gumki i śróbki do owiewek rc46

Awatar użytkownika
Fakir
klepacz
klepacz
Posty: 1105
Rejestracja: śr 02 lut 2011, 18:51
Model VFR: VFR750 & XT600
Imię: Krzysztof
województwo: wielkopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Fakir » śr 09 lut 2011, 22:22

dokładnie o te ;-)
Yamaha XJ600N
Honda VFR750
Yamaha XT600z Ténéré

Awatar użytkownika
figaro
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2639
Rejestracja: czw 14 lut 2008, 21:40
Model VFR: RC36II96 r.
Imię: Tomasz
województwo: pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Trójmiasto; Rumia

Post autor: figaro » śr 09 lut 2011, 22:34

W każdym servisie Honda zamówisz bez problemu /pozostaje oczywiście kwestia ceny/. ;-)
Napisz pw. rafael46, czasem coś rozbiera i miewa nieco drobiazgów do RC36. :mrgreen:
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.

Awatar użytkownika
Fakir
klepacz
klepacz
Posty: 1105
Rejestracja: śr 02 lut 2011, 18:51
Model VFR: VFR750 & XT600
Imię: Krzysztof
województwo: wielkopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Fakir » śr 09 lut 2011, 22:38

no właśnie, ok. 60-100zł za komplet śrubek to trochę przesada :roll:
tam są zwykłe śrubki na gwint czy jakieś specjalne które dokręca się o określoną ilość obrotów, pamiętam że w którejś hondzie fireblade były takie szybko-śrubki które odkręcało się tylko poprzez obrócenie o 180 stopni.

może alternatywą będzie poszukanie innych - nie koniecznie do motocykla, z podobnym łbem
Yamaha XJ600N
Honda VFR750
Yamaha XT600z Ténéré

Awatar użytkownika
figaro
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2639
Rejestracja: czw 14 lut 2008, 21:40
Model VFR: RC36II96 r.
Imię: Tomasz
województwo: pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Trójmiasto; Rumia

Post autor: figaro » śr 09 lut 2011, 22:49

Ha, trzeba było kupić nakeda :razz:
Tylko te łączące bok z pługiem są na 3/4 obrotu.
Reszta zwykłe na gwint.
Szukaj, może coś dopasujesz.
Wiedz jednak, że estetyka moto wiele straci. :sad:
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.

Awatar użytkownika
Fakir
klepacz
klepacz
Posty: 1105
Rejestracja: śr 02 lut 2011, 18:51
Model VFR: VFR750 & XT600
Imię: Krzysztof
województwo: wielkopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Fakir » śr 09 lut 2011, 22:52

a czy fabrycznie jakieś gumki też są które amortyzują wibracje?
bo w pewnym zakresie obrotów brzęczą owiewki
Yamaha XJ600N
Honda VFR750
Yamaha XT600z Ténéré

Awatar użytkownika
figaro
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2639
Rejestracja: czw 14 lut 2008, 21:40
Model VFR: RC36II96 r.
Imię: Tomasz
województwo: pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Trójmiasto; Rumia

Post autor: figaro » śr 09 lut 2011, 22:58

Mocowanie osłony bocznej do ramy:
http://www.sklep.motorista.pl/produkty/64246MJ4670
Podkładka osłony pod siedzeniem:
http://www.sklep.motorista.pl/produkty/77220MBG000
Podkładka pod bolec mocujący osłonę do zbionka paliwa:
http://www.sklep.motorista.pl/produkty/83551300000
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.

Awatar użytkownika
Fakir
klepacz
klepacz
Posty: 1105
Rejestracja: śr 02 lut 2011, 18:51
Model VFR: VFR750 & XT600
Imię: Krzysztof
województwo: wielkopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Fakir » czw 10 lut 2011, 07:51

dzięki wielkie 8)
Yamaha XJ600N
Honda VFR750
Yamaha XT600z Ténéré

Awatar użytkownika
eater
pisarz
pisarz
Posty: 326
Rejestracja: wt 09 lut 2010, 14:13
Model VFR: VFR 800, 2001.
Imię: Łukasz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Gdańsk, Głogów
Kontakt:

Post autor: eater » czw 10 lut 2011, 10:17

figaro, jak zawsze konkretami wali, szacun przyjacielu! :)

A wracajac do srubek, poza tymi nietypowymi nie widze sensu kupowac w ASO.
Wspomniany wczesniej sklep ma tak duzy asortyment, ze bez problemu dobierzesz gumki, śruby (i to z nierdzewki)... i estetyka moto na tym nie ucierpi, a portfel i zbiornik paliwa sie ucieszy. :)
Terror Mechanicznej Pomarańczy!

Potrzebujesz części do moto w dobrej cenie? Pytaj! :)

Awatar użytkownika
figaro
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2639
Rejestracja: czw 14 lut 2008, 21:40
Model VFR: RC36II96 r.
Imię: Tomasz
województwo: pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Trójmiasto; Rumia

Post autor: figaro » czw 10 lut 2011, 11:13

Fakir, pisz do rafael46, kupisz śrubki po kosztach. :grin:
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.

Jarecki2102
pisarz
pisarz
Posty: 287
Rejestracja: czw 07 paź 2010, 09:22
Model VFR: rc46
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Jarecki2102 » czw 10 lut 2011, 19:17

To tak nawiązując do tych śrubek, nie wiem co jest nie tak z waszymi, ale moje w znacznej części po prostu zaczęły rdzewieć. Nie chciałem żadnych podobnych, czy innych dostępnych na rynku, tylko chciałem mieć oryginał. Z tym problemem poradziłem sobie tak, że oddałem je do chromowania i obecnie moim zdaniem wyglądają lepiej od nowych a i kosztowało to mnie dużo, dużo mniej niż zakup nowych.

Awatar użytkownika
C_L_K
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2010
Rejestracja: wt 16 paź 2007, 16:07
Model VFR: K1300S & EXC250F
Imię: Rafał
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kosewko
Kontakt:

Post autor: C_L_K » czw 10 lut 2011, 21:23

Jakoś je wcześniej przygotowywałeś czy oddałeś takie pordzewiałe? Dasz jakiś namiar? Ile Cię to kosztowało?

Awatar użytkownika
figaro
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2639
Rejestracja: czw 14 lut 2008, 21:40
Model VFR: RC36II96 r.
Imię: Tomasz
województwo: pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Trójmiasto; Rumia

Post autor: figaro » czw 10 lut 2011, 21:36

Ooooo i ja bym się pisał na odświeżenie śrubunków :mrgreen:
Jarecki2102 wstaw jakieś sensowne foto.
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.

jankovich
teksciarz
teksciarz
Posty: 107
Rejestracja: czw 21 maja 2009, 13:41
Model VFR: V-TEC
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: jankovich » sob 05 mar 2011, 13:04

Czy moze ktos mi podpowiedziec jaki jest rozmiar srubek laczacych boczna owiewke??

M6, M8????

Awatar użytkownika
wasyl
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 3148
Rejestracja: pn 12 lut 2007, 21:19
Model VFR: CBR 929
Imię: Daniel
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: wasyl » sob 05 mar 2011, 18:38

jankovich, M6
Jestem skromnym człowiekiem-a o swojej skromności mogę godzinami napierd.....

Nigdy nie jeździj szybciej, niż potrafi latać Twój anioł stróż !!!

Jarecki2102
pisarz
pisarz
Posty: 287
Rejestracja: czw 07 paź 2010, 09:22
Model VFR: rc46
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Jarecki2102 » ndz 06 mar 2011, 00:09

figaro pisze:Ooooo i ja bym się pisał na odświeżenie śrubunków :mrgreen:
Jarecki2102 wstaw jakieś sensowne foto.
Nie mam żadnych specjalnych fotek tych śrub ale wygląda lepiej niż nówki. Niektóre nawet miały ślady po przytarciu ale po chromie jest lustro. Nie pamiętam ile wydałem ale jakieś 20 - max 25zł za jakieś 20 śrub.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości