Jakie opony wybrać pomóżcie...

Awatar użytkownika
RALF
klepacz
klepacz
Posty: 678
Rejestracja: pn 03 lis 2008, 23:27
Model VFR: VFR 800fi ,Gl 1200
Imię: Rafał
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa/Marki

Jakie opony wybrać pomóżcie...

Post autor: RALF » śr 11 lis 2009, 19:24

Nadszedł czas wymiany opon. Do tej pory jeździłem na METZELER Prosport M1 takie były jak kupiłem sprzęta.

Szukam opon o bardzo dobrej przyczepności. Przeglądałem forum i wielu z was wybrało Michały Pilot Road 2ct. Wypowiedzcie się !!! Ja nie mam doświadczenia w tym temacie.

Czy używane też wchodzą w grę????

Pozdrawiam Ralf
Radio Kolor 103 FM
K&N - Exhaust Delkewic - White Lamp - White Indicators - Polished wheel rims -Carbon Mudguard - Bagster

Awatar użytkownika
tymot
Posty: 11
Rejestracja: pn 26 paź 2009, 21:46
Model VFR: 750F '92
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Rzeszow/Newcastle

Post autor: tymot » śr 11 lis 2009, 20:31

Podlaczam sie pod temat... mnie rowniez czeka wymiana kapci...
Live To Ride, Ride To Live!

Awatar użytkownika
wasyl
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 3148
Rejestracja: pn 12 lut 2007, 21:19
Model VFR: CBR 929
Imię: Daniel
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: wasyl » śr 11 lis 2009, 20:32

RALF,
Ja jedżę na używkach ale pod warunkiem że nie płacę za dobrą ( czytaj bieżnik :mrgreen: ma jeszcze) oponkę nie więcej niż 80 zł.


Co do Opon Pilot jeździ kilku moich kumpli i ogólnie jest zaje..... minus troszkę bardziej ślizga się na białym.
Jestem skromnym człowiekiem-a o swojej skromności mogę godzinami napierd.....

Nigdy nie jeździj szybciej, niż potrafi latać Twój anioł stróż !!!

Awatar użytkownika
michał RC 46
pisarz
pisarz
Posty: 498
Rejestracja: pn 16 lut 2009, 20:08
Model VFR: VFR+LC4
Imię: Michał
województwo: lubelskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Lublin

Post autor: michał RC 46 » śr 11 lis 2009, 20:47