Strona 9 z 13

: sob 18 sie 2007, 07:51
autor: Mundek
A wg mnie lancuchy DID'a sprzedaja zakute, bo mnie interesuje to w jakim stanie lancuch trafia do mnie, a nie do dystrybutora czy sprzedawcy. Zamawiajac lancuch nikt mnie nie pytal w jakiej postaci chce go otrzymac: zakutej, czy tez nie, wiec zadnego wyboru nie mialem i kupilem lancuch zakuty.... a kto go zakuwal, to juz mnie nie inteteresi :mrgreen:

: wt 04 wrz 2007, 14:37
autor: Pawel
Did jest sprzedawany na metry i pakowany do opakowań, RK jestr sprzedawany w formie "gotowej" czyli zakuty w całości, bez śladu, fabrycznie. Dodatkow zakuwka jest, można go sobie rozkuć i zakuć własnoręcznie.

Pozdro

: wt 04 wrz 2007, 14:44
autor: Pepe VFR
Luke pisze:a co to za lancuch x-rong
więcej niż w-rong :x_wtf

: pt 01 lut 2008, 21:18
autor: kiki
a takie wynalazki????????????
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/GOLD-530 ... enameZWDVW

warte to to zachodu?????? :mrgreen:

: sob 02 lut 2008, 09:46
autor: Lucek
ja kiedys esperymentowalem z irisem i nie polecam.
wg mnie nie warto
ale sprobuj bedziesz krolikiem dosw

: ndz 03 lut 2008, 13:02
autor: Mariano
Witka. Ja kupiłem miesiąc temu w intercarsie po zniżkach łańcuch DiD X-ring najmocniejszy jaki jest za cene 297 zł. Do tego zębatke przednią JTF za 40 zł i JTR za 67. Cały zestaw wyszedł mnie 404zł. Jeszcze nie zmieniałem ale kupiłem najleprzy łańcuch DiD bo nie chce sie zastanawiać czy gruchnie przy 250. Idę dalej jeździć po miastku bo pogoda śliczna :mrgreen: i mam nadzieje że panów z kamerką w sreberku nie spotkam poraz drugi. Czepili sie pogiętej rejstracji (hehehehe) Powiedziałem ze wandale pod blokiem grasują :lol:

: ndz 03 lut 2008, 15:36
autor: Lucek
nie wiem jaki szitowy lancuch by musial byc by sie zerwac.... nowy.
a co do 'najmocniejszego' did'a to jakie ma oznaczenie.
bo cos za tanio albo poprostu mega zimowa promocja :|
a moze pomylka ich....
zebata tylna tez tanio bardzo

: ndz 03 lut 2008, 19:10
autor: Mariano
Mam zniżk do XX% w intermotors wiec to są ceny dla mnie :mrgreen:
Oznaczenie łańcucha DiD50VM(530VM) 108ZB
Luke pisze:nie wiem jaki szitowy lancuch by musial byc by sie zerwac.... nowy.
A co do tego czy sie urywają to zapraszam na inne fora. Wyszła partia łańcuchów ktore urywały sie z powodu wady fabrycznej. Sporo trafiło do Polski. Łańcuchy były firmy VAZ. Przed zakupem napędu radze poszukać na innych forach, bo można sie naciąć.

Tu macie linka
http://www.stuntpoland.com/showthread.php?p=160213

: pn 04 lut 2008, 14:18
autor: Lucek
1. VAZ - mowi samo za siebie
2. nie mialem na mysli wad fabrycznych. nawet did XWring moze sie zerwc jesli mam wade fabryczna
3. wydaje mi sie ze moc Twojej VFR jest niewystarczajaca by zerwac nowy lancuch najgorszej firmy NOWY (bez wady fabr)
4.troche innym narobiles smaka wpisujac ile Cie kosztowal taki lancuch
tak jak bym ja podal ile w mojej fimie X place za oc a podal cene z moimi max znizkami i twierdzil ze to super okazja i tanio. innych nie dot moje znizki ani Twoje w inter. 'po znizkach' - zasugerowalem sie ze promocja dost dla wszystkich
nie sadzisz? :)
5.jest jeszcze mocniejszy did o Twojego 'naj jaki jest' a mianowicie zvm2
no i do tego najlepsze zebaty czyli sunstar to jest ok600minimum
pzdr

: śr 06 lut 2008, 15:15
autor: sebeq
Miałem kiedyś RK XW-Ring w CBR 600 i od czasu do czasu trzeba było naciągnąć. Mając Fireblade'a wymieniając napęd zakupiłem X-Ringa od DIDa i stwierdziłem, ze juz innego zestawu napedowego jak DID i SunStur nie bede kupowal. Przez 10 tys. km raz, maksymalnie 2 razy naciagalem.
Jakis miesiac temu kupilem podobny zestaw do VFR, mocny (ale nie najmocniejszy:)) 50VM + zebatki Sunstara, niestety zaplacilem troche wiecej bo ok 570 zl brutto z wysylka, moze przeplacilem:/, chociaz wydawalo mi sie, ze to normalna cena. Poza tym od razu mam zakuty lancuch zakuwarka, zeby samemu nie kombinowac.
Ostrzezenia, typu "jazda motocyklem jest niebezpieczna i istnieje ryzyko mimo, ze firma doklada wszelkich staran" mozna znalezc nawet na pudelku DIDa.:)

Pozdrawiam

: śr 06 lut 2008, 17:31
autor: donia
O właśnie to ja się podepnę:
1. Czy jak kupimy zakuty łańcuch to przez przypadek nie musimy rozbierać coś z zawieszenia/mocowania silnika?, tak na pierwszy rzut oka to chyba tak, ale pytamboniewiem, to mój pierwszy jednoramienny :)
2. kupował ktoś z Was zębatkę zdawczą z taką gumą amortyzującą, w oryginale jest taka guma i przynajmniej w bandicie napęd z nią jest cichszy, jak to się ma w vfr?

pzdrv

: śr 06 lut 2008, 17:52
autor: Lucek
1.
w rc36 trzeba wahacz wyjac
ale w rc46 nie wiec mysle ze w Vtec tez nie trzeba
2.
nie spotkalem sie.jedynie co to z wypustka z jednej lub dwoch stron wna obrzezu wew dziury

: śr 06 lut 2008, 19:12
autor: donia
patrzę na serwisówkę i coś za zębatką jest zamontowane, do ramy/silnika strona 10-11 serwisówce hondowej, ktoś przerabiał temat na własnej skórze/vfrze ?

: śr 14 maja 2008, 16:37
autor: czarny
Dzwoniłem przed chwilą do Olekmotocykle (na Łopuszańskiej w Wawie) i za DID 530VM + zębatki PBR chcą 580 zł.
To chyba dobra cena ale może wiecie czy gdzieś w okolicach Wawy nie kupię tego zetawu taniej?

PS A może lepiej SunStar zamiast PBR? :)

: śr 14 maja 2008, 22:34
autor: czarny
No spoko. W Olekmotocykle krzyczą na wejście za łańcuch 480zł ale jak wezmiesz zebatki (przod 60 zł i tył 120 zł - PBR) to masz 10% rabatu.
W porownaniu z tym co pokazałes, to rzeczywiscie nie rewelka.
Znalazlem jeszcze jakiegos gościa w kobyłce i widze ze tez ma niezle ceny:
http://moto.allegro.pl/item359843674_na ... japan.html
SunStar i pozłacany DID za 590 zł (te pozlacane chyba ze 30 zeta wiecej kosztuja) - zadzwonie jutro do niego i moze cos jeszcze wytarguje :)