Przeróbki
-
- Posty: 3
- Rejestracja: wt 11 lip 2006, 16:54
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Dabrowa Gornicza
- Kontakt:
Przeróbki
Witam serdecznie.POtrzebuje kogoś kto zajmie się moją VFRą(najlepiej z okolic Górnego Śląska).Potrzebuje założyć owiewki z modelu RC36 1995r. do starszego modelu RC36 z 1994r.Owiewki mam połamane i nie moge ich dostać,a mam możliwość kupić te nowsze.Napewno ktoś się już tym zajmował,dlatego prosze doradżcie.Nie moge już patrzeć na mojego sprzęta.Pozdro.
prąd
witam,ja mam problem taki:
a mianowicie, od kilku dni mam problem najstraszniejszy dla mnie bo zawesze sie go obawialem czyli z pradem. otoz w czasie jazdy deska cala i swiatla przod i tyl zadzynaja migac, raz jasniej raz ciemniej.mierzylem wszystko i nikt nie chce zdecydowanie stwierdzic ze to regulator. moze masa moze alternator tak mowia.wiec....: POMOCY czy kiedys komus padl??jakie byly objawy przed tym? jak sie upenic?mierzylem i prad na baterii i na kostce przy regulatorze.moj nr 601386225 Łukasz gg-7367549 moge oddzwonic po SMS
dzieki i pozdrwiam,LukeVFR
a mianowicie, od kilku dni mam problem najstraszniejszy dla mnie bo zawesze sie go obawialem czyli z pradem. otoz w czasie jazdy deska cala i swiatla przod i tyl zadzynaja migac, raz jasniej raz ciemniej.mierzylem wszystko i nikt nie chce zdecydowanie stwierdzic ze to regulator. moze masa moze alternator tak mowia.wiec....: POMOCY czy kiedys komus padl??jakie byly objawy przed tym? jak sie upenic?mierzylem i prad na baterii i na kostce przy regulatorze.moj nr 601386225 Łukasz gg-7367549 moge oddzwonic po SMS
dzieki i pozdrwiam,LukeVFR
- ppamula
- stary wyjadacz
- Posty: 3540
- Rejestracja: czw 20 lip 2006, 08:12
- Imię: Piotr
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
Cześć
Miganie świadeł znam z elektryki samochodowej. Jest pawdopodobnie spowodowane zbyt dużą rezystancja wewnętrzną akumulatora (czy przypadkiem nie masz problemów z zapalaniem) albo zanieczyszczonymi zaciskami. Gdzieś na drodze przewodów pomiedzy alternatorem a akumulatorem jest za duża rezystancja. Efekt - regulator napięcia pracując w cyklu pulsacyjnym nie jest kompensowany przez ładowany akumulator. Druga możliwość to uszkodzony regulator napięcia (za duże progi napięć do wzbudzania alternatora i alternator daje za duże chwilowe napięcie. Jak rozumiem to miganie jest wolniejsze na wolnych obrotach a prawie nie zauważalne na wysokich. Czy tak?
Odpisz bo jestem ciekaw spostrzeżeń.
pozdro PP
Miganie świadeł znam z elektryki samochodowej. Jest pawdopodobnie spowodowane zbyt dużą rezystancja wewnętrzną akumulatora (czy przypadkiem nie masz problemów z zapalaniem) albo zanieczyszczonymi zaciskami. Gdzieś na drodze przewodów pomiedzy alternatorem a akumulatorem jest za duża rezystancja. Efekt - regulator napięcia pracując w cyklu pulsacyjnym nie jest kompensowany przez ładowany akumulator. Druga możliwość to uszkodzony regulator napięcia (za duże progi napięć do wzbudzania alternatora i alternator daje za duże chwilowe napięcie. Jak rozumiem to miganie jest wolniejsze na wolnych obrotach a prawie nie zauważalne na wysokich. Czy tak?
Odpisz bo jestem ciekaw spostrzeżeń.
pozdro PP
- ralph
- bywalec
- Posty: 34
- Rejestracja: ndz 06 sie 2006, 13:21
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Otwock
- Kontakt:
Proszę bardzo Luke. Ja i moja VFR
http://img133.imageshack.us/img133/9796/10028081px.jpg
http://img81.imageshack.us/img81/1117/10028216xb.jpg
http://img133.imageshack.us/img133/9796/10028081px.jpg
http://img81.imageshack.us/img81/1117/10028216xb.jpg
- Lucek
- stary wyjadacz
- Posty: 3481
- Rejestracja: ndz 02 kwie 2006, 13:03
- Imię: LUCYna/fer
- województwo: łódzkie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: EP
no powiem Ci ze robi wrazenie... naprawde i jesli to sam robiles to szacuneczek... jedyne czego sie sam nie moge dopatrzyc to sbiornik. jest od I czy od II?? stawiam na I.
bardzo ciekawie to wyglada i powiedz czy to duzy problem no bo przeciez czasami plastki nie pasuja idealnie do orginalnych sprzetow za dobrze bo zawsze sie cos tam gdzies zegnie lub plastik zdeformuje a tutaj jak na fotkach wyglada super.nie moge sie doczekac kiedy zobacze ja LIVE. ponadto wydaje mi sie ze jak ja bedziesz kiedys sprzedawal i trafisz na leszcza (nie ublizajac nikomu) to nie musisz wogole o tym wszystkim opowiadac bo sie nie zorientuje wogole
pzdr,dzieki
bardzo ciekawie to wyglada i powiedz czy to duzy problem no bo przeciez czasami plastki nie pasuja idealnie do orginalnych sprzetow za dobrze bo zawsze sie cos tam gdzies zegnie lub plastik zdeformuje a tutaj jak na fotkach wyglada super.nie moge sie doczekac kiedy zobacze ja LIVE. ponadto wydaje mi sie ze jak ja bedziesz kiedys sprzedawal i trafisz na leszcza (nie ublizajac nikomu) to nie musisz wogole o tym wszystkim opowiadac bo sie nie zorientuje wogole
pzdr,dzieki
Nie ma boga, jest Mmmmotór!
- ralph
- bywalec
- Posty: 34
- Rejestracja: ndz 06 sie 2006, 13:21
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Otwock
- Kontakt:
W takim stanie ją kupiłem. Plastiki na bokach idealnie przylegają do ramy, mocowania wypadły w innych miejscach ale to jest zrobione za pomocą blaszek i prętów nagwintowanych w środku przykręconych do starych mocowań(bardzo solidnie przejście). Pług jest trochę krutszy niż w I, ale wygląda bardzo dobrze. Lampa i stelaż nie wiem czy jest I czy II bo nie mam porównaniaa zegary oryginalne '93.
A co do zbiornika też nie mam porównania:) Jak będziesz w okolicy Warszawy Luke, to daj znać bo odkąd mam Hondę, nie mogłem się jeszcze przyjrzeć żadnej innej z bliska. Pozdrawiam
A co do zbiornika też nie mam porównania:) Jak będziesz w okolicy Warszawy Luke, to daj znać bo odkąd mam Hondę, nie mogłem się jeszcze przyjrzeć żadnej innej z bliska. Pozdrawiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości