Michelin Pilot Road 4
-
- zadomowiony
- Posty: 93
- Rejestracja: ndz 26 maja 2013, 22:02
- Imię: Damian
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Grójec
Michelin Pilot Road 4
Hej
Interesują mnie opinie na temat tych oponek.
Czy może ktoś ma doświadczenie jeżdżąc na nich?
Interesują mnie opinie na temat tych oponek.
Czy może ktoś ma doświadczenie jeżdżąc na nich?
- coshuu
- zadomowiony
- Posty: 53
- Rejestracja: czw 25 lip 2013, 11:27
- Imię: Radosław
- województwo: małopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Kraków
Re: Michelin Pilot Road 4
Założyłem dwa tygodnie temu. Nie mam się czego doczepic zarówno na nokrym jak i suchym. Ale za mało kilometrów na nich zrobiłem by moja opnia była pełnoprawna
Też mam nikłe doświadczenie ale jak dla mnie ok. Kupiłem w Krakowie na bociana za 1050 komplet
Też mam nikłe doświadczenie ale jak dla mnie ok. Kupiłem w Krakowie na bociana za 1050 komplet
-
- zadomowiony
- Posty: 93
- Rejestracja: ndz 26 maja 2013, 22:02
- Imię: Damian
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Grójec
Re: Michelin Pilot Road 4
dzięki, może jeszcze ktoś?
- śliniak290
- klepacz
- Posty: 1842
- Rejestracja: pn 07 cze 2010, 09:41
- Imię: Wojciech
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa - Jelonki
Re: Michelin Pilot Road 4
to są świeże gumy , musisz poczekać na opinie ( ponoć z opisu mają o 20% dłuższą żywotność i o 10 % lepszą przyczepność )
Najpierw naucz śmiać się z siebie , a potem śmiej się z innych !!!
- coshuu
- zadomowiony
- Posty: 53
- Rejestracja: czw 25 lip 2013, 11:27
- Imię: Radosław
- województwo: małopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Kraków
Re: Michelin Pilot Road 4
Tylko ze są to dane producenta ... w praktyce nie wiem jak miałbym odczuć 10% ... na forum swego czasu zachwalali pilot Road 3 oraz 2 w tym ze Cześć osób pisała że 2 była bardziej żywotna.
Ich przeznaczenie to maszyny turystyczne. Zakupiłem je bo planuje dłuższą trasę po Europie w wakacje. Jeśli miałyby służyć tylko po mieście i do szybkich wikli to raczej power road 3
Ich przeznaczenie to maszyny turystyczne. Zakupiłem je bo planuje dłuższą trasę po Europie w wakacje. Jeśli miałyby służyć tylko po mieście i do szybkich wikli to raczej power road 3
-
- zadomowiony
- Posty: 93
- Rejestracja: ndz 26 maja 2013, 22:02
- Imię: Damian
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Grójec
Re: Michelin Pilot Road 4
jest na nie teraz promocja, jeśli zakupisz do końca kwietnia?
Michelin zwraca 85 zeta, czyli są w cenie 3-jek.
Michelin zwraca 85 zeta, czyli są w cenie 3-jek.
- tomaszn750
- zadomowiony
- Posty: 57
- Rejestracja: ndz 09 gru 2012, 12:50
- Imię: Tomek
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
Re: Michelin Pilot Road 4
słyszałem ze są lepsze od 2, bo ponoć 2 jest lepsza od 1 i 3- a jak będzie to czas pokaże
-
- bywalec
- Posty: 33
- Rejestracja: pn 22 kwie 2013, 14:48
- Imię: Marcin
- województwo: poza granicą Polski
- Płeć: Mężczyzna
Re: Michelin Pilot Road 4
zeby nie zakladac nowego tematu, mam dylemat bo guma sie skonczyla po ostatnim weekendzie i musze szybko cos zalozyc w sobote rano, co wybrac pilot road 4 czy Sportmax Roadsmart II ? ma ktos doswiadczenie z dunlopem? o pilotach raczej kazdy pozytywnie pisze,
- PETER
- stary wyjadacz
- Posty: 4617
- Rejestracja: czw 03 lip 2008, 22:22
- Imię: PIOTR
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: PRUSZKÓW
Re: Michelin Pilot Road 4
zajeździłem 3 kpl roudsmartów 1 i złego słowa o nich nie powiem
"BO JA JESTEM NIESPOTYKANIE SPOKOINY CZŁOWIEK"
- coshuu
- zadomowiony
- Posty: 53
- Rejestracja: czw 25 lip 2013, 11:27
- Imię: Radosław
- województwo: małopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Kraków
Re: Michelin Pilot Road 4
ostatnio latałem godzinę po mieście temperatura powietrza 8*C, asfaltu 10*C, deszcz/grad spore kałuże itd... prędkosci od 10-100 km/h trakcja ok.
-
- zadomowiony
- Posty: 93
- Rejestracja: ndz 26 maja 2013, 22:02
- Imię: Damian
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Grójec
Re: Michelin Pilot Road 4
zakupiłem "pr4", pierwsze 200 kilosów zrobione, jak dla mnie bomba!
- emils
- pisarz
- Posty: 400
- Rejestracja: śr 01 cze 2011, 12:20
- Imię: Emil
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Żyrardów
Re: Michelin Pilot Road 4
"Bóg stworzył Hondę, bo wie co dobre. A inne motocykle? Bo ma poczucie humoru!"
Idiotów na świecie jest mało. Ale są tak sprytnie rozstawieni, że spotyka się ich na każdym kroku...
Idiotów na świecie jest mało. Ale są tak sprytnie rozstawieni, że spotyka się ich na każdym kroku...
- Samson1983
- pisarz
- Posty: 433
- Rejestracja: pn 24 mar 2014, 06:08
- Imię: Sławek
- województwo: podkarpackie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Strzyżów n. Wisłokiem
Re: Michelin Pilot Road 4
Witam gdy przez 2 sezony miałem FAZERA 1000 , to miałem założone Pilot Road 2. Były to megaa opony na czy to na sucho czy na deszcz. Dawały się zamykać beż żadnych efektów specjalnych. Co do Pilot Road 4to kolega bardzo sobie chwali w ZX9R. Pozdrawiam
..."kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej" Ryszard Riedel
...Is there anything?? that love you so much, you'd protect it, no matter the cost or the damage it did to you?
...Is there anything?? that love you so much, you'd protect it, no matter the cost or the damage it did to you?
-
- klepacz
- Posty: 705
- Rejestracja: pn 12 maja 2014, 18:04
- Imię: Krzysztof
- województwo: małopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Re: Michelin Pilot Road 4
Czy ktoś przejechał już "coś więcej" na PR4 i może się pochwalić dodatkową opinią ? Do 800 fi to jaka wersja PR4 zwykła czy trial ?
Trial zalecają np do BMW 1200 GS gdzie waga gotowego do jazdy moto to 230kg czyli tyle samo co VFR 800 FI, jednak trail zalecana jest do enduro-turystyków, a VFR raczej się do tego grona nie zalicza. Z tego co tylko udało mi się znaleźć to miękkiej mieszanki na tylniej oponie w Trial jest mniej (najlepiej obrazuje to zdjęcie). Wersja GT jest do ciężkich motocykli więc do VFR 800 fi raczej wersja standardowa, co o tym sądzicie ?
Trial zalecają np do BMW 1200 GS gdzie waga gotowego do jazdy moto to 230kg czyli tyle samo co VFR 800 FI, jednak trail zalecana jest do enduro-turystyków, a VFR raczej się do tego grona nie zalicza. Z tego co tylko udało mi się znaleźć to miękkiej mieszanki na tylniej oponie w Trial jest mniej (najlepiej obrazuje to zdjęcie). Wersja GT jest do ciężkich motocykli więc do VFR 800 fi raczej wersja standardowa, co o tym sądzicie ?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości