Nowy filtr Paliwa
- Damo 88
- klepacz
- Posty: 1101
- Rejestracja: sob 11 kwie 2009, 01:05
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wrocek
Nowy filtr Paliwa
Vfr 800 03r.
Przy wymianie filtra w zbiorniku należy np: odpowietrzać układ
czy jedynie skupić się na szczelnej wymianie a resztą zajmie się pompa
Przy wymianie filtra w zbiorniku należy np: odpowietrzać układ
czy jedynie skupić się na szczelnej wymianie a resztą zajmie się pompa
- Damo 88
- klepacz
- Posty: 1101
- Rejestracja: sob 11 kwie 2009, 01:05
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wrocek
Filtrów paliwa się nie czyści , przynajmniej nie tych ale są takie tylko z sitkiem metalowym mimo to i tak odradzam . Przytocze :
''Filtr paliwa
Filtry paliwa służą do oczyszczania paliwa z cząstek stałych obecnych oraz w przypadku samochodów zasilanych olejem napędowym także do oddzielania cząstek wody zawartych w paliwie. W silnikach zasilanych benzyną woda oddzielana jest przez zastosowanie dodatkowego filtra zwanego wstępnym umieszczonego w zbiorniku paliwa. Filtr ten wykonany jest z gęstej siatki metalowej na której oddzielana jest woda od paliwa. Rozwiązanie tego nie można stosować w silnikach zasilanych olejem napędowym ze względu na znacznie większą lepkość oleju napędowego od wody. Stosuje się natomiast filtry z tzw. odwadniaczami. Odwadniacze te są zawsze umieszczone w dolnej części obudowy z tego powodu filtry oleju napędowego umieszczane zawsze w pozycji pionowej.
Filtry paliwa obecnie są produkowane w formie hermetycznie zamkniętej plastikowej bądź metalowej kapsuły z króćcami do podłączenie odpowiednich przewodów paliwowych oraz głównie w silnikach wysokoprężnych wytwarzane są jako stale elementy układu z wymiennymi wkładami. Filtr paliwa w silnikach benzynowych umieszczony jest zwykle w pobliżu zbiornika paliwa. Natomiast filtr oleju napędowego umieszczony jest zazwyczaj w komorze silnikowej.
Filtry paliwa bądź wkłady filtrujące podlegają okresowej wymianie. Czas okresu wymiany określony jest przez producenta samochodu i określony zazwyczaj w przebiegu kilometrów (wynosi on zazwyczaj od 40 do 60 tyś. km). Jeżeli stosowanie paliwo jest złej jakości należy znacznie skrócić czas wymiany filtra aby zapewnić prawidłowe jego działanie. W silnikach wysokoprężnych konieczne jest w opróżnienie odstojnika wody co pewien czas (zazwyczaj co 20 tyś. km) pomiędzy wymianą filtra. Nieprawidłowo dobrany filtr paliwa oraz wydłużenie czasu wymiany może doprowadzić do uszkodzenia delikatnych elementów układu wtryskowego co w konsekwencji niesie za sobą wysokie koszty naprawy. ''
''Filtr paliwa
Filtry paliwa służą do oczyszczania paliwa z cząstek stałych obecnych oraz w przypadku samochodów zasilanych olejem napędowym także do oddzielania cząstek wody zawartych w paliwie. W silnikach zasilanych benzyną woda oddzielana jest przez zastosowanie dodatkowego filtra zwanego wstępnym umieszczonego w zbiorniku paliwa. Filtr ten wykonany jest z gęstej siatki metalowej na której oddzielana jest woda od paliwa. Rozwiązanie tego nie można stosować w silnikach zasilanych olejem napędowym ze względu na znacznie większą lepkość oleju napędowego od wody. Stosuje się natomiast filtry z tzw. odwadniaczami. Odwadniacze te są zawsze umieszczone w dolnej części obudowy z tego powodu filtry oleju napędowego umieszczane zawsze w pozycji pionowej.
Filtry paliwa obecnie są produkowane w formie hermetycznie zamkniętej plastikowej bądź metalowej kapsuły z króćcami do podłączenie odpowiednich przewodów paliwowych oraz głównie w silnikach wysokoprężnych wytwarzane są jako stale elementy układu z wymiennymi wkładami. Filtr paliwa w silnikach benzynowych umieszczony jest zwykle w pobliżu zbiornika paliwa. Natomiast filtr oleju napędowego umieszczony jest zazwyczaj w komorze silnikowej.
Filtry paliwa bądź wkłady filtrujące podlegają okresowej wymianie. Czas okresu wymiany określony jest przez producenta samochodu i określony zazwyczaj w przebiegu kilometrów (wynosi on zazwyczaj od 40 do 60 tyś. km). Jeżeli stosowanie paliwo jest złej jakości należy znacznie skrócić czas wymiany filtra aby zapewnić prawidłowe jego działanie. W silnikach wysokoprężnych konieczne jest w opróżnienie odstojnika wody co pewien czas (zazwyczaj co 20 tyś. km) pomiędzy wymianą filtra. Nieprawidłowo dobrany filtr paliwa oraz wydłużenie czasu wymiany może doprowadzić do uszkodzenia delikatnych elementów układu wtryskowego co w konsekwencji niesie za sobą wysokie koszty naprawy. ''
- Damo 88
- klepacz
- Posty: 1101
- Rejestracja: sob 11 kwie 2009, 01:05
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wrocek
Postaram się dziś odpisać plus fotki jak nie to jutro
Ściągasz bak oczywiście ma być pusty odkręcasz i zakręcasz według kolejności . Przy wyciąganiu najpierw koniec do góry po tej stronie gdzie przykręcamy bak do zawiasu . Przy wyjmowaniu nie szarp , podginaj rękoma gumową miskę bo to ona będzie haczyć . zdemontuj filtr paliwa odkręć pompę wyczyść w benzynie metalowy filtr , następnie z tworzywa sztucznego i pod gumową miską . przy zakładaniu metalowy filtr wyprofiluj tak aby zalegał dookoła i pod filtr z tworzywa sztucznego Nie zapomnij o masie przykręca się ją do klamki która trzyma pompę i skręcasz
Ściągasz bak oczywiście ma być pusty odkręcasz i zakręcasz według kolejności . Przy wyciąganiu najpierw koniec do góry po tej stronie gdzie przykręcamy bak do zawiasu . Przy wyjmowaniu nie szarp , podginaj rękoma gumową miskę bo to ona będzie haczyć . zdemontuj filtr paliwa odkręć pompę wyczyść w benzynie metalowy filtr , następnie z tworzywa sztucznego i pod gumową miską . przy zakładaniu metalowy filtr wyprofiluj tak aby zalegał dookoła i pod filtr z tworzywa sztucznego Nie zapomnij o masie przykręca się ją do klamki która trzyma pompę i skręcasz
Jeżeli Rozwiązałeś problem nie Zapomnij Odpisać .
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 34 gości