jak sciagnac bak paliwa

Awatar użytkownika
Buła
klepacz
klepacz
Posty: 1747
Rejestracja: sob 09 cze 2007, 08:49
Imię: Marcin
województwo: świętokrzyskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Suchedniów
Kontakt:

jak sciagnac bak paliwa

Post autor: Buła » sob 23 cze 2007, 18:12

wiatm,moze to troche głupie pytanie,ale kto pyta nie bładzi :mrgreen: ,chciałem na dniach zajrzec do filtra powietrza,zobaczyc w jakim jest stanie,ewentualnie wymienic i stad moje pytanie,z tego co zauwarzyłem sa tam dwie srubki które go mocuja,czy trzeba jeszcze cos odkrecac lu rozpinac ze sciagnac bak,nie chiałebym sobie przez nieiwedze narobic jakis problemów dlateg pytam.
Wszędzie dobrze ale na VFR najlepiej :)


1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006

Awatar użytkownika
Shoov
klepacz
klepacz
Posty: 813
Rejestracja: pn 05 gru 2005, 20:50
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Shoov » sob 23 cze 2007, 19:27

odkręcasz tą śrube na końcu baku ta co masz pod jajkami, w poprzek motocykla, z tego co pamietam to mi udało sie nawet wymienić filtr bez zdejmowania linek z kranika paliwa i bez ściagania przewodu paliwowego, uniosłem albo przód baku albo tył sam podłożyłem puszke po piwie i płaskim śrubokrętem nasadkowym takim co się łamie odkręciłem pokrywe filtra, nomalnie bak się trzyma na tej śrubie którą się odkręca a na górze jest takie T które wkłada się w taki jakby rowek w ramie zaraz za główką ale to sobie obczaisz spokojnie.
A jak nie chcesz nic na siłe to odkręcasz bak, delikatnie unosisz tył odpinasz przewód paliwa (najpierw sobie kranik daj na off oczywiście) pozniej poodpinaj linki z kraniu paliwa, jest jeszcze przewód z prawej stony taka złączka od czujnika poziomu paliwa to też odepnij i reszta to już wychodzi ładnie.

[ Dodano: 2007-06-23, 19:31 ]
a najlepiej na odwrót, zanim odepniesz przewod paliwowy to odepnij le linki od kranika żeby ci sie nie wysikala przypadkiem, a juz wogóle najlepiej to jak masztam dużo paliwa to sobie zlej wcześniej do czegoś.

Gienio
klepacz
klepacz
Posty: 1807
Rejestracja: pn 17 lip 2006, 16:29
Imię: Grzegorz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

Post autor: Gienio » ndz 24 cze 2007, 11:47

linki od kranika moga faktycznie zawadzac, odepnij je no i oczywiscie czujnik, a potem mozesz odwrocic zbiornik, tylem do kierunku jazdy i polozyc go na zadupku, bez odpinania przewodu paliwowego ja tak robie i daje rade

Awatar użytkownika
Buła
klepacz
klepacz
Posty: 1747
Rejestracja: sob 09 cze 2007, 08:49
Imię: Marcin
województwo: świętokrzyskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Suchedniów
Kontakt:

Post autor: Buła » śr 27 cze 2007, 07:03

dzieki Panowie :pwned ,operacja zostanie przeprowadzona chyba jeszcze dzisiaj
Wszędzie dobrze ale na VFR najlepiej :)


1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006

V4sp

Post autor: V4sp » pn 02 mar 2009, 22:56

A jak zdjąć zbiornik w rc36II? Z tego co wiem powinien się otwierać w stronę kanapy, czyli z przodu powinna być jakaś śruba. Gdzie to kurde jest?? :)
Dzieki z góry za pomoc!!

Awatar użytkownika
V-four
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 98
Rejestracja: śr 25 lip 2007, 20:22
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontakt:

Post autor: V-four » wt 17 mar 2009, 02:06

W rc36II sruba jest od strony siedzenia pod zbiornikiem. Odkrecasz ja podnosisz zbiornik i wysuwasz w strone tylu motocykla.

Awatar użytkownika
Piotrek82
teksciarz
teksciarz
Posty: 151
Rejestracja: śr 13 paź 2010, 12:55
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Szastarka

Post autor: Piotrek82 » ndz 07 lis 2010, 23:33

Ja mam wersje RC 46 i na dniach chciałbym wymienić świece. Na pewno muszę zdjąć bak, żeby dostać się do tylnej głowicy i tu moje pytanie: Czy wcześniej muszę spuścić benzynę(jak najlepiej to zrobić?), czy jest jakiś sposób zablokowania przewodów z paliwem? Czyli jak zdemontować bak,żeby nie obrzygać wszystkiego wahą ?

Awatar użytkownika
Diego
klepacz
klepacz
Posty: 1544
Rejestracja: wt 03 kwie 2007, 20:52
Imię: Mirek
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Płock city

Post autor: Diego » ndz 07 lis 2010, 23:49

Piotrek82 pisze:Ja mam wersje RC 46 i na dniach chciałbym wymienić świece. Na pewno muszę zdjąć bak, żeby dostać się do tylnej głowicy i tu moje pytanie: Czy wcześniej muszę spuścić benzynę(jak najlepiej to zrobić?), czy jest jakiś sposób zablokowania przewodów z paliwem? Czyli jak zdemontować bak,żeby nie obrzygać wszystkiego wahą ?
żeby dostać się do tylnych świec zdejmujesz tylko kanapę,podnosisz gumową osłonę i wyciągasz" fajki"
Z przodu jest więcej gimnastyki bo trzeba odkręcić chłodnicę oleju i lekko odciągnąć w dół aby odsłonić dostęp do świec.Faje są długie.

Awatar użytkownika
Arnold
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2421
Rejestracja: pt 29 sty 2010, 21:56
Imię: Arnold
województwo: opolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Arnold » pn 08 lis 2010, 08:55

Bak w FIstaszku jest na zawiasie przy siedzeniu. odkręcasz dwie śrubki koło kierownicy na klucz 8 i odciągasz bak do góry.
Obrazek

Jak głupio pieprzę, to wybaczcie mi, ale jestem po kilku głębszych. :szczerbaty

Awatar użytkownika
Piotrek82
teksciarz
teksciarz
Posty: 151
Rejestracja: śr 13 paź 2010, 12:55
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Szastarka

Post autor: Piotrek82 » pn 08 lis 2010, 10:06

Bak już odchylałem pare razy, żeby np. wymienić filt powietrza, ale skoro mówicie, że się da to wierze. Dzięki!

[ Dodano: 2010-11-09, 18:32 ]
No i świece wymienione:) Wszystko poszło szybko i sprawnie-baku faktycznie nie trzeba zdejmować tylko podeprzeć jakimś drewnem, a chłodnica oleju elegancko się odchyla, bo przewody od niej przy silniku są częściowo elastyczne. Należy tylko zdjąć lewą owiewkę. W sumie nie ma tu wielkiej filozofii i prawie każdy może zaoszczędzić trochę kasy na świecach. Pozdrawiam!

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 36 gości