Bak krzywo leży po wymianie filtra powietrza - co skopałem?

Awatar użytkownika
VFRKrzysztof
klepacz
klepacz
Posty: 592
Rejestracja: czw 09 lip 2009, 01:03
Imię: Krzysztof
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Bak krzywo leży po wymianie filtra powietrza - co skopałem?

Post autor: VFRKrzysztof » czw 12 lis 2009, 14:37

Witam i o poradę pytam. Wymieniłem w maszynie filtr powietrza, wsadziłem K&N, założyłem bak i zonk. Szczelina między bakiem a ramą po prawej stronie jest dużo większa, niż po lewej, a przed wymianą wszystko było równiutkie. Zauważyłem, że K&N ma dookoła szerszy kołnierz, niż oryginalny filtr i może dlatego airbox z tym filtrem jest wyższy? Bałem się mocniej wkręcać śruby, żeby nie zerwać gwintu w plastiku. A może nie trzeba się bać, tylko wkręcić śruby w airboksie na maxa aż się obie połówki airboksu zetkną? A może podłożyć coś między bak i airbox po lewej stronie, żeby bak się wypoziomował? A może ktoś ma jeszcze jakiś pomysł?
The best is yet to come! :-)

Awatar użytkownika
wasyl
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 3148
Rejestracja: pn 12 lut 2007, 21:19
Imię: Daniel
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: wasyl » czw 12 lis 2009, 14:44

VFRKrzysztof,

Węże paliwowe sprawdź czy są dobrze ułożone,nic innego nie przychodzi mi do głowy.
Jestem skromnym człowiekiem-a o swojej skromności mogę godzinami napierd.....

Nigdy nie jeździj szybciej, niż potrafi latać Twój anioł stróż !!!

Awatar użytkownika
emil
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 4209
Rejestracja: ndz 21 gru 2008, 22:10
Imię: Łukasz
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: SO/SZA

Post autor: emil » czw 12 lis 2009, 14:51

u mnie tak było, bo mocowanie baku przy główce ramy to takie smieszne bolce, na które powinny byc założone gumy o średnicy ok 25mm, z jednej strony gumy nie bylo i bak leżał krzywo. nie wiem jak w rc46?

Awatar użytkownika
C_L_K
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2010
Rejestracja: wt 16 paź 2007, 16:07
Imię: Rafał
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kosewko
Kontakt:

Post autor: C_L_K » czw 12 lis 2009, 15:07

Jeżeli na miejsce oryginału ząłożyłeś K&N-a (tak zrozumiałem z opisu) to powinieneś wydłubać z obudowy uszczelkę. K&N ma dla tego szerszy kołnierz, żeby wyeliminować uszczelkę. Jak ją wypierdaczysz to Ci się ładnie domknie obudowa i wszystko będzie jak ta lala ;)

Awatar użytkownika
VFRKrzysztof
klepacz
klepacz
Posty: 592
Rejestracja: czw 09 lip 2009, 01:03
Imię: Krzysztof
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: VFRKrzysztof » sob 14 lis 2009, 23:51

Celik, dzięki!
The best is yet to come! :-)

Awatar użytkownika
KolczyK
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 4199
Rejestracja: pt 02 mar 2007, 23:20
Imię: Przemysław
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia
Kontakt:

Post autor: KolczyK » czw 19 lis 2009, 00:03

pamietaj o wywaleniu z pokrywy i dołu obudowy te uszczelki
VFR800FI '99 - była ze mną 35tyś km
VFR800FI '02 - obecna kochanka

UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości