Strona 3 z 4

Re: Michelin Pilot Road 4

: czw 11 wrz 2014, 15:16
autor: Koobsky
Byłem we Włoszech na zwykłych PR4 tak jak zaleca producent i moto miałem na maxa załadowane (około 400 kg wszystko razem). Żadnych problemów z przyczepnością ani z prowadzeniem nie odnotowałem a zrobiłem na nich 6000 km na tym wyjeździe.

Re: Michelin Pilot Road 4

: czw 11 wrz 2014, 16:21
autor: bachu
Z moich kulawych doświadczeń ze specyfikacją tych opon to chyba nie zrobi większej różnicy, którą wersję weźmiesz. Jak zostało wyjaśnione wcześniej, zwykła od GT się wiele nie różni. Ja bym brał co się łatwiej / taniej dostanie. Jak dostępność taka sama to pozostaje rzut monetą :lol: .

Re: Michelin Pilot Road 4

: sob 27 wrz 2014, 22:42
autor: Bruce
No i w końcu mam nowe oponki:) :yeah Wybór padł ostatecznie na PR2 bo 1100 za PR4 to trochę dużo, a Gregory zrobił na PR2 tak kuszącą cenę, że nie dało się odmówić zważywszy na to że w cene czwórek weszły złote nissiny:)
ALe na pewno PR4 założę kiedy skończą się obecne a licze ze te 20 kkm zrobię na nich z palcem w ustach :mrgreen:

Re: Michelin Pilot Road 4

: wt 24 mar 2015, 15:20
autor: Bury
i proszę co do mnie dziś dojechało ... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Re: Michelin Pilot Road 4

: wt 24 mar 2015, 16:38
autor: Zaper
Też mam pr4gt puki co jest na nich jak najbardziej ok, będziesz wielce zadowolony. Gratki zakupu.

Re: Michelin Pilot Road 4

: sob 04 kwie 2015, 20:40
autor: ksiegowy
W poprzednia niedzielę w Toronta wypędzaliśmy zimę z miasta
Było kilka stopni lał deszcz i strasznie wiało a VFR'ka trzymała się drobi jak wklejona.
Polecam PR4

Re: Michelin Pilot Road 4

: czw 09 lip 2015, 21:45
autor: lama
Obecnie założone mam michałki PR3. Przednia jeszcze spoko, tylna natomiast na czole od 2 do 3 mm. 18 lipca wybieram się na urlop - chcę objechać Bałkany więc myślę że tak do 6 tyś km wpadnie. Biorąc pod uwagę aktualną pogodę śmiem twierdzić że będę jechał sporo w deszczu i teraz nie wiem czy ta tylna guma sobie poradzi na deszczu no i czy coś z niej w ogóle zostanie. Masa motocykla plus ja 96 kg, druga połowa 60 kg i 3 kufry tak po 15 kg.
Zastanawiałem się nad kupnem jeszcze przed wyjazdem wersji gt na tył,
Co myślicie, kupić czy do jeździć ?

Re: Michelin Pilot Road 4

: czw 09 lip 2015, 21:59
autor: Tomek Grudziądz
Ja bym nie ryzykował.Zawsze możesz ją dojechać w koło komina.

Re: Michelin Pilot Road 4

: czw 09 lip 2015, 22:19
autor: figaro
Kup, spokój i poczucie bezpieczeństwa ceny nie ma. :cool

Re: Michelin Pilot Road 4

: czw 09 lip 2015, 23:01
autor: lama
Teraz tylko czy faktycznie GT czy normalną. taki załadowany w sumie raz w roku latam więc sam nie wiem. Nie będzie ona sztywniejsza jak będę sam latał ?

Re: Michelin Pilot Road 4

: czw 09 lip 2015, 23:28
autor: Zaper
Czy sam czy obladowany na PR4 gt tak samo, nie wiem jak bez tego gt ale podejrzewam że bez różnicy, w sumie jak ja kupowałem było 50 zł różnicy dlatego kupiłem gt

Re: Michelin Pilot Road 4

: sob 11 cze 2016, 13:06
autor: Torwid
Mam pytanie do wszystkich użytkowników "Pilotków". Mam 6 cio letnie opony i zaczynają mi się ząbkować - czy jest to normalny stan rzeczy po takim czasie czy winy szukać w innej przyczynie ?

Re: Michelin Pilot Road 4

: sob 11 cze 2016, 13:48
autor: Koobsky
Torwid pisze:Mam pytanie do wszystkich użytkowników "Pilotków". Mam 6 cio letnie opony i zaczynają mi się ząbkować - czy jest to normalny stan rzeczy po takim czasie czy winy szukać w innej przyczynie ?
Nie wiem czy ząbkowanie jest normalne ale 6-cio letnie opony to już stare dość... Nie powinny być w śmietniku...? Chyba, że je kupiłeś leżakowane bo jak były 6 lat na moto to pewnie są lekko sparciałe...

Re: Michelin Pilot Road 4

: sob 11 cze 2016, 14:26
autor: śliniak290
Ząbki się robią przy złym ciśnieniu w ogumieniu.

Re: Michelin Pilot Road 4

: sob 11 cze 2016, 19:14
autor: Torwid
Moto zakupione w tym sezonie, lecz na wszystko nie starczyło funduszy do zrobienia od razu. W końcu nadszedł ten czas i noszę się zamiarem wymiany na Dunlop Roadsmart... Jednakże byłem ciekawy czy owe ząbkowanie to efekt użytkowania opony czy może na przykład coś w motocyklu do tego doprowadziło.