
Stunt i VFR (zębatka, modyfikacje)
- ZioLek-82-
- klepacz
- Posty: 581
- Rejestracja: ndz 16 mar 2014, 11:17
- Imię: Marcin
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Łochów
Re: Stunt i VFR (zębatka, modyfikacje)
to żeś chłopie narozrabiał z tym tematem 

nie wiemy co nas może jeszcze spotkać, nie wiemy kiedy może nas coś dopaść ..
Była:YAMAHA XJ 900 Diversion 95 /Są: HONDA CX 650 EURO 83r / HONDA VFR 800 FI 01r /
Była:YAMAHA XJ 900 Diversion 95 /Są: HONDA CX 650 EURO 83r / HONDA VFR 800 FI 01r /
Re: Stunt i VFR (zębatka, modyfikacje)
decyzja podjęta ! napęd zmieniamy 54z wchodzą, do 58 smiało poźniej trzeba kombinować z naciągiem 

Re: Stunt i VFR (zębatka, modyfikacje)
zadałem proste pytanie, a tu prawie książke napisali 

Re: Stunt i VFR (zębatka, modyfikacje)
Pytanie, co z kierownicą będzisz robił? zostaje ori ew. zmienione katy czy jak? W sumie... załóż temat na cały projekt w ktoryms dziale bo chetnie coś podpatrze 

Re: Stunt i VFR (zębatka, modyfikacje)
Mam wlasnie taki zamiar
tylko muszę dojść jak tu sie zdjęcia dodaje :

- Pendziorro
- bywalec
- Posty: 48
- Rejestracja: śr 20 lip 2011, 19:31
- Imię: Bart
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
Re: Stunt i VFR (zębatka, modyfikacje)
Ja jestem po paru głebszych no i może racjonalnie nie myśłe ale na chłopski rozum , jeżeli zajebiesz z tyłu większą zębatke masz mniejszą prędkość maksymalną ale większe pierdolnięcie na przyspieszeniu więc łatwiej "wyrwać moto na kóło" i myśle że kolaga pyta na ile większą zebatke z tyłu można założyć bo przy mono wahaczu to akurat pytanie na miejscu. Więc straczy mu odpowiedzieć ( o ile ktoś się orientuje) ile większą zębatkę monowahacz pomieści a momenty przeniesienia i proporcje mocy sam sobie poukłada . A wy tu doktorat z fizyki mechaniki i h** wie czego piszecie
:D:D

Jedna droga jeden cel nowy sezon z VFR
- Pawelek_Okrutny
- bywalec
- Posty: 45
- Rejestracja: pt 06 wrz 2013, 12:28
- Imię: Paweł
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Żory
Re: Stunt i VFR (zębatka, modyfikacje)
Lubie to, polać mu mądrze prawi chłopakPendziorro pisze:Ja jestem po paru głebszych no i może racjonalnie nie myśłe ale na chłopski rozum , jeżeli zajebiesz z tyłu większą zębatke masz mniejszą prędkość maksymalną ale większe pi.....l* na przyspieszeniu więc łatwiej "wyrwać moto na kóło" i myśle że kolaga pyta na ile większą zebatke z tyłu można założyć bo przy mono wahaczu to akurat pytanie na miejscu. Więc straczy mu odpowiedzieć ( o ile ktoś się orientuje) ile większą zębatkę monowahacz pomieści a momenty przeniesienia i proporcje mocy sam sobie poukłada . A wy tu doktorat z fizyki mechaniki i h** wie czego piszecie:D:D
Nie wystarczy benzyna we krwi, trzeba mieć też olej w głowie.
-
- Posty: 7
- Rejestracja: pt 13 gru 2013, 13:54
- Imię: Robert
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
Re: Stunt i VFR (zębatka, modyfikacje)
Aktualnie w VFR 750 RC36II: przednia zębatka 15z a tylna 45z i jest jeszcze lepiej!!!!!!!!!!!!!!! Z wad natomiast licznik przekłamuje o 10% np. jadąc wg.licznika 210km/h faktycznie jest niecałe 190km/h.
- mictom
- klepacz
- Posty: 792
- Rejestracja: wt 25 wrz 2012, 01:10
- Imię: Tomek
- województwo: podkarpackie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: RKR ROGI
Re: Stunt i VFR (zębatka, modyfikacje)
Gdzie dorwałeś 45 ząbki na tył, bo szukam?johnder pisze:Aktualnie w VFR 750 RC36II: przednia zębatka 15z a tylna 45z i jest jeszcze lepiej!!!!!!!!!!!!!!! Z wad natomiast licznik przekłamuje o 10% np. jadąc wg.licznika 210km/h faktycznie jest niecałe 190km/h.
Pozdro
- mictom
- klepacz
- Posty: 792
- Rejestracja: wt 25 wrz 2012, 01:10
- Imię: Tomek
- województwo: podkarpackie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: RKR ROGI
Re: Stunt i VFR (zębatka, modyfikacje)
Edit: Czy trzeba przedłużać łańcuch, jak wpakuje do tyłu zamiast 43, 45z? Przód bez zmianjohnder
Pozdro
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości