- 
				
																			 Michall11
- Posty: 3
- Rejestracja: wt 06 cze 2017, 18:28
- Imię: Michal
- Płeć: Mężczyzna
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Michall11 » wt 06 cze 2017, 18:42
			
			
			
			
			Witam,    po dopaleniu jak juz zejdzie z  obrotow na   te powiedzmy 1200rpm  slychac  charakterystyczny szum lozyska,czuc to tez na kierownicy-definitywnie lozysko, znika po  dotknieciu klamki  sprzegla,pytanie ktore? z tego co czytam tutaj   to  te male kulkowe na  wyciusku  raczej niesmiertelne,  czyli  te  ktore siedzi glebiej  igilkowe?  ? z katalogu  lozysko numer 20 i do tego bierznia-3 ,dobrze kombinuje?  chyba ze coscik innego 

z gory dzieki
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
			
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								emil							
- stary wyjadacz
  
- Posty: 4215
- Rejestracja: ndz 21 gru 2008, 22:10
- Imię: Łukasz
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: SO/SZA
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: emil » wt 06 cze 2017, 20:48
			
			
			
			
			Jak wciskasz sprzęgło i cisza to raczej właśnie to małe na docisku,bo wtedy staje. Tamto rolkowe pod koszem kręci się non stop razem z silnikiem i kosztuje z 200zl,a to małe kupisz za15zł gdziekolwiek.
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								Arnold							
- ostry klepacz
  
- Posty: 2432
- Rejestracja: pt 29 sty 2010, 21:56
- Imię: Arnold
- województwo: opolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Opole
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Arnold » wt 06 cze 2017, 21:26
			
			
			
			
			Też obstawiam małe. Dlatego że ono pracuje niezgodnie z przeznaczeniem. Siła działa wzdłuż osi a nie prostopadle i je szlag trafia. Pamiętaj że musi to być łożysko z dodatkowym luzem np. C3. Co do dużego łożyska to bez problemu można dostać dobry zamiennik za 50 - 60 zł. W sumie to kupisz tej samej marki co oryginał Hondy czyli NTN.
			
									
									  
Jak głupio pieprzę, to wybaczcie mi, ale jestem po kilku głębszych. 

 
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								Paweł_RSL							
- teksciarz
  
- Posty: 108
- Rejestracja: ndz 15 sty 2012, 14:59
- Imię: Paweł
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Ruda Śląska
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Paweł_RSL » śr 07 cze 2017, 15:53
			
			
			
			
			A jakieś wymiary tych łożysk można prosić ?
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
	
				
		
		
			- 
				
								Nomad							
- teksciarz
  
- Posty: 100
- Rejestracja: sob 16 maja 2015, 14:15
- Imię: Michał
- województwo: zachodniopomorskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Police
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Nomad » pt 09 cze 2017, 10:53
			
			
			
			
			Chodzi o łożysko nr. 19 na schemacie?  Bo mam u siebie ten sam objaw.
			
									
									Stare chińskie przysłowie mówi : " Dopiero kiedy komar usiądzie Ci na jajach, zdasz sobie sprawę, że nie wszystko da się rozwiązać  przemocą"
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								emil							
- stary wyjadacz
  
- Posty: 4215
- Rejestracja: ndz 21 gru 2008, 22:10
- Imię: Łukasz
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: SO/SZA
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: emil » pt 09 cze 2017, 11:10
			
			
			
			
			Tak, ale ono potrafi aż chrobotać jak jest luźne, po wciśnięciu sprzęgła je dociskasz, więc luzy się kasują i cichnie. Kilkanaście pl za nie dawałem w hurtowni, Arnold wyżej pisał co i jak
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								Nomad							
- teksciarz
  
- Posty: 100
- Rejestracja: sob 16 maja 2015, 14:15
- Imię: Michał
- województwo: zachodniopomorskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Police
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Nomad » pt 09 cze 2017, 15:07
			
			
			
			
			To już wiem co mam do zrobienia 

Stare chińskie przysłowie mówi : " Dopiero kiedy komar usiądzie Ci na jajach, zdasz sobie sprawę, że nie wszystko da się rozwiązać  przemocą"
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								emil							
- stary wyjadacz
  
- Posty: 4215
- Rejestracja: ndz 21 gru 2008, 22:10
- Imię: Łukasz
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: SO/SZA
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: emil » pt 09 cze 2017, 15:31
			
			
			
			
			No i uszczelka na dekiel 

 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			 seler
- teksciarz
  
- Posty: 140
- Rejestracja: sob 06 sie 2016, 08:54
- Imię: Łukasz
- województwo: dolnośląskie
- Płeć: Mężczyzna
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: seler » pt 09 cze 2017, 18:47
			
			
			
			
			Arnold pisze: ↑wt 06 cze 2017, 21:26
Też obstawiam małe. Dlatego że ono pracuje niezgodnie z przeznaczeniem. Siła działa wzdłuż osi a nie prostopadle i je szlag trafia. Pamiętaj że musi to być łożysko z dodatkowym luzem np. C3. Co do dużego łożyska to bez problemu można dostać dobry zamiennik za 50 - 60 zł. W sumie to kupisz tej samej marki co oryginał Hondy czyli NTN.
 
emil pisze: ↑wt 06 cze 2017, 20:48
Jak wciskasz sprzęgło i cisza to raczej właśnie to małe na docisku,bo wtedy staje. Tamto rolkowe pod koszem kręci się non stop razem z silnikiem i kosztuje z 200zl,a to małe kupisz za15zł gdziekolwiek.
 
Panie (jeden i drugi), a tu piszą odwrotnie - i kto ma rację? 
viewtopic.php?f=54&t=17680&start=15#p263230 
		 
				
		
		 
	 
	
	
	
	
		Kto jest online
		Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości