Jak zwiększyć opór na manetce gazu??
- timi
- teksciarz
- Posty: 140
- Rejestracja: śr 17 cze 2009, 18:05
- Imię: Tomek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Lublin
Jak zwiększyć opór na manetce gazu??
Siemanko!!!
Czy jest regulacja lub jakiś inny sposób na zwiększenie oporu na manetce gazu??
Nie wiem czy we wszystkich Vitkach tak jest ale u mnie chodzi ona strasznie leciutko, również każdy kto przejedzie się na moim moto zwraca na to uwagę. Czasem jak szarpnie mi kierownicą przy wpadnięciu w jakąś dziurę zdarza się że wyrwie mi moto do przodu - a to jest już niebezpieczne...
Muszę się do tego przyzwyczaić??? Czy da się coś z tym zrobić???
Czy jest regulacja lub jakiś inny sposób na zwiększenie oporu na manetce gazu??
Nie wiem czy we wszystkich Vitkach tak jest ale u mnie chodzi ona strasznie leciutko, również każdy kto przejedzie się na moim moto zwraca na to uwagę. Czasem jak szarpnie mi kierownicą przy wpadnięciu w jakąś dziurę zdarza się że wyrwie mi moto do przodu - a to jest już niebezpieczne...
Muszę się do tego przyzwyczaić??? Czy da się coś z tym zrobić???
- ivan
- klepacz
- Posty: 809
- Rejestracja: wt 05 sty 2010, 17:29
- Imię: Mariusz
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
Ja się z jajka przesiadłem na Vitka i też miałem takie wrażenie że manetka strasznie lekko chodzi. Można się jednak przyzwyczaić. A zrobić taki opór żeby przy wjechaniu w dołek nie poruszyć manetką raczej nie da rady. Większą uwagę zwróciłbym na technikę jazdy (jak najmniejszy nacisk dłońmi na manetki, oraz unikać jazdy na prostych rękach).
- emil
- stary wyjadacz
- Posty: 4209
- Rejestracja: ndz 21 gru 2008, 22:10
- Imię: Łukasz
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: SO/SZA
nasmaruj sobie linke smarem do łańcucha.
serio..
albo poluźnij naciąg na tej regulacji w pancerzu, może wtedy nie bedzie tak szybko reagować na dziury.
a tak całkiem serio - wolisz mieć pod ręką topór, czy coś co możesz wyczuć??
sprzeglo moze tez za lekko chodzic, ale wtedy polecam starą gsxf - i juz bedziesz wiedział gdzie wygodniej
nie ma co szukać dziury w całym.
pozdro
serio..
albo poluźnij naciąg na tej regulacji w pancerzu, może wtedy nie bedzie tak szybko reagować na dziury.
a tak całkiem serio - wolisz mieć pod ręką topór, czy coś co możesz wyczuć??
sprzeglo moze tez za lekko chodzic, ale wtedy polecam starą gsxf - i juz bedziesz wiedział gdzie wygodniej
nie ma co szukać dziury w całym.
pozdro
- ppamula
- stary wyjadacz
- Posty: 3540
- Rejestracja: czw 20 lip 2006, 08:12
- Imię: Piotr
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
Sztuka jazdy na motocyklu polega by nie trzymać się kurczowo kierownicy ale opierać na niej ręce.timi pisze:Czasem jak szarpnie mi kierownicą przy wpadnięciu w jakąś dziurę zdarza się że wyrwie mi moto do przodu - a to jest już niebezpieczne...
Motocykla masz się trzymać KOLANAMI!!!.
Właśnie po to by nierówności nie wyrywały ci go spod dupy a jak już cię coś rzuca na siedzeniu to żebyś nie pociągną rolgazu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 38 gości