Strona 2 z 4

: śr 09 lut 2011, 22:22
autor: Fakir
dokładnie o te ;-)

: śr 09 lut 2011, 22:34
autor: figaro
W każdym servisie Honda zamówisz bez problemu /pozostaje oczywiście kwestia ceny/. ;-)
Napisz pw. rafael46, czasem coś rozbiera i miewa nieco drobiazgów do RC36. :mrgreen:

: śr 09 lut 2011, 22:38
autor: Fakir
no właśnie, ok. 60-100zł za komplet śrubek to trochę przesada :roll:
tam są zwykłe śrubki na gwint czy jakieś specjalne które dokręca się o określoną ilość obrotów, pamiętam że w którejś hondzie fireblade były takie szybko-śrubki które odkręcało się tylko poprzez obrócenie o 180 stopni.

może alternatywą będzie poszukanie innych - nie koniecznie do motocykla, z podobnym łbem

: śr 09 lut 2011, 22:49
autor: figaro
Ha, trzeba było kupić nakeda :razz:
Tylko te łączące bok z pługiem są na 3/4 obrotu.
Reszta zwykłe na gwint.
Szukaj, może coś dopasujesz.
Wiedz jednak, że estetyka moto wiele straci. :sad:

: śr 09 lut 2011, 22:52
autor: Fakir
a czy fabrycznie jakieś gumki też są które amortyzują wibracje?
bo w pewnym zakresie obrotów brzęczą owiewki

: śr 09 lut 2011, 22:58
autor: figaro
Mocowanie osłony bocznej do ramy:
http://www.sklep.motorista.pl/produkty/64246MJ4670
Podkładka osłony pod siedzeniem:
http://www.sklep.motorista.pl/produkty/77220MBG000
Podkładka pod bolec mocujący osłonę do zbionka paliwa:
http://www.sklep.motorista.pl/produkty/83551300000

: czw 10 lut 2011, 07:51
autor: Fakir
dzięki wielkie 8)

: czw 10 lut 2011, 10:17
autor: eater
figaro, jak zawsze konkretami wali, szacun przyjacielu! :)

A wracajac do srubek, poza tymi nietypowymi nie widze sensu kupowac w ASO.
Wspomniany wczesniej sklep ma tak duzy asortyment, ze bez problemu dobierzesz gumki, śruby (i to z nierdzewki)... i estetyka moto na tym nie ucierpi, a portfel i zbiornik paliwa sie ucieszy. :)

: czw 10 lut 2011, 11:13
autor: figaro
Fakir, pisz do rafael46, kupisz śrubki po kosztach. :grin:

: czw 10 lut 2011, 19:17
autor: Jarecki2102
To tak nawiązując do tych śrubek, nie wiem co jest nie tak z waszymi, ale moje w znacznej części po prostu zaczęły rdzewieć. Nie chciałem żadnych podobnych, czy innych dostępnych na rynku, tylko chciałem mieć oryginał. Z tym problemem poradziłem sobie tak, że oddałem je do chromowania i obecnie moim zdaniem wyglądają lepiej od nowych a i kosztowało to mnie dużo, dużo mniej niż zakup nowych.

: czw 10 lut 2011, 21:23
autor: C_L_K
Jakoś je wcześniej przygotowywałeś czy oddałeś takie pordzewiałe? Dasz jakiś namiar? Ile Cię to kosztowało?

: czw 10 lut 2011, 21:36
autor: figaro
Ooooo i ja bym się pisał na odświeżenie śrubunków :mrgreen:
Jarecki2102 wstaw jakieś sensowne foto.

: sob 05 mar 2011, 13:04
autor: jankovich
Czy moze ktos mi podpowiedziec jaki jest rozmiar srubek laczacych boczna owiewke??

M6, M8????

: sob 05 mar 2011, 18:38
autor: wasyl
jankovich, M6

: ndz 06 mar 2011, 00:09
autor: Jarecki2102
figaro pisze:Ooooo i ja bym się pisał na odświeżenie śrubunków :mrgreen:
Jarecki2102 wstaw jakieś sensowne foto.
Nie mam żadnych specjalnych fotek tych śrub ale wygląda lepiej niż nówki. Niektóre nawet miały ślady po przytarciu ale po chromie jest lustro. Nie pamiętam ile wydałem ale jakieś 20 - max 25zł za jakieś 20 śrub.