Strona 1 z 2
MRA VARIOTOURING DO VTECA
: pt 21 maja 2010, 07:09
autor: dawidk1978
Witam
Ma ktoś taką? Jak się jeździ?
: sob 22 maja 2010, 09:38
autor: Gregory
dawidk1978, Ja mam taką. Niewiele narazie zrobiłem kilo z nią, ale w porównaniu z oryginałem jest zejebis... Opór powietrza czuje się dopiero powyżej 200

: śr 26 maja 2010, 07:17
autor: dawidk1978
Witam
Opinia:
Już nawinąłem 1000 i mogę powiedzieć, że szyba spisuje się znakomicie, polecam każdemu. Przy 180 (na niemieckich autostradach offcourse) jedziesz wyprostowany ale dalej umiarkowanie wieje.
Teraz jadę w Alpy i będzie jak znalazł.
: śr 26 maja 2010, 09:16
autor: timi
a jak spalanie??? bo podobno wzrasta???
: śr 26 maja 2010, 10:34
autor: dawidk1978
Witam
Trasa 400 km, kufer centralny. Jazda turystyczna z wyprzedzaniem 6L, norma
: śr 26 maja 2010, 19:20
autor: adi610
dawidk1978 a brałeś pod uwagę szybę
GIVI D217S

: czw 27 maja 2010, 07:50
autor: dawidk1978
Nie, chciałem kupić coś z regulacją
: czw 27 maja 2010, 13:33
autor: no_kya
dawidk1978 pisze:Nie, chciałem kupić coś z regulacją
no właśnie...a, czy daje się jakoś efektywnie kierować strumieniem powietrza poprzez ustawienie dyfuzora?
do poprzedniego CBF1000 kupiłem sobie podwyższona szybę GIVI; na szczycie szyba miała wygięcie do góry mające kierować nieco wyżej strugę powietrza; efekt był jednak taki, że od 80 km powietrze łupało w garnek jakby ktoś mi walił po głowie pięściami...szyba poszła w diabły

: czw 27 maja 2010, 18:14
autor: dawidk1978
Jest pełna sterowalność strumienia powietrza. Szyba działa doskonale, polecam. Można dobrać opływ powietrza do prędkości przelotowych.
: pn 31 maja 2010, 13:34
autor: no_kya
dawidk1978 pisze:Jest pełna sterowalność strumienia powietrza. Szyba działa doskonale, polecam. Można dobrać opływ powietrza do prędkości przelotowych.
ok; sękju
: czw 03 cze 2010, 21:49
autor: robs
mam pytanie do zadowolonych kolegów z szyby MRA z ruchomym deflektorem - jaki u Was wzrost ?

bo będę myślał o podobnym temacie i chciałem się jakoś przymierzyć (u mnie jest 193 cm ...)
z góry dzięki
: ndz 06 cze 2010, 09:44
autor: dawidk1978
Witam
Wróciłem z Alp, szyba sprawuje się znakomicie.
Wzrost 180 przy 180 jadę wyprostowany na moto (trochę tylko gwizda, taki dziwny dzwięk).
Pełna sterowalność strumienia powietrza.
Brak wpływu na zużycie paliwa.
: ndz 06 cze 2010, 10:40
autor: timi
Pytanko jeszcze do posiadaczy, w jakich sytuacjach regulujecie przepływ powietrza? wydaje mi się że jak już ustawisz optymalny kąt to chyba więcej nie ma sensu regulować. Czy to nie jest zbędny bajer?
: ndz 06 cze 2010, 13:34
autor: dawidk1978
do jazdy normalnej do 140 mam na dole, jak szybciej na górze.
: ndz 06 cze 2010, 14:44
autor: timi
Ale załóżmy że ustawie tak żeby jak najwyżej strumień powietrza przechodził, to po co go obniżać na mniejsze prędkości przelotowe?