zrywanie przy dodawaniu gazu
-
- bywalec
- województwo: śląskie
zrywanie przy dodawaniu gazu
przy dodawaniu gazu odczuwam lekkie zrywanie cos w rodzaju luzu, na poczatku wydawalo mi sie ze mam za luzny lancuch ale po zmierzeniu luzu łancucha mam okolo 30 mm wiec z tego co czytalem jest w normie, jestem laikiem w dziedzinie mechaniki, a chcialbym zaoszczedzic kosztow serwisowych, wiec jesli ktos mial podobny objaw/problem to prosze o jakies info-porade.
- ivan
- klepacz
- Imię: Mariusz
Re: zrywanie przy dodawaniu gazu
A może masz nierówno rozciągnięty lańcuch. Postaw na centralce, powoli kręć kołem i sprawdzaj naciąg co 15 cm. Może być tak że w jednym miejscu jest ok, a w drugim jest za duży luz i stąd to szarpanie. Rozumiem że ten "luz" wyczuwasz nawet bez zmiany biegu (a więc wykluczam ślizganie się sprzęgła). Opisz dokładnie o co chodzi bo ciężko mi to sobie wyobrazić. Coś hałasuje, slychać pykanie czy po prostu masz wrażenie że motor nie ciągnie.
- kamil grudziadz
- klepacz
- Imię: Kamil
- województwo: kujawsko-pomorskie
- Kontakt:
a moze ma juz wyrobione gumy na zabieraku?moj kumpel tak ostatnio mial,nie mogl zlokalizowac szarpania,w koncu doszlismy ze to gumy i po wymianie jes jajo.

1: Suzuki VX 800
2: Honda VFR 750 RC 36/II
3: Honda VFR 800 FI
-
- bywalec
nie ma zadnego halasu ani stuku kompletnie nic, to jest raczej cos takiego ze lapie mi z opoznieniem w stosunku do dodawanego gazu, przyjmijmy ze jade na 3-biegu bez gazu i dodaje go gwaltownie to pojawia sie takie szarpniecie, jesli powoli dodaje gazu to go nie ma. w samochodzie mialem podoby objaw i wlasnie mi powiedzieli ze to wina zbieraka, czy tu moze byc cos podobnego? moto ma przejechane 25tys wiec nie wiem czy przebieg moze juz miec na to wplyw?
- emil
- stary wyjadacz
- Imię: Łukasz
masz rc46 która ma 25 tysięcy najechane?? to zapewne masz idealny zabierak