Strona 1 z 1
Bak krzywo leży po wymianie filtra powietrza - co skopałem?
: czw 12 lis 2009, 14:37
autor: VFRKrzysztof
Witam i o poradę pytam. Wymieniłem w maszynie filtr powietrza, wsadziłem K&N, założyłem bak i zonk. Szczelina między bakiem a ramą po prawej stronie jest dużo większa, niż po lewej, a przed wymianą wszystko było równiutkie. Zauważyłem, że K&N ma dookoła szerszy kołnierz, niż oryginalny filtr i może dlatego airbox z tym filtrem jest wyższy? Bałem się mocniej wkręcać śruby, żeby nie zerwać gwintu w plastiku. A może nie trzeba się bać, tylko wkręcić śruby w airboksie na maxa aż się obie połówki airboksu zetkną? A może podłożyć coś między bak i airbox po lewej stronie, żeby bak się wypoziomował? A może ktoś ma jeszcze jakiś pomysł?
: czw 12 lis 2009, 14:44
autor: wasyl
VFRKrzysztof,
Węże paliwowe sprawdź czy są dobrze ułożone,nic innego nie przychodzi mi do głowy.
: czw 12 lis 2009, 14:51
autor: emil
u mnie tak było, bo mocowanie baku przy główce ramy to takie smieszne bolce, na które powinny byc założone gumy o średnicy ok 25mm, z jednej strony gumy nie bylo i bak leżał krzywo. nie wiem jak w rc46?
: czw 12 lis 2009, 15:07
autor: C_L_K
Jeżeli na miejsce oryginału ząłożyłeś K&N-a (tak zrozumiałem z opisu) to powinieneś wydłubać z obudowy uszczelkę. K&N ma dla tego szerszy kołnierz, żeby wyeliminować uszczelkę. Jak ją wypierdaczysz to Ci się ładnie domknie obudowa i wszystko będzie jak ta lala

: sob 14 lis 2009, 23:51
autor: VFRKrzysztof
Celik, dzięki!
: czw 19 lis 2009, 00:03
autor: KolczyK
pamietaj o wywaleniu z pokrywy i dołu obudowy te uszczelki