od mojej vfr, co ja mowie na wolnych obrotach to chodzi jak sieczkarnia co ciekawe to wlasnie jak sie nagrzeje
potrzeba cos?! dzwon 509 870 769

skwaro
Posty: 7
Rejestracja: śr 13 wrz 2006, 23:21
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kraków

Post autor: skwaro » ndz 09 mar 2008, 23:28

trzeba założyć głośny wydech i nie słychać, proste i działa

Awatar użytkownika
Maciej
teksciarz
teksciarz
Posty: 168
Rejestracja: ndz 17 lut 2008, 18:47
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Maciej » pt 28 mar 2008, 23:03

:) Musisz jak chińscy mnisi wyłączyć zmysły :) wtedy chrobotanie nie będzie ci przeszkadzać.
Generalnie nie masz co sobie tym głowy zawracać to nic innego jak luz na koszu sprzęgłowym u mnie w VFRce nie jest to słyszalne ale to głównie dlatego że mam zadbaną sztukę która faktycznie chodzi jak igła , co do mojego poprzedniego motocykla tak jak przedmówca mój i ja miałem Kawasaki i powiem tyle : sieczkarnia :) Kawasaki mają dobre osiągi ale niestety jakość wykonania ich motocykli to porażka a nawet dno i to kompletne , nie wiem czy jaki kolwiek z czołowych producentów japońskich miał tego typu szopki ze swoimi motocyklami jak kawasaki (dla przykładu pękające ramy od ZX6R do ZX9R od roku 95, że o innych mankamentach których jest mnóstwo nie wspomnę a których wiele przerobiłem. Więc pociesz się tym iż bez względu na to jak mocno będzie ci kosz napierniczał to i tak przeżyje kosze kawy przynajmniej 3 z takim samym przebiegiem :)

Kosz oczywiście można kupić nowy , pytanie tylko po co ? . Musiał byś mieć naprawdę koszmarny luz aby wymiana była konieczna a szczerze powiedziawny z taką sytuacją nie miałem do czynienia, możesz co nawyżej obejrzeć łożysko na wałku sprzęgła ale żeby to oblukać to sporo trzeba narozbierać nie mniej od ściągnięcia sprzęgła z wałka należało by zacząć być może na tym etapie da się coś ustalić.
A tak z czystej czekawości to w jaki sposób zmieniasz biegi ? ze sprzęgłem czy bez ? no i jaki przebieg masz tej maszyny ?


Tak więc oddaj się medytacjom i uśpij zmysły a będzie ci dane rozkoszować się jazdą bez zbędnych myśli o zbędnych luzach na zbędnych koszach sprzęgłowych :).
- -+-== VFR 800-FIX '99 BLACK ==-+- -

- -+-== K&N / INOX IXIL / GIVI MONORACK / KAPPA K48N / WHITE LED LIGHTS ==-+- -

jasio_zawodnik
Posty: 7
Rejestracja: ndz 25 sty 2009, 16:20
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Sopot
Kontakt:

Post autor: jasio_zawodnik » pn 04 maja 2009, 23:03

Pozwolę sobie potoczyć wątek dalej.... gdyż cholipka na manetce czuję coraz większe wibracje, bardziej stuki (oraz słyszę z okolic sprzęgła :P ) podczas zatrzymania na biegu jałowym, sęk w tym że i tak zbliża mi się wymiana tarczek... i takie nasuwa mi się pytanie jaki jest ewentualny koszt zakupu koszyka, oraz czy jest sens zdobycia używki ?? i pytanie bardziej techniczne... jak już będę tarczki zmieniał dużo więcej się napocę przy wymianie kosza, w sensie czy to jakaś filozofia jest ??
śmiertelna choroba przenoszona przewodami paliwowymi...

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości