Strona 1 z 2

Co kupić Pilot Road 2 czy Pilot Power 2ct?

: ndz 28 cze 2009, 22:35
autor: Szozdul
Witam,
Jak w temacie mam dylemat, czy kupić kolejny raz Pilot Road 2 czy zmienić na sportowe Pilot Power 2 ct,
jeżdżę jak wszyscy czasem szybciej czasem wolniej :) Nigdy nie jeździłem na sportowej oponce i jestem ciekaw różnicy, tylko czy warto, przebieg będzie na pewno 2 razy mniejszy...

: pn 29 cze 2009, 07:10
autor: Kriston
Różnica między szosową a sportową jest b.duża ,a z tym przebiegiem opony to troch przesadzasz i powinieneś na powerze cały sezon pośmigać





P.S jak kupujesz nowy komplet to nie myślałeś żeby kupić power one ? :razz:

: pn 29 cze 2009, 13:12
autor: dragoo
A czy sportowe oponki nie łapia przypadkiem optymalnej temperatury pracy przy wyższych prędkościach ? jak to z nimi jest jezeli chodzi o grzanie ?

: pn 29 cze 2009, 13:49
autor: rinas
dragoo pisze:A czy sportowe oponki nie łapia przypadkiem optymalnej temperatury pracy przy wyższych prędkościach ? jak to z nimi jest jezeli chodzi o grzanie ?
Typowo sportowe - tak. Takie typu Supercorsa.

Ale Pilot Power 2CT, czy Diablo Corsa III, temp. roboczą łapią w mig.

: pn 29 cze 2009, 13:54
autor: Szozdul
Rinas a Tobie na ile starczają te diablo corsy?

: pn 29 cze 2009, 14:36
autor: rinas
Mam drugi komplet, oba używki.

Wcześniejsze to były jeszcze Diablo Corsa (1-składnikowe), trochę już miały naśmigane, a ja na nich przejechałem w zeszłym sezonie ok. 8 tysi i musiałem kupić drugie, bo mi się tył przedziurawił :| A że i przód też nie był młody i powabny, to komplet kupiłem.

Na obecnym komplecie Diablo Corsa III (to już kilku-składnikowe) przejechałem jakieś 7 kafli, a jak kupiłem to już na środku miały troche bieżnika ztarte. No a co do przyczepności, to na Lublinie sam widziałeś - sam byłem w szoku, że opona aż tak może trzymać.

P.S.
Ale jak kiedyś już pisałem - na co dzień strasznie usztywniają moto, co jest jednak minusem, bo komfort jazdy jest dużo mniejszy niż na sport-turystycznych :/ Opony sportowe mniej tłumią nierówności, na rzecz lepszej przyczepności. A D C III, wg oznaczeń producenta, jest oponą Hyper Sport - czyli już oponą typowo sportową, potem jest już tylko Supercorsa - wyścigowa z homologacją i Supercorsa Pro - już bez homologacji.

: pn 29 cze 2009, 14:44
autor: rinas
Kup sobie Angel'a :)
http://allegro.pl/item672616887_pirelli ... _2009.html

Albo Diablo Rosso, są podobno bardziej komfortowe niż Corsy:
http://allegro.pl/item649970243_pirelli ... _nowe.html

: pn 29 cze 2009, 15:06
autor: Szozdul
Wlasnie jakos nie przepadam za Pirelli i chce Michałki :) Tylko zastanawiam się jak bedzie mi sie jezdzilo na pilot power 2 ct

: pn 29 cze 2009, 16:15
autor: katan
Szozdul pisze:Wlasnie jakos nie przepadam za Pirelli i chce Michałki :) Tylko zastanawiam się jak bedzie mi sie jezdzilo na pilot power 2 ct
Bedzie Ci sie jezdzilo zaje... Wrzucilem PP2CT miesiac temu i pojechalem na kaszebe. Do tej pory zadna z moich opon nie dawala tak dobrze odczuc ze jest przyklejona do jezdni. Po prostu czuc ze sie trzyma (strasznie nie chce napisac feedback 8) )

Jezeli chodzi o nagrzewanie to przy 20stC wystarczylo okolo 3km zeby zlapala temperature robocza, obrazowo to jak wyjezdzalem z garazu (lazurowa / gorczewska) lapalem uslizg, a przy skrecaniu z lazurowej w polczynska juz byla gotowa do zabawy 8)

Ponadto, nawet na zimnej gumie ciezko jest zerwac przyczepnosc na nawierzchni ... takiej sliskiej garazowej-betonowej, gdzie dunlopem d208 robilem piekne czarne smugi :biggrin

Polecam bardzo te gumy.

Zdro!
Tomek

: pn 29 cze 2009, 16:23
autor: Szozdul
katan pisze:
Szozdul pisze:Wlasnie jakos nie przepadam za Pirelli i chce Michałki :) Tylko zastanawiam się jak bedzie mi sie jezdzilo na pilot power 2 ct
Bedzie Ci sie jezdzilo zaje... Wrzucilem PP2CT miesiac temu i pojechalem na kaszebe. Do tej pory zadna z moich opon nie dawala tak dobrze odczuc ze jest przyklejona do jezdni. Po prostu czuc ze sie trzyma (strasznie nie chce napisac feedback 8) )

Jezeli chodzi o nagrzewanie to przy 20stC wystarczylo okolo 3km zeby zlapala temperature robocza, obrazowo to jak wyjezdzalem z garazu (lazurowa / gorczewska) lapalem uslizg, a przy skrecaniu z lazurowej w polczynska juz byla gotowa do zabawy 8)

Ponadto, nawet na zimnej gumie ciezko jest zerwac przyczepnosc na nawierzchni ... takiej sliskiej garazowej-betonowej, gdzie dunlopem d208 robilem piekne czarne smugi :biggrin

Polecam bardzo te gumy.

Zdro!
Tomek
To chyba sie skusze :D

: ndz 13 gru 2009, 13:30
autor: scibor
Podepne sie pod temat bo mam dylemat. Przyjrzalem sie Heldze na kolanach i stwierdzam, ze mam opony Michelin Pilot Road 2 2CT. No ale... no bo na boku opony jest napisane Pilot Road 2, a na krawedzi tej sluzacej do zamykania opony, czyli tej z bieznikiem, jest jeszcze 2CT. No to jakie ja w koncu mam opony? Pilot Road 2 czy 2CT? Nawiasem mowiac obie jak nowki, przod 5107 tyl 4307.

: ndz 13 gru 2009, 13:35
autor: Gienio
to pewnie masz pilot road 2CT :smile:

: ndz 13 gru 2009, 15:45
autor: Art
scibor pisze:No to jakie ja w końcu mam opony? Pilot Road 2 czy 2CT?
2 CT
też tak mam, zresztą wiele tak właśnie wygląda opon z tego typu

: ndz 13 gru 2009, 16:42
autor: Gregory
Gienio pisze:to pewnie masz pilot road 2CT :smile:
Zgadzam się. Mam takie same :mrgreen:

: ndz 13 gru 2009, 18:30
autor: Kolega_PL
scibor pisze:Podepne sie pod temat bo mam dylemat. Przyjrzalem sie Heldze na kolanach i stwierdzam, ze mam opony Michelin Pilot Road 2 2CT. No ale... no bo na boku opony jest napisane Pilot Road 2, a na krawedzi tej sluzacej do zamykania opony, czyli tej z bieznikiem, jest jeszcze 2CT. No to jakie ja w koncu mam opony? Pilot Road 2 czy 2CT? Nawiasem mowiac obie jak nowki, przod 5107 tyl 4307.
Czyli masz opony z 2007 roku przód z 51 tygodnia 2007 roku a tył z 43 tygodnia 2007 roku. Opony zajebiste, ale z praktyki to Ci powiem za jakiś czas bo u mnie ostatnio poniżej 0 stopni więc nie ryzykuje (rydzykuje). Pozdrawiam i do spotkania na szosie.