Strona 14 z 16
Re: Opony sportowe i turystyczne
: pn 09 mar 2015, 21:24
autor: Bury
Peter,w koncu FAKIR i wszystko jasne...
Re: Opony sportowe i turystyczne
: pn 09 mar 2015, 21:28
autor: Bury
Re: Opony sportowe i turystyczne
: pn 09 mar 2015, 21:51
autor: Fakir
Jak się jeździ 5cm nad ziemią, to się opony oszczędza
Re: Opony sportowe i turystyczne
: pn 09 mar 2015, 23:32
autor: PETER
Re: Opony sportowe i turystyczne
: wt 10 mar 2015, 11:54
autor: Niron
ja bym Ci polecał michelin pilot road 2 2ct, jest do tańca i do różańca jak to się mówi, bardzo dobrze trzyma się nawierzchni i wolno zużywa, do szybkiej turystyki idealna jak dla mnie.
Re: Opony sportowe i turystyczne
: wt 10 mar 2015, 12:00
autor: siwy77
Krąg się zacieśnia
Re: Opony sportowe i turystyczne
: wt 10 mar 2015, 20:30
autor: figaro
Moje zdanie jest następujące: kup
Michelin PR4, polataj sezon lub dwa, opisz obszernie jak się sprawowały.
Za rok, najdalej dwa ja zmieniam moje battlaxy na coś nowego, więc Twoja opinia utwierdzi mnie w słuszności decyzji o wyborze nstepców moich opon.
Re: Opony sportowe i turystyczne
: wt 10 mar 2015, 20:41
autor: Bury
ja mam zamowione PR4 .zamiar min 15tyś nalatac w tym sezonie wiec bede mogł coś powiedziec o tych oponkach ale za rok
Re: Opony sportowe i turystyczne
: wt 10 mar 2015, 20:51
autor: siwy77
To late
Dunlop'y Qualifier'y zakupione - względy ekonomiczne niestety... jest jeszcze to i owo do porobienia przy moto więc i mamona się przyda, bo jej w mordę nigdy za wiele
Re: Opony sportowe i turystyczne
: wt 10 mar 2015, 21:47
autor: puzon
PR 3 praktycznie w miesiąc zjechałem
ale bardzo dobrze się sprawowały, PR2 też były bardzo dobre i wytrzymały tyle samo co Diablo Strady których używał szVagier i też sobie chwalił (około 16-17kkm)
Re: Opony sportowe i turystyczne
: wt 10 mar 2015, 22:05
autor: Bury
[quote="puzon"]PR 3 praktycznie w miesiąc zjechałem
ehe tylko napisz ile zrobiłeś w" ten" miesiąc... też pewnie 16-17tyś? i to po ruskich wartepach niczym T34
Re: Opony sportowe i turystyczne
: wt 24 mar 2015, 22:53
autor: bintom
Hmmm.... czegoś nie rozumiem. Chcę kupić opony wybór padł na Michelin PP 2 CT ale teraz trochę zgupiałem. Proszę mi wytłumaczyć czym się różnią ? Pilot Power od Pilot Road ? Jeśli dobrze rozumiem to Pilot Power są bardziej sportowe , a PR turystyczne ? To dlaczego PR ma więcej miękkiej mieszanki niż PP ?? ( Procenty są pokazane na 2 zdjęciach )
http://www.grewel-moto.pl/produkty/1815 ... 7-73w.aspx#
http://www.grewel-moto.pl/produkty/1846 ... 5zr17.aspx#
Jak to rozumieć ? Różnica w cenie jest znikoma, zastanawiam się nad wyborem.
Re: Opony sportowe i turystyczne
: czw 26 mar 2015, 10:47
autor: Niron
miałem obie te opony, oboma byłem na torze i bawiłem się dobrze na jednej jak i na drugiej, główna różnice masz w tym że PR wytrzyma Ci dłużej niż PP, może różnica jest w tym że w PP nawet ta średnia mieszanka na środku jest miększa od PR, dla tego są takie różnice w ich obszerności, bo PP wytrzymała gdzieś 13tyś a PR po 8tyś wyglądała dalej jak nowa, podobno wytrzymuje ponad 20tyś km, może to Cie przekona bardziej do którejś opony
Re: Opony sportowe i turystyczne
: pt 27 mar 2015, 06:21
autor: gapa44
siwy77 pisze:
Dunlop'y Qualifier'y zakupione - względy ekonomiczne niestety...
A ja słyszałem że niezły wybór i dobra relacja ceny do jakości.
Daj znać jak trzymają na winklach i w jakim tempie znika bierznik.
Re: Opony sportowe i turystyczne
: pt 27 mar 2015, 06:46
autor: gapa44
bintom pisze: Chcę kupić opony....
...Jak to rozumieć ? Różnica w cenie jest znikoma, zastanawiam się nad wyborem.
Zwróć uwagę na aspekt warunków w jakich będziesz je użytkował.
Swojego czasu nabyłem świetną M. sportec M5 interact. Same superlatywy. Bardzo mi odpowiadała. Ale pewnego tygodnia zrobiłem z plecaczkiem ok 1000 km po prostej na autostradzie i środek płaski ...