4 letnia opona przod
-
- teksciarz
- Posty: 111
- Rejestracja: czw 26 lut 2009, 15:07
- Imię: Marcin
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
4 letnia opona przod
Witam. opona z przodu(michelin pilot sport) ma date produkcji 5 tydz. 2005 , takze swoje juz chyba ma.czy jezdzenie dluzej na takiej oponie jest niebezpieczne?(moto zostalo niedawno sprowadzone)
ps:nowe opony juz czekaja tylko chcialem poczekac z ich wymiana az sie zrobi cieplo(nowe opony to z kolei Pirelli Diablo super corsa)
ps:nowe opony juz czekaja tylko chcialem poczekac z ich wymiana az sie zrobi cieplo(nowe opony to z kolei Pirelli Diablo super corsa)
- rinas
- klepacz
- Posty: 1246
- Rejestracja: pt 30 maja 2008, 21:12
- Imię: Paweł
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa Bródno
- Kontakt:
Re: 4 letnia opona przod
Marcin32 guma w oponie motocyklowej traci swoje najważniejsze właściwości po około 4-6 latach. Twoja zbliża się do granicy 4 lat, ale myślę, że możesz na niej pośmigać. Napewno nie ma już takich właściwości jak roczna czy dwu-letnia opona, a sądząc po wieku to i przebieg ma pewnie nie mały.
Super Corsy to już raczej typowe wyścigówki z homologacją na drogę. Owszem, lepi się do asfaltu jak szalona, ale dopiero jak ją nagrzejesz mocno. A śmigając normalnie, po drodze, będziesz odczuwał, że jest to dużo słabsza guma od np. Pirelli Diablo, na których sam śmigam.
Diablo czy Diablo Corsa to zajebiste oponki, a ich przewaga na drodze nad Super Corsami to to, że zaraz po starcie łapią właściwą dla nich temp. pracy i bardzo szybko odczuwasz, na co ta opone stać. Przy oponie wyścigowej, naprawdę trzeba je mocno rozgrzać.
Znam kolesia, który na Poznaniu tak się do Super Corsy przyzwyczaił, że po powrocie, zaliczył szlifa na rondzie. Zapomniał o rozgrzewce dla oponek, i za mocno się pochylił.
Jeżeli na końcu nie było by "super corsa", to powiedział bym - bardzo dobry wybór.Marcin32 pisze: ps:nowe opony juz czekaja tylko chcialem poczekac z ich wymiana az sie zrobi cieplo(nowe opony to z kolei Pirelli Diablo super corsa)
Super Corsy to już raczej typowe wyścigówki z homologacją na drogę. Owszem, lepi się do asfaltu jak szalona, ale dopiero jak ją nagrzejesz mocno. A śmigając normalnie, po drodze, będziesz odczuwał, że jest to dużo słabsza guma od np. Pirelli Diablo, na których sam śmigam.
Diablo czy Diablo Corsa to zajebiste oponki, a ich przewaga na drodze nad Super Corsami to to, że zaraz po starcie łapią właściwą dla nich temp. pracy i bardzo szybko odczuwasz, na co ta opone stać. Przy oponie wyścigowej, naprawdę trzeba je mocno rozgrzać.
Znam kolesia, który na Poznaniu tak się do Super Corsy przyzwyczaił, że po powrocie, zaliczył szlifa na rondzie. Zapomniał o rozgrzewce dla oponek, i za mocno się pochylił.
- rinas
- klepacz
- Posty: 1246
- Rejestracja: pt 30 maja 2008, 21:12
- Imię: Paweł
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa Bródno
- Kontakt:
Chociaż teraz sprawdziłem jeszcze u źródła
http://www.pirelli.pl/web/catalog/moto/ ... eType=MOTO
I Twoje Super Corsy są w tym samym worku co Diablo Corsa III i Diablo
Zobaczymy, jakie będziesz miał wrażenia po jeździe. Może właśnie te co kupiłeś, spełnią Twoje oczekiwania? Miejmy nadzieję
BTW, jeżeli mozna spytać, ile zabuliłeś za te Super Corsy? I czy kupiłes nówki nieśmigane, czy używane?
http://www.pirelli.pl/web/catalog/moto/ ... eType=MOTO
I Twoje Super Corsy są w tym samym worku co Diablo Corsa III i Diablo
Zobaczymy, jakie będziesz miał wrażenia po jeździe. Może właśnie te co kupiłeś, spełnią Twoje oczekiwania? Miejmy nadzieję
BTW, jeżeli mozna spytać, ile zabuliłeś za te Super Corsy? I czy kupiłes nówki nieśmigane, czy używane?
Zaplacilem dokladnie 830 i to sa nowe opony.(26 tydz.2008) nigdy nie zakladane. przod w specyfikacji SC3 i tyl SC2 ...mam nadziej ze to nie ma znaczenia. (domyslam sie ze to chodzi o sklad mieszanki)
w sklepie kosztuja chyba drozej. ja je mam od brata . prowadzi komis motocyklowy w sumie niedawno otwarty( moto tez od niego. przyprowadzone w zeszlym roku) i ma czlowieka co mu przywozi opony. ma jeszcze jeden komplet w tej chwili ale chyba ceni je za 880 dokladnie.
www.motosky.pl
w sklepie kosztuja chyba drozej. ja je mam od brata . prowadzi komis motocyklowy w sumie niedawno otwarty( moto tez od niego. przyprowadzone w zeszlym roku) i ma czlowieka co mu przywozi opony. ma jeszcze jeden komplet w tej chwili ale chyba ceni je za 880 dokladnie.
www.motosky.pl
Pirelli diablo ...STRADA oile si enie mysle tez jeszcze ma ..wiec moge odmienic...tylko jestem poprostu ciekaw jak bedzie mi sie jezdzilo na super corsach( oczywiscie mam swiadomosc ze trzeba je nagrzac, moj kolega mial wlasnie szlifa na sportowych oponach na pierwszym zakrecie po wyjechaniu z bramy i wlasnie powiedzial ze zgubila go opona...dodam ze jezdzi ponad 10 lat wiec to nie blad poczatkujacego.
srki ze tak na raty;),,,ale wlasnie sprawdzilem linka ktory mi dales i to nie sa Super Corsy pro tylko super corsy SP ( inaczej bieznik wyglada, http://www.pirellityre.com/web/catalog/ ... SA_HYP.xml , podejrzewam ze gumy sa bardzo podobne ...wyczytalem ze te SP wkladaja seryjnie do Triupha Daytony 675 , i na torze podobno faktycznie daja rade...ale na mokrym ...moze juz nie byc tak rozowo. wiec sie zastanawiam pomalu czy to napewno dobry wybor...dzieki za odpowiedz. i pozdrawiam. mam nadzieje ze nikt sie nie obrazi za moja krypto reklame...i wklejonego linka z adresem komisu. nie wiem jakie obowiazuja zasady na forum ,,ale jezeli oczywiscie nie jest to mile widziane to ja sie oczywiscie dostosuje.
- rinas
- klepacz
- Posty: 1246
- Rejestracja: pt 30 maja 2008, 21:12
- Imię: Paweł
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa Bródno
- Kontakt:
Marcin32 chłopie to żeś się rozpisał
No jeżeli chcesz je wypróbować, to myślę że to dobry pomysł. Nawiniesz kilkaset KMów, to już będziesz wiedział, czy chcesz na tym śmigać, czy jednak wolisz coś innego.
Co do ceny - myślę, że jest bardzo dobra. SP kosztują dużo, dużo ponad 1000 zeta, około 1300 chyba, jeżeli się nie mylę, oscyluje cena importera. Także nawet jeżeli zdecydujesz się na zmianę, to po przejechaniu niewielkiej ilości kilometrów powinieneś je sprzedać we w miarę rozsądnej cenie komuś, kto na tor planuje śmignąć.
Tyle, co zedrzesz środka to nic nie szkodzi, podejrzewam że boków na drodze wogóle nie zniszczysz, a te są głównie potrzebne do śmigania na kolanie Także bez stresu je opędzlujesz.
No jeżeli chcesz je wypróbować, to myślę że to dobry pomysł. Nawiniesz kilkaset KMów, to już będziesz wiedział, czy chcesz na tym śmigać, czy jednak wolisz coś innego.
Co do ceny - myślę, że jest bardzo dobra. SP kosztują dużo, dużo ponad 1000 zeta, około 1300 chyba, jeżeli się nie mylę, oscyluje cena importera. Także nawet jeżeli zdecydujesz się na zmianę, to po przejechaniu niewielkiej ilości kilometrów powinieneś je sprzedać we w miarę rozsądnej cenie komuś, kto na tor planuje śmignąć.
Tyle, co zedrzesz środka to nic nie szkodzi, podejrzewam że boków na drodze wogóle nie zniszczysz, a te są głównie potrzebne do śmigania na kolanie Także bez stresu je opędzlujesz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 34 gości