-
Damo 88
- klepacz

- Posty: 1101
- Rejestracja: sob 11 kwie 2009, 01:05
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wrocek
Post
autor: Damo 88 » pt 29 sty 2010, 16:52
Vfr 800 03r.
Przy wymianie filtra w zbiorniku należy np: odpowietrzać układ
czy jedynie skupić się na szczelnej wymianie a resztą zajmie się pompa

-
kiki
- ostry klepacz

- Posty: 2508
- Rejestracja: pt 13 sty 2006, 12:53
- Imię: Piotr
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Węgrów
-
Kontakt:
Post
autor: kiki » pt 29 sty 2010, 19:22
po co odpowietrzać? Zadaniem pompy jest wytworzyć odpowiednie cisnienie ( tak w skrócie) i dlatego robi takie bzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzziiiiiiiimmmmmmmmmmmm

. Ma być szczelnie i w odpowiedniej pozycji zamontowany filtr i tylko tyle

-
Damo 88
- klepacz

- Posty: 1101
- Rejestracja: sob 11 kwie 2009, 01:05
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wrocek
Post
autor: Damo 88 » pt 29 sty 2010, 19:59
Dzięki

-
Radarro
- klepacz

- Posty: 557
- Rejestracja: śr 23 kwie 2008, 13:55
- Imię: Radek
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: SGL
Post
autor: Radarro » pt 29 sty 2010, 20:09
Filtr masz z ASO? czy eftermatket?
Szukałem swojego czasu fo Fi i była dupa...
V4 + R6 Brotherhood
TS 350 -> 800Fi -> VTR SP1 -> RSV Tuono '03 -> VFR 400
-
Buła
- klepacz

- Posty: 1747
- Rejestracja: sob 09 cze 2007, 08:49
- Imię: Marcin
- województwo: świętokrzyskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Suchedniów
-
Kontakt:
Post
autor: Buła » sob 30 sty 2010, 12:00
Witam,nie wiem jak do 800 ale do 750 są na allegro.
Wszędzie dobrze ale na VFR najlepiej
1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006
-
maximusxx
- Posty: 12
- Rejestracja: pn 19 paź 2009, 15:26
- Imię: JAREK
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: płock
Post
autor: maximusxx » ndz 31 sty 2010, 17:57
Gdzie jest filtr paliwa w 800 fi 98-01 jakie koszta
-
kiki
- ostry klepacz

- Posty: 2508
- Rejestracja: pt 13 sty 2006, 12:53
- Imię: Piotr
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Węgrów
-
Kontakt:
Post
autor: kiki » ndz 31 sty 2010, 18:28
maximusxx pisze:Gdzie jest filtr paliwa w 800 fi 98-01 jakie koszta
W baku

- czyli troche zabawy jest przy wymianie a cena około 200zł pewnie

-
RALF
- klepacz

- Posty: 678
- Rejestracja: pn 03 lis 2008, 23:27
- Imię: Rafał
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa/Marki
Post
autor: RALF » ndz 31 sty 2010, 19:31
Na jakiej podstawie wymieniamy filtr??????? czy przy danym prZebiegu???
Radio Kolor 103 FM
K&N - Exhaust Delkewic - White Lamp - White Indicators - Polished wheel rims -Carbon Mudguard - Bagster
-
maximusxx
- Posty: 12
- Rejestracja: pn 19 paź 2009, 15:26
- Imię: JAREK
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: płock
Post
autor: maximusxx » ndz 31 sty 2010, 20:34
czyli trzeba zdjac zbiornik i jest dojscie od spodu ciekawe czy mozna go wyczyscic czy tylko wymiana wchodzi w gre
-
Damo 88
- klepacz

- Posty: 1101
- Rejestracja: sob 11 kwie 2009, 01:05
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wrocek
Post
autor: Damo 88 » pn 01 lut 2010, 02:56
Filtrów paliwa się nie czyści , przynajmniej nie tych ale są takie tylko z sitkiem metalowym mimo to i tak odradzam . Przytocze :
''Filtr paliwa
Filtry paliwa służą do oczyszczania paliwa z cząstek stałych obecnych oraz w przypadku samochodów zasilanych olejem napędowym także do oddzielania cząstek wody zawartych w paliwie. W silnikach zasilanych benzyną woda oddzielana jest przez zastosowanie dodatkowego filtra zwanego wstępnym umieszczonego w zbiorniku paliwa. Filtr ten wykonany jest z gęstej siatki metalowej na której oddzielana jest woda od paliwa. Rozwiązanie tego nie można stosować w silnikach zasilanych olejem napędowym ze względu na znacznie większą lepkość oleju napędowego od wody. Stosuje się natomiast filtry z tzw. odwadniaczami. Odwadniacze te są zawsze umieszczone w dolnej części obudowy z tego powodu filtry oleju napędowego umieszczane zawsze w pozycji pionowej.
Filtry paliwa obecnie są produkowane w formie hermetycznie zamkniętej plastikowej bądź metalowej kapsuły z króćcami do podłączenie odpowiednich przewodów paliwowych oraz głównie w silnikach wysokoprężnych wytwarzane są jako stale elementy układu z wymiennymi wkładami. Filtr paliwa w silnikach benzynowych umieszczony jest zwykle w pobliżu zbiornika paliwa. Natomiast filtr oleju napędowego umieszczony jest zazwyczaj w komorze silnikowej.
Filtry paliwa bądź wkłady filtrujące podlegają okresowej wymianie. Czas okresu wymiany określony jest przez producenta samochodu i określony zazwyczaj w przebiegu kilometrów (wynosi on zazwyczaj od 40 do 60 tyś. km). Jeżeli stosowanie paliwo jest złej jakości należy znacznie skrócić czas wymiany filtra aby zapewnić prawidłowe jego działanie. W silnikach wysokoprężnych konieczne jest w opróżnienie odstojnika wody co pewien czas (zazwyczaj co 20 tyś. km) pomiędzy wymianą filtra. Nieprawidłowo dobrany filtr paliwa oraz wydłużenie czasu wymiany może doprowadzić do uszkodzenia delikatnych elementów układu wtryskowego co w konsekwencji niesie za sobą wysokie koszty naprawy. ''
-
Piotrek82
- teksciarz

- Posty: 151
- Rejestracja: śr 13 paź 2010, 12:55
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Szastarka
Post
autor: Piotrek82 » śr 20 paź 2010, 18:52
A czy może ktoś kto wymieniał filtr napisać krótką instrukcje co po kolei rozkręcić i ewent. na co zwrócić uwagę, żeby nie zepsuć. Dotyczy RC 46
Pozdrawiam!
-
Damo 88
- klepacz

- Posty: 1101
- Rejestracja: sob 11 kwie 2009, 01:05
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wrocek
Post
autor: Damo 88 » czw 21 paź 2010, 01:13
Jeżeli Rozwiązałeś problem nie Zapomnij Odpisać .
-
Piotrek82
- teksciarz

- Posty: 151
- Rejestracja: śr 13 paź 2010, 12:55
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Szastarka
Post
autor: Piotrek82 » czw 21 paź 2010, 16:03
Dzięki! Opis rewelacyjny. Jak kupie filtr i wymienie to napisze. Widze, że masz V-tec-a, ale w fi powinno byc podobnie.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość