pomóżcie wybrać jedną z trzech opcji
- goman
- pisarz
- Posty: 385
- Rejestracja: pn 20 lip 2009, 21:41
- Imię: Tomek
- województwo: lubuskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: zielona góra
- Kontakt:
pomóżcie wybrać jedną z trzech opcji
decyzja podjęta - laczki czas zmieniać
tylko teraz dylemat które??
moi faworyci
1.pilot power (ewentualnie power 2CT)
2.metzeler M3
czy może pójść w strone dużych przebiegów i zakupić pilot road 2 ??
jak te pilot roady spisują się na suchym? (w deszczu raczej nie śmigam )
tylko teraz dylemat które??
moi faworyci
1.pilot power (ewentualnie power 2CT)
2.metzeler M3
czy może pójść w strone dużych przebiegów i zakupić pilot road 2 ??
jak te pilot roady spisują się na suchym? (w deszczu raczej nie śmigam )
- Vermilion
- klepacz
- Posty: 814
- Rejestracja: ndz 09 sie 2009, 19:33
- Imię: Adam
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wałcz/Piła
Opony sportowe to sobie raczej odpuść, nie ta klasa motocykla. Bierz PR2 albo Roadsmarty.
Honda NSR 125 JC22A > Honda CB 500 > Honda VFR 750 RC36I > Yamaha TDM 850 4TX > Honda VFR 800Fi 99' SF > Honda VFR 800Fi 98' !!
SPEED UP - CENTRUM MOTOCYKLISTY
https://www.facebook.com/SpeedUP.Pila
SPEED UP - CENTRUM MOTOCYKLISTY
https://www.facebook.com/SpeedUP.Pila
- goman
- pisarz
- Posty: 385
- Rejestracja: pn 20 lip 2009, 21:41
- Imię: Tomek
- województwo: lubuskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: zielona góra
- Kontakt:
nie ukrywam że zależy mi na b.dobrym trzymaniu, lubie czasem dać w palnik
przebiegów raczej potężnych do tej pory nie robiłem więc trwałość nie jest dla mnie chyba najważniejszym kryterium chociaż szkoda co roku wydawać na laczki ponad kawałek
planuję poćwiczyć w przyszłym roku na torze w kisielinie
przebiegów raczej potężnych do tej pory nie robiłem więc trwałość nie jest dla mnie chyba najważniejszym kryterium chociaż szkoda co roku wydawać na laczki ponad kawałek
planuję poćwiczyć w przyszłym roku na torze w kisielinie
- KolczyK
- stary wyjadacz
- Posty: 4199
- Rejestracja: pt 02 mar 2007, 23:20
- Imię: Przemysław
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia
- Kontakt:
dla mnie pilot road 2 to:
- zajebisty przebieg - przy mojej manecie 20 tys i dopiero ogranicznik czyt. do spalenia niebawem
- przód przejedzie spokojnie 30-40 nie widze wiekszego zuzycia, a klamke tez dusze mocno....niestety
- dla porównania continental conti force wytrzymała mi na tyle 9 tys....
- w bezmiechowej poczulem co to znaczy Pilot road 2 .... kleiły się jak cholera, az ciezko bylo z toru wyprowadzac przód jak i tył....założysz nówki, zobaczysz, że jedziesz jak nóweczką sprzetem,sam się kładzie....sam chce jechać.
poniżej masz obrazek....już była mowa o tym na forum...nie chce mi się szukać....następny komplet....gdy dojadę przód....będą napewno pilot Roady 2 ... jeśli jeździsz mocno sportowo - wolałbym pilot power 2ct...u mnie głównie szybsza turystyka
na dole masz obraz, jak wygląda taka opona technicznie ...
ps. na mokrym jechałem w ulewie.....mocnej ulewie...burzy.....przelatywałem przez parunastu cm kałuże i woda odprowadzana była bardzo dobrze, na białym każda złapie lekki uślizg, jednak na suchym nie odczuwałem, a hamowanie po prostu cudo... małe stoopie na FI to zaden problem
Szozdul napisał/a:
Wlasnie jakos nie przepadam za Pirelli i chce Michałki Tylko zastanawiam się jak bedzie mi sie jezdzilo na pilot power 2 ct
Bedzie Ci sie jezdzilo zaje... Wrzucilem PP2CT miesiac temu i pojechalem na kaszebe. Do tej pory zadna z moich opon nie dawala tak dobrze odczuc ze jest przyklejona do jezdni. Po prostu czuc ze sie trzyma (strasznie nie chce napisac feedback )
Jezeli chodzi o nagrzewanie to przy 20stC wystarczylo okolo 3km zeby zlapala temperature robocza, obrazowo to jak wyjezdzalem z garazu (lazurowa / gorczewska) lapalem uslizg, a przy skrecaniu z lazurowej w polczynska juz byla gotowa do zabawy
Ponadto, nawet na zimnej gumie ciezko jest zerwac przyczepnosc na nawierzchni ... takiej sliskiej garazowej-betonowej, gdzie dunlopem d208 robilem piekne czarne smugi
Polecam bardzo te gumy.
Zdro!
Tomek
- zajebisty przebieg - przy mojej manecie 20 tys i dopiero ogranicznik czyt. do spalenia niebawem
- przód przejedzie spokojnie 30-40 nie widze wiekszego zuzycia, a klamke tez dusze mocno....niestety
- dla porównania continental conti force wytrzymała mi na tyle 9 tys....
- w bezmiechowej poczulem co to znaczy Pilot road 2 .... kleiły się jak cholera, az ciezko bylo z toru wyprowadzac przód jak i tył....założysz nówki, zobaczysz, że jedziesz jak nóweczką sprzetem,sam się kładzie....sam chce jechać.
poniżej masz obrazek....już była mowa o tym na forum...nie chce mi się szukać....następny komplet....gdy dojadę przód....będą napewno pilot Roady 2 ... jeśli jeździsz mocno sportowo - wolałbym pilot power 2ct...u mnie głównie szybsza turystyka
na dole masz obraz, jak wygląda taka opona technicznie ...
ps. na mokrym jechałem w ulewie.....mocnej ulewie...burzy.....przelatywałem przez parunastu cm kałuże i woda odprowadzana była bardzo dobrze, na białym każda złapie lekki uślizg, jednak na suchym nie odczuwałem, a hamowanie po prostu cudo... małe stoopie na FI to zaden problem
Szozdul napisał/a:
Wlasnie jakos nie przepadam za Pirelli i chce Michałki Tylko zastanawiam się jak bedzie mi sie jezdzilo na pilot power 2 ct
Bedzie Ci sie jezdzilo zaje... Wrzucilem PP2CT miesiac temu i pojechalem na kaszebe. Do tej pory zadna z moich opon nie dawala tak dobrze odczuc ze jest przyklejona do jezdni. Po prostu czuc ze sie trzyma (strasznie nie chce napisac feedback )
Jezeli chodzi o nagrzewanie to przy 20stC wystarczylo okolo 3km zeby zlapala temperature robocza, obrazowo to jak wyjezdzalem z garazu (lazurowa / gorczewska) lapalem uslizg, a przy skrecaniu z lazurowej w polczynska juz byla gotowa do zabawy
Ponadto, nawet na zimnej gumie ciezko jest zerwac przyczepnosc na nawierzchni ... takiej sliskiej garazowej-betonowej, gdzie dunlopem d208 robilem piekne czarne smugi
Polecam bardzo te gumy.
Zdro!
Tomek
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony ndz 11 paź 2009, 12:11 przez KolczyK, łącznie zmieniany 1 raz.
VFR800FI '99 - była ze mną 35tyś km
VFR800FI '02 - obecna kochanka
UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>
VFR800FI '02 - obecna kochanka
UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>
- robsonic
- klepacz
- Posty: 823
- Rejestracja: ndz 30 mar 2008, 06:51
- Imię: Robert
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wałbrzych city????
- Kontakt:
Kupuj jakie chcesz pod warunkiem że to są Michelin!!!!! Założłem w tym sezonie, trzymają się asfaltu jak poje.....ane Miałem bridgestony ale nawet nie ma sensu porównywac
Przykładem jest to że mam na tyle 190 i ją zamykam!!!!!! bez jakiś karkołomnych akrobacji
Przykładem jest to że mam na tyle 190 i ją zamykam!!!!!! bez jakiś karkołomnych akrobacji
fakju i fenkju... brzmi podobnie lecz za przejęzyczenie można dostać w ryja lub w mordkę
- VFRKrzysztof
- klepacz
- Posty: 592
- Rejestracja: czw 09 lip 2009, 01:03
- Imię: Krzysztof
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
http://www.motorownia.pl/
Można ich znaleźć na allegro więc nie krzycz na mnie, że myślę, że nie umiesz szukać
Ale mój kolega zapytał ich o coś, co mieli wystawione i ostatecznie kupił coś zupełnie innego, czego na allegro nie mieli. Kupił komplet Bridgestone'ów z 2007 roku za 600 PLN z dostawą. Tegoroczne mieli od 800 PLN.
Można ich znaleźć na allegro więc nie krzycz na mnie, że myślę, że nie umiesz szukać
Ale mój kolega zapytał ich o coś, co mieli wystawione i ostatecznie kupił coś zupełnie innego, czego na allegro nie mieli. Kupił komplet Bridgestone'ów z 2007 roku za 600 PLN z dostawą. Tegoroczne mieli od 800 PLN.
The best is yet to come!
- Gregory
- ostry klepacz
- Posty: 2088
- Rejestracja: pn 07 lip 2008, 11:58
- Imię: Grzesiek
- województwo: małopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Kęty
- Kontakt:
Ja mam pilot road2 i innych nie założe - duże przebiegi i moim zdaniem świetnie się trzymają . Mam taką firmę w Gliwicach - wysyłają do klienta i mają dość dobre ceny. Ale pamiętaj, że kupując komplet, zawsze dostaniesz je taniej
Motocykl jest jak media markt -nie dla idiotów
Grewel-Moto - części i akcesoria do moto - 505-078-145 - potrzebujesz coś, dzwoń lub pisz.
CB500, VFR800 Vtec i VFR800 Fi, CBR600RR, K1200S,
Grewel-Moto - części i akcesoria do moto - 505-078-145 - potrzebujesz coś, dzwoń lub pisz.
CB500, VFR800 Vtec i VFR800 Fi, CBR600RR, K1200S,
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości