Kapeć, pęknięta guma
- MC_Hammer
- ostry klepacz
- Posty: 2124
- Rejestracja: wt 05 maja 2009, 23:22
- Imię: Maciej
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Pruszków
Wojtek86, to jeszcze nie zjebkaWojtek86 pisze:Ale dostałem zjebke
Skusiłem się naprawę bo zostałem zapewniony, że nie będzie miało to negatywnego wpływu na oponę
Tylko starałem się w miarę przejrzysty sposób wypowiedzieć co o tym myślę i z doświadczenia wiem.
A jeśli można sobie pozwolić to jeśli o ogumienie chodzi to mam troszkę lat za sobą i wiem z czym się to je
Nikogo nie starałem i nie staram się oczerniać lub niedoceniać ale....
Ale wiem i nie tylko ja, bo amieryki nie odkryłem, że każda firma jest nastawiona na zysk a niektóre z nich aż za bardzo, (w dalszym ciągu utrzymuję, że do nikogo nie piję i wyrażam jedynie swój pogląd i jeśli komuś się to nie podoba to jak w innym temacie ktoś inny napisał " jest mi to bardzo ale to bardzo wszystko jedno" )
Wyraziłem jedynie swój punk widzenia poparty wieloletnim doświadczeniem a nie domysłami i informacjami zaczerpniętymi z innych portali.
Mam nadzieję tylko, że zdajesz Sobię sprawę z zagrożenia które w sposób dość ironiczny opisał PETER.
tak czy inaczej AVE
- brii
- pisarz
- Posty: 452
- Rejestracja: śr 16 gru 2009, 12:50
- Imię: Maciej
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Częstochowa
To brzmi sensownie.MC_Hammer pisze:Aby przykleić łatę trzeba najpierw usunąć wewnętrzną warstwę butylową z opony.brii pisze:Przecież koła nie wyważa się z dokładnością do 1g
Następnie odtłuścić, nanieść klei, przykleić łatę (kołek), nanieść warstwę płynnej gumy.
99% fachmanów nie ma płynnej gumy bo to drogie jest
Opon po bokach uszkodzonych się nie naprawia a jeśli już to jest to naciąganie klienta, czemu ???
Spowodowane jest to tym, że łata jest dużo sztywniejsza od gumy z jakiej jest wykonana opona i nie wymyślono jeszcze kleju co by na pracującej powierzchni (a taką jest powierzchnia boczna opony) utrzymał TRWALE jedno z drugim, kwestia czasu i łata się rozszczelni.
Czemu jestem na nie jeśli chodzi naprawę opon motocyklowych - a widzieliście od środka oponę samochodową i motocyklową
To ta druga jak by nie chciał to zawsze łata z boku
Katarzynki to takie pierniczki
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
- 8Bodzio8
- pisarz
- Posty: 319
- Rejestracja: sob 21 lis 2009, 13:09
- Imię: Tomek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Niezła jazda Wojtek86 z tym postem. Trochę się można nauczyć od chłopaków w temacie łatania.
To ja zapodam pytanie o co kaman z tymi zestawami naprawczymi ??
http://allegro.pl/item975486078_qulkani ... _lodz.html
Rozumiem, że tego typu zestawy stosujemy tylko doraźnie na czas dojazdu do wulkanizacji czy wymiany opony tak ??
Są różne zestawy naprawcze jaki polecacie ??
Wojtek86 mam nadzieje, że nie zaliczysz kolejnego gwoździa do naszego spotkania bo jak wstawisz kolejną łatkę to cię wykluczą z forum
To ja zapodam pytanie o co kaman z tymi zestawami naprawczymi ??
http://allegro.pl/item975486078_qulkani ... _lodz.html
Rozumiem, że tego typu zestawy stosujemy tylko doraźnie na czas dojazdu do wulkanizacji czy wymiany opony tak ??
Są różne zestawy naprawcze jaki polecacie ??
Wojtek86 mam nadzieje, że nie zaliczysz kolejnego gwoździa do naszego spotkania bo jak wstawisz kolejną łatkę to cię wykluczą z forum
Prędkość w kilometrach/h widniejąca na znakach drogowych jest jedynie wielkością sugerowaną i w żadnym wypadku nie należy jej sztywno stosować.
- MC_Hammer
- ostry klepacz
- Posty: 2124
- Rejestracja: wt 05 maja 2009, 23:22
- Imię: Maciej
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Pruszków
TAK !!!8Bodzio8 pisze:Rozumiem, że tego typu zestawy stosujemy tylko doraźnie na czas dojazdu do wulkanizacji czy wymiany opony tak ??
ale to tylko moje skromne zdanie
Mam takowy :8Bodzio8 pisze:Są różne zestawy naprawcze jaki polecacie ??
http://www.moto-akcesoria.pl/awaryjny-z ... ch,p,11567
jeszcze nie używany i oby taki pozostał
Wychdzę z założenia, że lepiej mieć i nie użyć niż nie mieć i kląć na drodze
PS. reszta argumentów tutaj :
viewtopic.php?t=6786&highlight=repair+kit
-
- pisarz
- Posty: 291
- Rejestracja: ndz 21 cze 2009, 11:10
- Imię: dariusz
- województwo: podkarpackie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: podkarpacie
wiecie co jedziecie sama teoria a praktyki tu zero i doswiadczenia ,jezeli opona ma gwozdzia i sie ja prawidłowo naprawi powinno łatka nie kołkiem ,z prostego powodu ze z małej dziury trzeba zrobic wieksza nie beda sie wdawał w szczegoły jak kto ma ochote to pomysli a kolego MC HAMMER probowałes kiedys sciagnac prawidłowo załozona łate z opony a najlepsze efekty przynosi klejenie na goraco niestety juz prawie nikt tego nie stosuje bo to jest metoda czasochłonna mam w temacie 11 lat doswiadczenia i tysiace opon widziałem i naprawiałem tak ze troche doswiadczenia nabyłem
- MC_Hammer
- ostry klepacz
- Posty: 2124
- Rejestracja: wt 05 maja 2009, 23:22
- Imię: Maciej
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Pruszków
Wiesz co, ciekaw jestem jak laikowi napisać w sposób jasny i klarowny tak aby zrozumiał praktykę w teorii, ale jak widzę Tobie się to chyba udało.darecki-30 pisze:wiecie co jedziecie sama teoria a praktyki tu zero i doswiadczenia ,jezeli opona ma gwozdzia i sie ja prawidłowo naprawi powinno łatka nie kołkiem ,z prostego powodu ze z małej dziury trzeba zrobic wieksza nie beda sie wdawał w szczegoły jak kto ma ochote to pomysli
Odpowiadam, tak próbowałem i nie rozumiem w czym problem.darecki-30 pisze:a kolego MC HAMMER probowałes kiedys sciagnac prawidłowo załozona łate z opony a najlepsze efekty przynosi klejenie na goraco niestety juz prawie nikt tego nie stosuje bo to jest metoda czasochłonna
Jeżeli próbujesz mnie przekonać, że opony motocyklowe można naprawiać i dalej jeździć, proszę bardzo naprawiaj Sobie i jeździj ja nie będę ryzykował za żadne pieniądze ani swoje ani klientów.
No i dobrze jednak z laikiem nie rozmawiasz od 96r przy tym robie i również znam temat.darecki-30 pisze:mam w temacie 11 lat doswiadczenia i tysiace opon widziałem i naprawiałem tak ze troche doswiadczenia nabyłem
Według mnie kolego DARECKI-30 wprowadzasz dezinformację bo najpierw piszesz o łataniu na gorąco a następnie o tym, że już się tego nie stosuję bo to czasochłonne, czegoś tu nie rozumiem, więc naprawiasz na gorąco czy zwyczajnie na klej ???
I jak już piszemy o praktyce i teorii to mam pytanie czy wentyl w kole motocyklowym powinno się wymieniać przy wymianie opony czy też i nie ???
Tak tylko pytam z czystej ciekawości
-
- pisarz
- Posty: 291
- Rejestracja: ndz 21 cze 2009, 11:10
- Imię: dariusz
- województwo: podkarpackie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: podkarpacie
napisałem PRAWIE NIKT czytaj dokładnie a kolega to do szkoły nie chodził bo widze ze młodszy i tak za wczasu zaczął pracowac a nie kazdemu tatus da 5 stow na nowa opone jak sobie wbije w nia gwozdzia a co do wentyla wymieniam za kazdym razem i wywazam kolo w hurcie kosztuje 60 groszy prawie zerowe koszty przynajmniej dla wymieniam nie tylko w motocyklowych ale i w traktorach zeby koles jak złapie kapcia na dynamicznie pokonywanym zakrecie URSUSEM z podwieszanym sprzetem rolniczym nie wjechał w kolesia no motocyklu z łatana opona bo dopiero była by afera a sumujac kto jak złapie gwozdzia w opone do banku po kredyt i po nowe opony ja sobie i kolega zakleje
- MC_Hammer
- ostry klepacz
- Posty: 2124
- Rejestracja: wt 05 maja 2009, 23:22
- Imię: Maciej
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Pruszków
odpowiadam, przeczytałem ze zrozumieniem i do szkoły chodziłem i ją skończyłemdarecki-30 pisze:napisałem PRAWIE NIKT czytaj dokładnie a kolega to do szkoły nie chodził bo widze ze młodszy i tak za wczasu zaczął pracowac
na co mam dokumenty i na potwierdzenie od którego roku firmę prowadzi też i nie zawaha się ich użyć
Osobiście uważam, że jak kogoś stać na moto to raaz na jakiś czas i na nową oponę teżdarecki-30 pisze:nie kazdemu tatus da 5 stow na nowa opone jak sobie wbije w nia gwozdzia
No i fajno (dla niewtajemniczonych to jest praktyka z teorią w jednym)darecki-30 pisze:a co do wentyla wymieniam za kazdym razem i wywazam kolo w hurcie kosztuje 60 groszy prawie zerowe koszty przynajmniej dla wymieniam nie tylko w motocyklowych ale i w traktorach zeby koles jak złapie kapcia na dynamicznie pokonywanym zakrecie URSUSEM z podwieszanym sprzetem rolniczym nie wjechał w kolesia no motocyklu z łatana opona bo dopiero była by afera
Niech Ci będzie, zakończę to takdarecki-30 pisze:a sumujac kto jak złapie gwozdzia w opone do banku po kredyt i po nowe opony ja sobie i kolega zakleje
- Rychu
- pisarz
- Posty: 464
- Rejestracja: czw 19 lis 2009, 07:28
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Gryfino ( okolice Szczecina)
oki , rociecie bylo za duze aby latac , mozna bylo ale stwerdzono ze to ryzykowne ,wiec za 400 zl z zalozeniem, kupilem nowego takiego samego kapcia pirrelli diablo.
Ale np dziurke po gwozdziu, zakolkowal bym i jezdzil dalej
[ Dodano: 2010-07-03, 17:43 ]
nosz .q.w. mega mnie ogarnia , w piatek rano stwierdzilem ze mam znowu kapcoia na nowej oponie , gwozdz i blaszka , zaklejono gwozdzia kolkiem , a miejsce po blaszce latka , ale widze ze dalej ucieka z okolic latki
Ale np dziurke po gwozdziu, zakolkowal bym i jezdzil dalej
[ Dodano: 2010-07-03, 17:43 ]
nosz .q.w. mega mnie ogarnia , w piatek rano stwierdzilem ze mam znowu kapcoia na nowej oponie , gwozdz i blaszka , zaklejono gwozdzia kolkiem , a miejsce po blaszce latka , ale widze ze dalej ucieka z okolic latki
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 42 gości