Jak zdjąć wskazówkę licznika

Awatar użytkownika
Argail
pisarz
pisarz
Posty: 437
Rejestracja: pn 09 cze 2008, 19:51
Imię: Dariusz
województwo: wielkopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Jak zdjąć wskazówkę licznika

Post autor: Argail » śr 10 gru 2008, 21:22

Nie znalazłem nigdzie to pytam,

Mam licznik w milach, temperaturę w Fahrenheitach... no dosyć już tego :)

Przymierzam się do zakupu zamiennych tarcz na allegro, tym bardziej, że moto bez owiewki jeszcze nie złożone

No i tu problem - nie mogę zdjąć wskazówki licznika, mam cały moduł w ręce i nie chce tego urwać a trzyma się jak diabli

Orientuje się ktoś, czy nie jest to może przyklejone to ośki, jak mocnej pociągnę to jeszcze mi wyjdzie razem z oską...

Ewentualnie mogę naciąć cyferblat ale to fuszerą będzie zajeżdżać...

Pomocy!!!
rejoice o young man in thy youth

Awatar użytkownika
suniok
pisarz
pisarz
Posty: 452
Rejestracja: czw 04 paź 2007, 14:49
Imię: Jarosław
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: suniok » śr 10 gru 2008, 22:18

Nie wiem jak w vfr-ce, ale przerabiałem to w Lanosie. Wskazówka była po prostu nałożona na "szpikulec" - podważyłem z obu stron śrubokrętem i zeszła... ale nie wiem, czy w moto nie jest przyklejona. Uważaj, żeby nie dotykać palcami tarczy (jak później zechcesz do niej wrócić, to będą ślady bardzo ciężkie do usunięcia). Jeśli kupiłeś tarcze bez "przyciemnień" w miejscach gdzie są żarówki, to podświetlenie może być nierówne i uwierz mi- bardziej Cie to będzie wkur... niż licznik w milach :twisted:


Ja po założeniu w lanochodzie byłem bardzo niezadowolony, domontowałem dodatkowe 4 żarówki, ale i tak lipa była... wróciłem, do oryginałów.



Powodzenia!!
Pozdrawiam Jarek

Awatar użytkownika
suniok
pisarz
pisarz
Posty: 452
Rejestracja: czw 04 paź 2007, 14:49
Imię: Jarosław
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: suniok » śr 10 gru 2008, 22:20

Aha jeszcze jedno: czy wskazówka prędkościomierza opiera się o bolec na blacie? jeśli tak, to po jej zdjęciu może się cofnąć i będzie problem, żeby ją później prawidłowo założyć. Ja wiedziałem, że przy 3000tys obrotów na 2 biegu miałem 40km/h. Pod auto podnośnik, bieg i jazda w miejscu :D
Pozdrawiam Jarek

Awatar użytkownika
Argail
pisarz
pisarz
Posty: 437
Rejestracja: pn 09 cze 2008, 19:51
Imię: Dariusz
województwo: wielkopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Argail » śr 10 gru 2008, 22:25

suniok pisze:Aha jeszcze jedno: czy wskazówka prędkościomierza opiera się o bolec na blacie? jeśli tak, to po jej zdjęciu może się cofnąć i będzie problem, żeby ją później prawidłowo założyć. Ja wiedziałem, że przy 3000tys obrotów na 2 biegu miałem 40km/h. Pod auto podnośnik, bieg i jazda w miejscu :D
To akurat nie problem ściągnę bolec i zobaczę do jakiego momentu się wskazówka cofa sama, żeby w tej pozycji potem założyć, boję sie tylko to właśnie podważyć bo trzyma jak diabli...
rejoice o young man in thy youth

Awatar użytkownika
PETER
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 4617
Rejestracja: czw 03 lip 2008, 22:22
Imię: PIOTR
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: PRUSZKÓW

Post autor: PETER » śr 10 gru 2008, 22:38

na tyle na ile rozbierałem liczniki to zawsze wskazówki były na wcisk mocniej lżej ale na wcisk
"BO JA JESTEM NIESPOTYKANIE SPOKOINY CZŁOWIEK"

serek2011
Posty: 11
Rejestracja: ndz 14 gru 2008, 17:58
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: elblag

Post autor: serek2011 » sob 28 lut 2009, 14:18

I co kolego zeszła ta wskazówka obecnie przerabiam to samo i nie wiem co z tym zrobic?

Awatar użytkownika
ralph
bywalec
bywalec
Posty: 34
Rejestracja: ndz 06 sie 2006, 13:21
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Otwock
Kontakt:

Post autor: ralph » sob 28 lut 2009, 23:11

Nie ma opcji, trzeba ciągnąć aż zejdzie.

Awatar użytkownika
Argail
pisarz
pisarz
Posty: 437
Rejestracja: pn 09 cze 2008, 19:51
Imię: Dariusz
województwo: wielkopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Argail » ndz 01 mar 2009, 20:05

zdjąłem razem z oską, założyłem zamiennik... i zdechły zegary, bezpiecznik prawdopodobnie
wczoraj podjechałem pod warsztat do zmiany napędu, we wtorek odbiorę to zobaczę czy działa jak zdejmę owiewki do bezpiecznika, bo jechałem bez świateł, bez obrotów i prędkości, ba nawet kontrolka biegu jałowego nie działała nie wspominając o temperaturze i przebiegu :)
rejoice o young man in thy youth

serek2011
Posty: 11
Rejestracja: ndz 14 gru 2008, 17:58
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: elblag

Post autor: serek2011 » pn 02 mar 2009, 12:40

Kurcze ja tez grzebałem przy liczniku zmieniałem tarcze mil na km ale bez demontowania wskazówki i tez nie działa. Odkręciłem tylko licznik trzema śrubami pod nim i skręciłem. Piszesz o bezpiecznikach pod owiewką gdzie dokładnie ich szukać poza tymi z prawej strony po kierownicą?? ps lampka stopki tez padła..

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości