MRA VARIOTOURING DO VTECA

Awatar użytkownika
dawidk1978
teksciarz
teksciarz
Posty: 183
Rejestracja: sob 11 lip 2009, 16:13
Imię: Dawid
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Będzin

MRA VARIOTOURING DO VTECA

Post autor: dawidk1978 » pt 21 maja 2010, 07:09

Witam
Ma ktoś taką? Jak się jeździ?
Pozdrawiam Dawid

Awatar użytkownika
Gregory
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2088
Rejestracja: pn 07 lip 2008, 11:58
Imię: Grzesiek
województwo: małopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kęty
Kontakt:

Post autor: Gregory » sob 22 maja 2010, 09:38

dawidk1978, Ja mam taką. Niewiele narazie zrobiłem kilo z nią, ale w porównaniu z oryginałem jest zejebis... Opór powietrza czuje się dopiero powyżej 200 :mrgreen:
Motocykl jest jak media markt -nie dla idiotów

Grewel-Moto - części i akcesoria do moto - 505-078-145 - potrzebujesz coś, dzwoń lub pisz.

CB500, VFR800 Vtec i VFR800 Fi, CBR600RR, K1200S,

Awatar użytkownika
dawidk1978
teksciarz
teksciarz
Posty: 183
Rejestracja: sob 11 lip 2009, 16:13
Imię: Dawid
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Będzin

Post autor: dawidk1978 » śr 26 maja 2010, 07:17

Witam
Opinia:
Już nawinąłem 1000 i mogę powiedzieć, że szyba spisuje się znakomicie, polecam każdemu. Przy 180 (na niemieckich autostradach offcourse) jedziesz wyprostowany ale dalej umiarkowanie wieje.
Teraz jadę w Alpy i będzie jak znalazł.
Pozdrawiam Dawid

Awatar użytkownika
timi
teksciarz
teksciarz
Posty: 140
Rejestracja: śr 17 cze 2009, 18:05
Imię: Tomek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Lublin

Post autor: timi » śr 26 maja 2010, 09:16

a jak spalanie??? bo podobno wzrasta???

Awatar użytkownika
dawidk1978
teksciarz
teksciarz
Posty: 183
Rejestracja: sob 11 lip 2009, 16:13
Imię: Dawid
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Będzin

Post autor: dawidk1978 » śr 26 maja 2010, 10:34

Witam
Trasa 400 km, kufer centralny. Jazda turystyczna z wyprzedzaniem 6L, norma
Pozdrawiam Dawid

Awatar użytkownika
adi610
klepacz
klepacz
Posty: 783
Rejestracja: pt 20 cze 2008, 10:38
województwo: podkarpackie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Łańcut
Kontakt:

Post autor: adi610 » śr 26 maja 2010, 19:20

dawidk1978 a brałeś pod uwagę szybę GIVI D217S
Obrazek

Awatar użytkownika
dawidk1978
teksciarz
teksciarz
Posty: 183
Rejestracja: sob 11 lip 2009, 16:13
Imię: Dawid
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Będzin

Post autor: dawidk1978 » czw 27 maja 2010, 07:50

Nie, chciałem kupić coś z regulacją
Pozdrawiam Dawid

no_kya
Posty: 11
Rejestracja: śr 26 maja 2010, 09:34
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kąty Węgierskie k/Nieporętu

Post autor: no_kya » czw 27 maja 2010, 13:33

dawidk1978 pisze:Nie, chciałem kupić coś z regulacją
no właśnie...a, czy daje się jakoś efektywnie kierować strumieniem powietrza poprzez ustawienie dyfuzora?
do poprzedniego CBF1000 kupiłem sobie podwyższona szybę GIVI; na szczycie szyba miała wygięcie do góry mające kierować nieco wyżej strugę powietrza; efekt był jednak taki, że od 80 km powietrze łupało w garnek jakby ktoś mi walił po głowie pięściami...szyba poszła w diabły :confused

Awatar użytkownika
dawidk1978
teksciarz
teksciarz
Posty: 183
Rejestracja: sob 11 lip 2009, 16:13
Imię: Dawid
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Będzin

Post autor: dawidk1978 » czw 27 maja 2010, 18:14

Jest pełna sterowalność strumienia powietrza. Szyba działa doskonale, polecam. Można dobrać opływ powietrza do prędkości przelotowych.
Pozdrawiam Dawid

no_kya
Posty: 11
Rejestracja: śr 26 maja 2010, 09:34
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kąty Węgierskie k/Nieporętu

Post autor: no_kya » pn 31 maja 2010, 13:34

dawidk1978 pisze:Jest pełna sterowalność strumienia powietrza. Szyba działa doskonale, polecam. Można dobrać opływ powietrza do prędkości przelotowych.
ok; sękju

Awatar użytkownika
robs
Posty: 18
Rejestracja: ndz 11 kwie 2010, 12:27
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: ŚLĄSK

Post autor: robs » czw 03 cze 2010, 21:49

mam pytanie do zadowolonych kolegów z szyby MRA z ruchomym deflektorem - jaki u Was wzrost ? :) bo będę myślał o podobnym temacie i chciałem się jakoś przymierzyć (u mnie jest 193 cm ...)
z góry dzięki

Awatar użytkownika
dawidk1978
teksciarz
teksciarz
Posty: 183
Rejestracja: sob 11 lip 2009, 16:13
Imię: Dawid
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Będzin

Post autor: dawidk1978 » ndz 06 cze 2010, 09:44

Witam
Wróciłem z Alp, szyba sprawuje się znakomicie.
Wzrost 180 przy 180 jadę wyprostowany na moto (trochę tylko gwizda, taki dziwny dzwięk).
Pełna sterowalność strumienia powietrza.
Brak wpływu na zużycie paliwa.
Pozdrawiam Dawid

Awatar użytkownika
timi
teksciarz
teksciarz
Posty: 140
Rejestracja: śr 17 cze 2009, 18:05
Imię: Tomek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Lublin

Post autor: timi » ndz 06 cze 2010, 10:40

Pytanko jeszcze do posiadaczy, w jakich sytuacjach regulujecie przepływ powietrza? wydaje mi się że jak już ustawisz optymalny kąt to chyba więcej nie ma sensu regulować. Czy to nie jest zbędny bajer?

Awatar użytkownika
dawidk1978
teksciarz
teksciarz
Posty: 183
Rejestracja: sob 11 lip 2009, 16:13
Imię: Dawid
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Będzin

Post autor: dawidk1978 » ndz 06 cze 2010, 13:34

do jazdy normalnej do 140 mam na dole, jak szybciej na górze.
Pozdrawiam Dawid

Awatar użytkownika
timi
teksciarz
teksciarz
Posty: 140
Rejestracja: śr 17 cze 2009, 18:05
Imię: Tomek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Lublin

Post autor: timi » ndz 06 cze 2010, 14:44

Ale załóżmy że ustawie tak żeby jak najwyżej strumień powietrza przechodził, to po co go obniżać na mniejsze prędkości przelotowe?

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości