Deflektor do RC36/1

Awatar użytkownika
Kajzer
teksciarz
teksciarz
Posty: 188
Rejestracja: wt 08 cze 2010, 21:08
Imię: Jarek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Deflektor do RC36/1

Post autor: Kajzer » ndz 29 sie 2010, 20:09

Wykombinowałem coś takiego z pleksi i paska blachy kwasówki. Zaczepy trzymają się bez potrzeby wiercenia oryginalnej szyby. przetestowałem dziś całe ustrojstwo i wnioski są takie:Strumień powietrza odchylany jest na boki i do góry, co przy szybkościach powyżej 120km/h zwiększa komfort jazdy.Podczas opadów krople deszczu w większym stopniu omijają barki[co zostało stwierdzone dziś na trasie W-wa Płock W-wa.] Co Wy na to??? :bye
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Diego
klepacz
klepacz
Posty: 1544
Rejestracja: wt 03 kwie 2007, 20:52
Imię: Mirek
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Płock city

Post autor: Diego » ndz 29 sie 2010, 20:32

Proste i skuteczne.Dałeś podkładki żeby szybki nie porysować bo deflektorek zdeka porysowany.


Żeby być w Płocku i nie dać znać. :evil: Obyś sraki dostał. :biggrin :biggrin

Awatar użytkownika
kruhy
klepacz
klepacz
Posty: 642
Rejestracja: czw 05 cze 2008, 22:09
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Rzeszów(okolice)
Kontakt:

Post autor: kruhy » ndz 29 sie 2010, 21:42

wypas, a tą pleksi to jak sie tak fajnie wygina?
Honda jest lepsza od wielbłąda bo wielbłąd to turysta i nie lata 300 ;]

Awatar użytkownika
Kajzer
teksciarz
teksciarz
Posty: 188
Rejestracja: wt 08 cze 2010, 21:08
Imię: Jarek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kajzer » pn 30 sie 2010, 06:12

Po kolei . Diego sorry , ale Płock zaliczyłem tak przez przypadek[wyjechałem sprawdzić jak to działa , a tam mnie zaniosło] :mrgreen: Deflektor z deka porysowany , bo pierwsza szyba pękła podczas gięcia[zbyt słabo była podgrzana] Do gięcia trzeba podgrzewać opalarką[ja miałem ustawioną na 500stopni]Wszelkie promienie dobrze giąć na boku dużego gara,abo co sie pod rękę nawinie .A tak wogule to egzemplarz testowy i będą modyfikacje. Jak by się ktoś dobrze przyjrzał to i wsporniki nie są dobrze wykończone,bo spieszyło mi się toto wypróbować. :lol:

Awatar użytkownika
Buła
klepacz
klepacz
Posty: 1747
Rejestracja: sob 09 cze 2007, 08:49
Imię: Marcin
województwo: świętokrzyskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Suchedniów
Kontakt:

Post autor: Buła » pn 30 sie 2010, 14:49

No gratuluje pomysłu,a myslisz nad produkcja seryjną bo chetnie bym taka posiadał w swojej :grin: .
Wszędzie dobrze ale na VFR najlepiej :)


1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 42 gości