Opona na tył

Awatar użytkownika
cinekban87
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 80
Rejestracja: ndz 06 maja 2012, 14:25
Imię: Marcin
województwo: lubelskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Lublin/Dys

Re: Opona na tył

Post autor: cinekban87 » czw 09 sie 2012, 19:26

kurcze ostatnio mam dosyc z tyłu 4 letniego batlaxa bo często po torze latam i z rezzta po mokrym to trzeba na kwadratowo jechac, z przodu mam nowke pilo road 2 i nie wiem co na tył zapodac nowe pr2 sporo kosztuja kurcze ale najlepiej byloby zalozyc to co z przodu jest? co mozna zalozyc zeby po torze trzymalo i w normalnym uzytkowaniu :lol: bo batlax to tragedia

Awatar użytkownika
Arnold
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2421
Rejestracja: pt 29 sty 2010, 21:56
Imię: Arnold
województwo: opolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Re: Opona na tył

Post autor: Arnold » czw 09 sie 2012, 21:36

Po pierwsze który batlax? A po drugie możesz założyć Pilot Power lub Road 2CT.
Obrazek

Jak głupio pieprzę, to wybaczcie mi, ale jestem po kilku głębszych. :szczerbaty

Awatar użytkownika
Stuwka
klepacz
klepacz
Posty: 1399
Rejestracja: ndz 04 paź 2009, 01:14
Imię: Konrad
województwo: małopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kęty
Kontakt:

Re: Opona na tył

Post autor: Stuwka » czw 09 sie 2012, 22:45

Ja tam nie wiem ale Road 2 ct daje rade. Nie wiem jak na torze ale na zwykłym asfalcie tak :D
RC 36 II 96r.

Obrazek

Żyje się po to, by latać na moto i czasami dla śmiechu postrzelać z wydechu : )

Co mogę powiedzieć o użytkownikach forum ?
yes we can!!

Głośno mówie i Głośny mam wydech, krótko mówiąc jestem z Południa czyli Góral nisko pienny :)

Awatar użytkownika
cinekban87
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 80
Rejestracja: ndz 06 maja 2012, 14:25
Imię: Marcin
województwo: lubelskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Lublin/Dys

Re: Opona na tył

Post autor: cinekban87 » ndz 12 sie 2012, 16:00

Arnold pisze:Po pierwsze który batlax? A po drugie możesz założyć Pilot Power lub Road 2CT.
a jak z żywotnością tych oponek>?

Awatar użytkownika
Damo 88
klepacz
klepacz
Posty: 1101
Rejestracja: sob 11 kwie 2009, 01:05
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wrocek

Re: Opona na tył

Post autor: Damo 88 » pn 13 sie 2012, 09:46

Z oponami jak Skarpetkami jak będziesz je mocno eksploatował to się zrobi cebula :biggrin

Ja latam Na Metzeler Z6 ineract , następne będą z Metzelera :arrow:
Jeżeli Rozwiązałeś problem nie Zapomnij Odpisać .

Awatar użytkownika
cinekban87
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 80
Rejestracja: ndz 06 maja 2012, 14:25
Imię: Marcin
województwo: lubelskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Lublin/Dys

Re: Opona na tył

Post autor: cinekban87 » pn 13 sie 2012, 17:43

aa teraz mam batlaxxa bt 020, jezdze spokojnie ebz palaenia gumy, troche po torze latam to na kwadratowo nie jezdze

Awatar użytkownika
Fakir
klepacz
klepacz
Posty: 1105
Rejestracja: śr 02 lut 2011, 18:51
Imię: Krzysztof
województwo: wielkopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Poznań

Re: Opona na tył

Post autor: Fakir » pn 13 sie 2012, 18:11

cinekban87 pisze:
Arnold pisze:Po pierwsze który batlax? A po drugie możesz założyć Pilot Power lub Road 2CT.
a jak z żywotnością tych oponek>?
pilot power'y na pewno starczą na mniej niż pilot roady 2ct

nie jeździłem na pilot power'ach, ale użytkuje pilot roady 2ct i muszę powiedzieć że do sportowo-turystycznego śmigania to rewelka, znakomita przyczepność na mokrym i suchym, natomiast na torze czuć że to opona stworzona na pewno nie na tor, pierwsze dwa trzy kołka na torze spoko, ale później prowadzi się mniej pewniej.

zrobiłem na nich ok. 6-7tyś i jakiegoś wielkiego ubytku nie widać
Yamaha XJ600N
Honda VFR750
Yamaha XT600z Ténéré

Awatar użytkownika
Arnold
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2421
Rejestracja: pt 29 sty 2010, 21:56
Imię: Arnold
województwo: opolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Re: Opona na tył

Post autor: Arnold » pn 13 sie 2012, 18:43

BT020 to jest lipa. Jak już to BT014 albo BT016 ew z torówek BT002 albo BT003. Ja sam na torówkach jeżdżę ale je niestety trzeba mocno rozgrzewać. Jak jeździsz po torze to jednak brałbym Pilot Powera. Dobra guma to Metzeler Racetec. Klei wyśmienicie.
Obrazek

Jak głupio pieprzę, to wybaczcie mi, ale jestem po kilku głębszych. :szczerbaty

Awatar użytkownika
cinekban87
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 80
Rejestracja: ndz 06 maja 2012, 14:25
Imię: Marcin
województwo: lubelskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Lublin/Dys

Re: Opona na tył

Post autor: cinekban87 » pn 13 sie 2012, 21:14

no po torze 3-4 godziny w tygodniu wiec jakos duzo tego toru nie ma hehe, a glownie po miescie do roboty, dzis w deszcz i batlax miotał mną jak szatan na kazdym winklu, chodzi mi taki kompromis pomiedzy torem na któ raz w tygodniu jezdze i codziennym uzytkowaniem, cieżko dogodzic, pr 2 kosztuje koło 600 stowek a pp kolo 500 hmm, podobno pr 2 starczy na jakies 15-18 tysia km w zaleznosci od stylu jazdy a pilot power na ile moze starczyc? i ktorego brac zwykłego czy 2 ct?

Awatar użytkownika
Arnold
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2421
Rejestracja: pt 29 sty 2010, 21:56
Imię: Arnold
województwo: opolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Re: Opona na tył

Post autor: Arnold » pn 13 sie 2012, 21:30

Oponiarz mi mówił, że 2CT ma ten sam środek co zwykła ale boki miększe. Weź pod uwagę, że jeśli jeździsz co jakiś czas na tor to Twoje umiejętności rosną, co za tym idzie wymagania dla opon również. Chyba 2CT lepsza.
Obrazek

Jak głupio pieprzę, to wybaczcie mi, ale jestem po kilku głębszych. :szczerbaty

Gienio
klepacz
klepacz
Posty: 1807
Rejestracja: pn 17 lip 2006, 16:29
Imię: Grzegorz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

Re: Opona na tył

Post autor: Gienio » pn 13 sie 2012, 22:46

Arnold pisze:Oponiarz mi mówił, że 2CT ma ten sam środek co zwykła ale boki miększe
dobrze Ci mówił :)
jakbym zapier.... po torze to brałbym 2CT, a do zwykłej jazdy raczej nie ma sensu

Awatar użytkownika
cinekban87
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 80
Rejestracja: ndz 06 maja 2012, 14:25
Imię: Marcin
województwo: lubelskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Lublin/Dys

Re: Opona na tył

Post autor: cinekban87 » wt 14 sie 2012, 10:18

okazało sie ze kumpel ma na handel fajna gume pirelli diablo strada dot 1011 mysle ze tanio mi pusci, sorry ze tak marudze :D , polatałby na niej troche praktycznie nic nie zużyta, oczywiscie pp 2ct jest faworytem jak mówicie, że taka dobra, tylko te $$$$$

Awatar użytkownika
kamil grudziadz
klepacz
klepacz
Posty: 764
Rejestracja: sob 11 paź 2008, 15:32
Imię: Kamil
województwo: kujawsko-pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: GRUDZIADZ
Kontakt:

Re: Opona na tył

Post autor: kamil grudziadz » wt 14 sie 2012, 10:26

diablo strada jest spoko,mialem i nie narzekalem.mam zamiar do niej wrocic.jak masz za dobra kase to bierz
Obrazek

1: Suzuki VX 800
2: Honda VFR 750 RC 36/II
3: Honda VFR 800 FI

Awatar użytkownika
cinekban87
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 80
Rejestracja: ndz 06 maja 2012, 14:25
Imię: Marcin
województwo: lubelskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Lublin/Dys

Re: Opona na tył

Post autor: cinekban87 » pt 24 sie 2012, 13:05

diablo strada daje rade dużo lepsze prowadzenie na torze jak i na drodze

Awatar użytkownika
michal1986
bywalec
bywalec
Posty: 21
Rejestracja: wt 27 lis 2012, 17:04
Imię: Michał
województwo: dolnośląskie
Płeć: Mężczyzna

Re: Opona na tył

Post autor: michal1986 » czw 06 gru 2012, 20:53

Witam!
Świeżak na forum jestem, ale może dam rade :)
Mam pytanie odnośnie opony na tył, a mianowicie planuję wakacje życia ok. 10k km( Rumunia, Gruzja ,Armenia itd.) Moto to Vfr 800 2007r. Zastanawiam się nad Bridgestone bt-021 albo bt-023 znalazłem też wzmacnianą wersję bt-023 gt (ja+dziewczyna+pełno betów) Kompletnie się na tym nie znam. Przy okazji może Ktoś mi pod;owie na co zwrócić uwagę, jakie drobne części zabrać ze soba?Moto ma 30k km przejechane normalnie serwisowany nic się z nim nie dzieje- pali, jeździ. Klocki ,płyny wszystko wymienione. Pozdro Michał

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości