Pytanie do właścicieli V-tec z 2006 roku

Awatar użytkownika
PBWroc
pisarz
pisarz
Posty: 249
Rejestracja: czw 10 lut 2011, 17:04
Model VFR: 800 V-tec ABS `08
Imię: Paweł
województwo: dolnośląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Pytanie do właścicieli V-tec z 2006 roku

Post autor: PBWroc » wt 14 cze 2011, 13:29

W dziale NEGATYWNE ( viewtopic.php?f=10&t=5856&view=unread#unread ) opisałem moją wczorajszą przygodę. Dziś od rana siedzę i czytam o zrywaniach łańcucha i dochodzę do wniosku, że powinienem udać się do Częstochowy (i to najlepiej z Wro na kolanach) z podziękowaniem, że nic poza łańcuchem nie uległo zniszczeniu (narazie taka moja własna organoleptyczna diagnoza) a ja nie wyleciałem w "kosmos".

TERAZ prośba do WAS o informacje jaki łańcuch macie w swoich maszynach - PYTAM właścicieli V-tec z 2006 roku. Na moim napisane jest D.I.D 60 VAB (lub VA8). Czy to jest oryginalny napęd, czy był zmieniany przez wcześniejszego właściciela. Próbuję ustalić czy moja maszyna może mieć faktycznie 18 tys. przebiegu.
Z laskami jest odwrotnie niż z VTEC-iem - im mniej wałków tym lepiej
Nie będąc motocyklistą tracisz z życia tyle samo co abstynent i impotent
Prędkość moim przyjacielem - przyjaźni nie wykorzystuj nadmiernie
Prędkość nie zabija tylko nagłe zatrzymanie ...

Awatar użytkownika
kiki
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2502
Rejestracja: pt 13 sty 2006, 12:53
Model VFR: 800FI '98
Imię: Piotr
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Węgrów
Kontakt:

Re: Pytanie do właścicieli V-tec z 2006 roku

Post autor: kiki » wt 14 cze 2011, 18:32

a masz może mozliwość zrobienia zdjec tego pękniecia i napisów na łancuchu ?

Awatar użytkownika
PBWroc
pisarz
pisarz
Posty: 249
Rejestracja: czw 10 lut 2011, 17:04
Model VFR: 800 V-tec ABS `08
Imię: Paweł
województwo: dolnośląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Pytanie do właścicieli V-tec z 2006 roku

Post autor: PBWroc » wt 14 cze 2011, 22:00

tu jest jedno
download/file.php?id=10223&mode=view
. Jutro zrobię boczny widok, te co dziś zrobiłem słabo wyszły
Z laskami jest odwrotnie niż z VTEC-iem - im mniej wałków tym lepiej
Nie będąc motocyklistą tracisz z życia tyle samo co abstynent i impotent
Prędkość moim przyjacielem - przyjaźni nie wykorzystuj nadmiernie
Prędkość nie zabija tylko nagłe zatrzymanie ...

Awatar użytkownika
Damo 88
klepacz
klepacz
Posty: 1101
Rejestracja: sob 11 kwie 2009, 01:05
Model VFR: VFR VTec
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wrocek

Re: Pytanie do właścicieli V-tec z 2006 roku

Post autor: Damo 88 » śr 15 cze 2011, 01:10

Najmocniejszy dedykowany do V-Teca z Lini DiD Zvm2 ( Złoty ) W tabeli ma zastosowania do silników 1300cm.
Wymień z zębatkami Kup oryginalną przednią ma odlew gumowy co zapewnia cichszą pracę :bye
Jeżeli Rozwiązałeś problem nie Zapomnij Odpisać .

Awatar użytkownika
kiki
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2502
Rejestracja: pt 13 sty 2006, 12:53
Model VFR: 800FI '98
Imię: Piotr
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Węgrów
Kontakt:

Re: Pytanie do właścicieli V-tec z 2006 roku

Post autor: kiki » śr 15 cze 2011, 08:38

a przypadkiem nie pekł na zakuwce?

Awatar użytkownika
Damo 88
klepacz
klepacz
Posty: 1101
Rejestracja: sob 11 kwie 2009, 01:05
Model VFR: VFR VTec
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wrocek

Re: Pytanie do właścicieli V-tec z 2006 roku

Post autor: Damo 88 » czw 16 cze 2011, 00:19

PBWroc

Dokładne oznaczenie to ( DiD 530 ZVm2 ) .


Jakie koszta za wymianę W prm ... :roll:

Sam nie dasz rady wymienić pisz pomożemy :wink:
Jeżeli Rozwiązałeś problem nie Zapomnij Odpisać .

Awatar użytkownika
PBWroc
pisarz
pisarz
Posty: 249
Rejestracja: czw 10 lut 2011, 17:04
Model VFR: 800 V-tec ABS `08
Imię: Paweł
województwo: dolnośląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Pytanie do właścicieli V-tec z 2006 roku

Post autor: PBWroc » czw 16 cze 2011, 09:17

No to może nieprecyzyjnie się zapytałem!!!

PYTANIE poprawione ----- JAKI ŁAŃCUCH ORYGINALNIE MA ZAKŁADANA VFR z 2006 roku, o jakich oznaczeniach.

Pytam bo chcę stwierdzić, czy ten co ja mam czyli D.I.D 60 VAB (lub VA8) jest od nowości, czy był już wymieniany.



Damo 88 - dzięki za wiadomość.
zębatki:65 + 121 zł - producent JT. 410 zł - wzmocniony (ale nie najmocniejszy) łańcuch DID. Wymiana 220. Transport z domu do nich 80.

Co do samodzielnych napraw - no cóż, jakoś mam większe zaufanie do serwisu niż do siebie. Owszem simsona i MZ sam robiłem ale to było 20 lat temu. Teraz .... wiem, dziad ze mnie.
A żeby tego było mało to chcę moja zmienić na nowszą i nie piszę o żonie tylko o VFR-ce, dlatego umieściłem to: viewtopic.php?f=49&t=13329&view=unread#unread . Moja VFR właśnie jedzie na Rakową do RPM, a ja w sobotę do Warszawy obejrzeć a może i kupić.

a tak ostatecznie to mnie to kusi : http://bondmarketing.otomoto.pl/honda-v ... 23295.html
Z laskami jest odwrotnie niż z VTEC-iem - im mniej wałków tym lepiej
Nie będąc motocyklistą tracisz z życia tyle samo co abstynent i impotent
Prędkość moim przyjacielem - przyjaźni nie wykorzystuj nadmiernie
Prędkość nie zabija tylko nagłe zatrzymanie ...

Awatar użytkownika
Damo 88
klepacz
klepacz
Posty: 1101
Rejestracja: sob 11 kwie 2009, 01:05
Model VFR: VFR VTec
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wrocek

Re: Pytanie do właścicieli V-tec z 2006 roku

Post autor: Damo 88 » czw 16 cze 2011, 13:10

Nie sprawdzisz czy masz od nowości nie ma takiej możliwości , idziesz do salonu bierzesz nowy komplet posiadasz o tych samych parametrach , Symbolach .

DiD-a Tego najmocniejszego do V-Teca zapłaciłem 450zł zębatki orgin. z upustem ale ceny nie pamiętam . Zakucie łańcucha 15min można szybciej lecz nie oto chodzi :wink:
Jeżeli Rozwiązałeś problem nie Zapomnij Odpisać .

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości