1. środki w spreju są do d.... Generalnie tylko po to aby zepsuć nadzieje człowieka który je używa - sam kiedyś próbowałem i całe uciekło przez dziurę zanim cokolwiek zakleiło...
moze nastepnym razem sprobuj psiknac tym do opony
Wojtek86 pisze:Wyciągnąć tego pręta i zastosować jeden ze specyfików w sprayu? Czy próbować dojechać z prętem?
nie wyciagaj preta i wpsiknij ten spray w opone, napompuj i powolutku do wulkanizatora - przez powolutku mam na mysli doslownie 5km/h
albo wyjmij i zasznuruj sznurem z zestawu naprawczego do opon
mozesz ta opone naprawic - o ile wulkanizator sie tego podejmie - ale musisz sie liczyc z tym ze naprawiana opona to spore ryzyko (wiele zalezy od tego jak jest naprawiona), zwlaszcza z przodu i jazda z predkosciami powyzej 80km/h (dla tylnej 130km/h - to moje osobiste wydumane granice rozsadku) to ryzykowna sprawa
na rozgrzewke na poczatek sezonu mozesz sie na tym poturlac, ale zacznij sie powaznie rozgladac za nowa opona na przod - jak juz kupisz to ta mozesz sprzedac (oczywiscie z zaznaczeniem ze jest dziurawa/naprawiana) co troche zrekompensuje koszty zakupu nowej