Mi stare też dużo szybciej schodziły i zdecydowanie gorzej trzymały.
Oszczędzanie na gumie przenosi budżet na naprawę plastików i wymianę klamek
ekspresowe zużycie - metzeler sportec m1
- benito
- ostry klepacz
- Posty: 2333
- Rejestracja: śr 28 mar 2007, 12:10
- Imię: Jarek
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: ekspresowe zużycie - metzeler sportec m1
Honda VFR800 - RC46 - `98
Honda VTR1000SP1 - RC51 - `00
KTM LC4 640 SM - `04
Honda CBR 929 - SC44 - `01
Yamaha WR 426 F - `01
Aprilia Tuono - `06
BMW K1200S - `05
Honda VTR1000SP1 - RC51 - `00
KTM LC4 640 SM - `04
Honda CBR 929 - SC44 - `01
Yamaha WR 426 F - `01
Aprilia Tuono - `06
BMW K1200S - `05
- slawoo
- bywalec
- Posty: 46
- Rejestracja: ndz 08 lut 2009, 08:51
- Imię: Sławek
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wodzisław Śląski
Re: ekspresowe zużycie - metzeler sportec m1
Radku, też jeździłem w drugą stronę - strasznie zakręty się zacieśniają na wyjściu Ale to też dobry trening.Radarro pisze: Slawoo - jezdzilem tam 2-3 razy w drugą stronę toru. Może warto dać raz w lewo dla odmiany?
Podejdę w przyszłym tygodniu i zapytam.Radarro pisze:PS - kiedy start "sezonu" ?
No właśnie że jeździłem w miarę równo, bez późnego hamowania i mocnego odkręcania. Absorbowała mnie powtarzalność linii pokonania zakrętu, ułożenie ciała na motocyklu i prawidłowe operowanie gazem.Jacko pisze:Mi nie chodzi o prędkość tylko w jakim stopniu potrafisz opóźniać hamowanie i jak mocno odkręcasz na wyjściach bo to ma wpływ na zużywanie się opony na krawędziach.
Zapamiętam i postaram się odpowiednio dobrać opony.Jacko pisze:pamiętaj żeby wraz ze zdobytym doświadczeniem=większe opóźnienia
pamiętać też o właściwych kapciach.
Panowie, czy zaczynamy obalać mit, że KAŻDE stare opony są twarde?benito pisze:Mi stare też dużo szybciej schodziły i zdecydowanie gorzej trzymały.
"Za dwadzieścia lat bardziej będziesz żałował tego, czego nie zrobiłeś, niż tego, co zrobiłeś."
Mark Twain
Mark Twain
- Ryach
- Posty: 13
- Rejestracja: pt 20 mar 2015, 22:10
- Imię: Rafal
- województwo: poza granicą Polski
- Płeć: Mężczyzna
Re: ekspresowe zużycie - metzeler sportec m1
Nie wiem czy każde stare są twarde ale na pewno szybciej się ścierają , do tego metzlery czy jak to się pisze dużo szybciej się scieraja, mogę je porównać z road smartami które teraz używam, na mtzelerach zrobiłem ledwie połowę tego co na road smartach, choć nie powiem wydaje mi się że metzlery trzymały się trochę lepiej nawierzchni podczas deszczu niż roadsmarty
- gapa44
- zadomowiony
- Posty: 61
- Rejestracja: ndz 09 paź 2011, 09:15
- Imię: Sławek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Milanówek
Re: ekspresowe zużycie - metzeler sportec m1
Mi też tył Metzeler k1 zużył się po 800km( Radom ,Jastrząb i dwa dojazdy) . Zawodnicy na 'dorosłych' torach zużywają po dwa komplety dziennie. Nie da się mieć sportowej opony i wymagać od niej zużycia jak w turystyku.
Odróżniłbym opony starsze, ale fabrycznie nowe, fabrycznie zakonserwowane i odpowiednio przechowywane,
od opon używanych następnie rzuconych gdzieś w warsztacie w miejscu nasłonecznionym w oparach rozpuszczalników i tym podobnych środków.
Przy zakupie używek ponosimy pewne ryzyko i czasami rożnie to bywa.
Odróżniłbym opony starsze, ale fabrycznie nowe, fabrycznie zakonserwowane i odpowiednio przechowywane,
od opon używanych następnie rzuconych gdzieś w warsztacie w miejscu nasłonecznionym w oparach rozpuszczalników i tym podobnych środków.
Przy zakupie używek ponosimy pewne ryzyko i czasami rożnie to bywa.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości