czy opona 190 wejdzie do rc36 I??
- michał RC 46
- pisarz
- Posty: 498
- Rejestracja: pn 16 lut 2009, 20:08
- Imię: Michał
- województwo: lubelskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Lublin
- marlon
- klepacz
- Posty: 633
- Rejestracja: wt 08 kwie 2008, 18:19
- Imię: mariusz
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: bielsko-biała
- Kontakt:
Ja też dałem się namówić na zmianę ze 180 na 190 choć generalnie przeciwny jestem takim zmianom to się jakoś dałem namówić
I idź pan w cholerę z taką oponą.Przy mocnym pochyleniu niepewnie moto się prowadzi a na 180 elegancko.Wściekły na siebie jestem jak cholera.No i teraz już pewny na 100% że już nigdy takiego czegoś nie zrobię
I idź pan w cholerę z taką oponą.Przy mocnym pochyleniu niepewnie moto się prowadzi a na 180 elegancko.Wściekły na siebie jestem jak cholera.No i teraz już pewny na 100% że już nigdy takiego czegoś nie zrobię
- michał RC 46
- pisarz
- Posty: 498
- Rejestracja: pn 16 lut 2009, 20:08
- Imię: Michał
- województwo: lubelskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Lublin
Ale do czego to piszesz? bo Ja bynajmniej nie pisałem o RC36 która ma węższą felgę więc tam 2 numery to już przesada było by zakładać,ale każdego sprawa.Nie wiem jak można pisać takie głupoty,że 190 na feldze 5.5 cala będzie gorzej się składać od 180 w zakrętach??? Dla mnie jest rewelacja a wiem co piszę bo miałem już w kij sprzętów i zawsze zakładałem nr większe laczki..jw pisze:-30 przy jezdzie w zakretachmichał RC 46 pisze:Ja założyłem do swojej RC46 zamiast 180/55 190/50 Dunlopa D209 Qualifilera i jestem bardzo zadowolony,opona się zmieściła bez problemów,prowadzenie rewelacyjne w złożeniach bardzo stabilna no i ten wygląd
+20 przy jezdzie na wprost
+50 DO LANSU!
Czerwone najszybsze !
- olo
- klepacz
- Posty: 1519
- Rejestracja: pt 02 gru 2005, 21:33
- Imię: Olek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Rybnik
- Kontakt:
Panowie - sprawa jest prosta: do normalnej jazdy powinniśmy zakładać gumy takie jakie zaleca producent, ewentualnie WĘŻSZE - odczuwalnie poprawia się poręczność jazdy i moto prowadzi sie jakoś lżej, natomiast do ostrego zapier..... , zwłaszcza po winklach a SZCZEGÓLNIE po torze - niegłupio jest założyć nieco szerszy kapeć co w połączeniu z redukcja ciśnienia daje wyraźny zysk na przyczepności przy odwijaniu... Nawiasem mówiąc - zmiana w jedną czy drugą stronę maksymalnie o 1 cm, więcej zbyt mocno deformuje oponę na feldze i całą imprezę szlag trafia...
VFR-OC Poland, South Park section, MTZ sub-section
- jw
- pisarz
- Posty: 374
- Rejestracja: ndz 15 cze 2008, 00:22
- Imię: Jarek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: warszawa
a ja napisałem gdzieś o rc36? skoro zacytowałem twoja wypowiedź, to chyba naturalne, że odnoszę się do twojego motocykla. piszę to dlatego, że jak sam kupiłem swoje moto - to założona była na nim oponka o rozmiar większa (180/55). po zmianie na 170/60 odczułem dużą różnicę w prowadzeniu - na plus oczywiście. jeżeli tobie odpowiada taka jazda to twoja sprawa. japończyki z jakiegoś powodu wydali kupę kasy na projektowanie motocykla i wyliczyli takie, a nie inne rozmiary opon. po co poprawiać producenta? to nie jest corsa b, czy golf3 gdzie wstawiasz walce 250 i jeździsz po wsi budząc "respekt".michał RC 46 pisze:Ale do czego to piszesz? bo Ja bynajmniej nie pisałem o RC36 która ma węższą felgę więc tam 2 numery to już przesada było by zakładać,ale każdego sprawa.Nie wiem jak można pisać takie głupoty,że 190 na feldze 5.5 cala będzie gorzej się składać od 180 w zakrętach??? Dla mnie jest rewelacja a wiem co piszę bo miałem już w kij sprzętów i zawsze zakładałem nr większe laczki..jw pisze:-30 przy jezdzie w zakretachmichał RC 46 pisze:Ja założyłem do swojej RC46 zamiast 180/55 190/50 Dunlopa D209 Qualifilera i jestem bardzo zadowolony,opona się zmieściła bez problemów,prowadzenie rewelacyjne w złożeniach bardzo stabilna no i ten wygląd
+20 przy jezdzie na wprost
+50 DO LANSU!
pozdro.
- PETER
- stary wyjadacz
- Posty: 4617
- Rejestracja: czw 03 lip 2008, 22:22
- Imię: PIOTR
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: PRUSZKÓW
po doświadczeniach na gsxerze uważam że jednak najlepiej jeździ się na rozmiarach zalecanych przez producenta do danego modelu chcesz śmigać po torze załóż typowo torowe ogumienie i będzie dobrze chcesz turystycznie załóż gumy turystyczne,starczą na dłużej i na mokrym nie będzie problemów zobacz jak zmienia się profil opony po założeniu wiekszej okazuje się że przy mniejszym złożeniu zamykasz oponę , czyli nie możesz wykorzystać w pełni możliwości motocykla ,jeśli tylko o to chodzi to ok ale koleiny to tragedia a tak z ciekawostek to gsx r 750 lata 97-99 był bardzo ciekawym moto pod względem ogumienia z tylną opona walczyli co roku zmieniając rozmiar
"BO JA JESTEM NIESPOTYKANIE SPOKOINY CZŁOWIEK"
- Vermilion
- klepacz
- Posty: 814
- Rejestracja: ndz 09 sie 2009, 19:33
- Imię: Adam
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wałcz/Piła
Jak kupiłem moto miałem 180 założone. Zmieniłem na 170 i nigdy w życiu nie założę szerszej opony Na 180 prowadził się cholernie niepewnie w zakrętach.
Honda NSR 125 JC22A > Honda CB 500 > Honda VFR 750 RC36I > Yamaha TDM 850 4TX > Honda VFR 800Fi 99' SF > Honda VFR 800Fi 98' !!
SPEED UP - CENTRUM MOTOCYKLISTY
https://www.facebook.com/SpeedUP.Pila
SPEED UP - CENTRUM MOTOCYKLISTY
https://www.facebook.com/SpeedUP.Pila
- PETER
- stary wyjadacz
- Posty: 4617
- Rejestracja: czw 03 lip 2008, 22:22
- Imię: PIOTR
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: PRUSZKÓW
na przód zbyt dużego wyboru w szerokości nie ma ale w wysokości i owszem najlepiej samemu spróbować a i tak na koniec wyjdzie to co zalecił producent i warto tego się trzymać zmieniając tylko typ opon turystyczne, torowe i inne w zależności jak używamy moto jakiś czas temu założyłem oponkę typowo torową deszczówkę byłem zachwycony jak trzymała na suchym nie mówiąc o mokrej nawierzchni ale w oczach znikała
"BO JA JESTEM NIESPOTYKANIE SPOKOINY CZŁOWIEK"
- michał RC 46
- pisarz
- Posty: 498
- Rejestracja: pn 16 lut 2009, 20:08
- Imię: Michał
- województwo: lubelskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Lublin
Czyli nie miałeś okazji jeździć na RC 46 na tylnej 190? Twoja RC36 ma węższą felgę wiec i opona węższa więc po co te gadki pojeździj taką jak Ja mam i oceniaj Ps.Ja wyrażam swoją opinie i tak każdy zrobi tak jak uważa każdy jeździ tak jak sam lubi.jw pisze:a ja napisałem gdzieś o rc36? skoro zacytowałem twoja wypowiedź, to chyba naturalne, że odnoszę się do twojego motocykla. piszę to dlatego, że jak sam kupiłem swoje moto - to założona była na nim oponka o rozmiar większa (180/55). po zmianie na 170/60 odczułem dużą różnicę w prowadzeniu - na plus oczywiście. jeżeli tobie odpowiada taka jazda to twoja sprawa. japończyki z jakiegoś powodu wydali kupę kasy na projektowanie motocykla i wyliczyli takie, a nie inne rozmiary opon. po co poprawiać producenta? to nie jest corsa b, czy golf3 gdzie wstawiasz walce 250 i jeździsz po wsi budząc "respekt".michał RC 46 pisze:Ale do czego to piszesz? bo Ja bynajmniej nie pisałem o RC36 która ma węższą felgę więc tam 2 numery to już przesada było by zakładać,ale każdego sprawa.Nie wiem jak można pisać takie głupoty,że 190 na feldze 5.5 cala będzie gorzej się składać od 180 w zakrętach??? Dla mnie jest rewelacja a wiem co piszę bo miałem już w kij sprzętów i zawsze zakładałem nr większe laczki..jw pisze: -30 przy jezdzie w zakretach
+20 przy jezdzie na wprost
+50 DO LANSU!
pozdro.
Czerwone najszybsze !
- jw
- pisarz
- Posty: 374
- Rejestracja: ndz 15 cze 2008, 00:22
- Imię: Jarek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: warszawa
szkoda mi wydawac 150zl wiecej tylko po to zeby miec z tylu walec do rownania nawierzchni.
czyli twierdzisz ze jest duza roznica pomiedzy: jazda na rc36II 180/55 (170/60fabr.), a jazda na rc46 190/50 (180/55fabr.)? w jednym i drugim przypadku sa opony o rozmiar wieksze.
a ty jezdziles na rc36 przy 180/55? pewnie odpiszesz, ze tak i jezdzilo ci sie o wiele lepiej niz na rozmiarze fabrycznym. ja ciebie nie przekonam, ani ty mnie - dalsze dywagacje na ten temat nie maja najmniejszego sensu. w takim razie ja zostaje przy swojej pierwotnej wersji: +50 do lansu
czyli twierdzisz ze jest duza roznica pomiedzy: jazda na rc36II 180/55 (170/60fabr.), a jazda na rc46 190/50 (180/55fabr.)? w jednym i drugim przypadku sa opony o rozmiar wieksze.
a ty jezdziles na rc36 przy 180/55? pewnie odpiszesz, ze tak i jezdzilo ci sie o wiele lepiej niz na rozmiarze fabrycznym. ja ciebie nie przekonam, ani ty mnie - dalsze dywagacje na ten temat nie maja najmniejszego sensu. w takim razie ja zostaje przy swojej pierwotnej wersji: +50 do lansu
- michał RC 46
- pisarz
- Posty: 498
- Rejestracja: pn 16 lut 2009, 20:08
- Imię: Michał
- województwo: lubelskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Lublin
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 43 gości