POWER PILOT 3 ?

Awatar użytkownika
wrona1009
Posty: 19
Rejestracja: wt 19 cze 2012, 21:21
Model VFR: 800 FI
Imię: Szymon
województwo: poza granicą Polski
Płeć: Mężczyzna

POWER PILOT 3 ?

Post autor: wrona1009 » czw 25 lip 2013, 08:56

Witam
Potrzebuje w miare szybkiej porady. mianowicie za miesiac i pare dni jade na urlop ( jakies 3,5 tys km). Oczywiscie pelne zaladowanie lacznie z partnerka:)
Do tej pory jezdzilem na PIRELLI ANGEL ST - dla mnie to te opinie ktore byly w necie sa jakies z kosmosu. Na przedniej jednej oponie zciachalem 2 tylne. Tzn autobana jakies 2 - 3 tys i reszta tzn. tez jakies 2 - 3 tys po winklach. tak zrobilem 2 lata pod rzad z tylna opona i sie skonczyla. Najgorsze to, ze dwuskladnik jaki tam jest albo jest slabej jakosci albo ja go uzywam nie zgodnie z instrukcja...W zeszlym roku kupilem nowy tyl, dotarlem po miejscu i po 700 km przejechanych po autobanie z pasazerem i zaladowaniem na oponie bylo widac lekkie splaszczeni - NOWA OPONA PO 700km!!
Rozmawialem ze znajomym ostatnio. On zalozyl do nikeda BMW nowy model POWER PILOT 3. mega chwali, tez duzo lata po autbanie ze wzgledu na prace, ale po winklach tez lubi. mowi, ze klei super i po jakis 3 tys na oponie nie zauwazylem zuzycia.
Podpowiedzcie mi po tym po napisalem na jaki zestaw najlepiej powinienem sie zdecydowac??!! bo ANGELE opadaja definitywnie !!
Co mam wybrac na taki styl jazdy - turystyka, autobana i winkle??
Z gory dzieki za podpowiedzi!!
NIE MA BOGA... MOTÓR JEST! ! !

Awatar użytkownika
Higga
teksciarz
teksciarz
Posty: 146
Rejestracja: pt 11 maja 2012, 11:45
Model VFR: XR 250
Imię: Szczepan
województwo: podkarpackie
Płeć: Mężczyzna

Re: POWER PILOT 3 ?

Post autor: Higga » czw 25 lip 2013, 10:01

moze pilot road 3 2ct ?

Awatar użytkownika
klosiewi
klepacz
klepacz
Posty: 1369
Rejestracja: pt 24 kwie 2009, 15:59
Model VFR: CBF600SA
Imię: Grzegorz
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Grójec

Re: POWER PILOT 3 ?

Post autor: klosiewi » czw 25 lip 2013, 12:07

wrona1009 pisze:POWER PILOT 3
Jest to bardziej opona do zapier... niż do turystyki. miałem na V-tec'u tył Pilot Power i wytrzymała 9000 km.
Co do Pirelli to PETER miał na Triumph ST 1050 i mu wytrzymały 20kkm i był bardzo zadowolony z właściwości opony, tak więc nie wiem jaką ty miałeś oponę że po 700km nosiła ślady zużycia.
Ja osobiście miałem komplet Pilot Road'ów 2 które przejechały ze mną 24kkm i byłem mega zadowolony choć na początku konieczne było przyzwyczajenie się do lekiego uślizgu(popłynięcia) tyłu przechodząc w bardzo mocne złożenie na torze. Generalnie polecam oponki nie wiem jak się zachowują PR3 ale wszystko przedemną!

Awatar użytkownika
Fakir
klepacz
klepacz
Posty: 1105
Rejestracja: śr 02 lut 2011, 18:51
Model VFR: VFR750 & XT600
Imię: Krzysztof
województwo: wielkopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Poznań

Re: POWER PILOT 3 ?

Post autor: Fakir » czw 25 lip 2013, 13:07

Również polecam pilot road 2, u mnie po ok. 17tys km widać że przód jest na 50% zużycia a tylnej jeszcze sporo 8)
I pamiętaj o odpowiednim ciśnieniu, bo wiele osób załatwiło zbyt szybko opony przez za niskie ciśnienie
Yamaha XJ600N
Honda VFR750
Yamaha XT600z Ténéré

Awatar użytkownika
wrona1009
Posty: 19
Rejestracja: wt 19 cze 2012, 21:21
Model VFR: 800 FI
Imię: Szymon
województwo: poza granicą Polski
Płeć: Mężczyzna

Re: POWER PILOT 3 ?

Post autor: wrona1009 » czw 25 lip 2013, 13:16

ja daje zawsze 2,8 standardowo. na zaladunek 2,9 tyl, a przod zawsze 2,5...
To lepiej wziac PILOR ROAD 2 czy 3??
NIE MA BOGA... MOTÓR JEST! ! !

Awatar użytkownika
emils
pisarz
pisarz
Posty: 400
Rejestracja: śr 01 cze 2011, 12:20
Model VFR: Fi 00' Red ]:->
Imię: Emil
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Żyrardów

Re: POWER PILOT 3 ?

Post autor: emils » czw 25 lip 2013, 13:17

Ja posiadam PR3. Póki co mam nakręcone na nich jakieś 5tys i nie widać, żeby były zużyte. W deszczu trzymają zajebiście. Na suchym zachowują sie normalnie (nie jest to sportowa opona ale spokojnie na Transfogarskiej daje rade).

Ja póki co jestem bardzo zadowolony i szczerze polecam.
"Bóg stworzył Hondę, bo wie co dobre. A inne motocykle? Bo ma poczucie humoru!"

Idiotów na świecie jest mało. Ale są tak sprytnie rozstawieni, że spotyka się ich na każdym kroku...

Fallen
pisarz
pisarz
Posty: 227
Rejestracja: ndz 18 mar 2012, 12:09
Model VFR: RC 36 II
Imię: Karol
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Re: POWER PILOT 3 ?

Post autor: Fallen » czw 25 lip 2013, 17:35

wrona1009 pisze:ja daje zawsze 2,8 standardowo. na zaladunek 2,9 tyl, a przod zawsze 2,5...
To lepiej wziac PILOR ROAD 2 czy 3??
A nie za mało trochę przy pełnym załadowaniu?? tyle to chyba powinno być przy jednej osobie chyba i bez bagażów. Szczególnie jeśli jeździsz po autostradach to się mi wydaję, że powinieneś mieć więcej :roll:
"Odwaga to świadomość, że jest się jedynym, który wie, jak wielkie ogarnia cię przerażenie"
"Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat i ludzka głupota" A. Einstein
Er­ra­re hu­manum est

jamafan
bywalec
bywalec
Posty: 27
Rejestracja: pt 29 cze 2012, 10:25
Model VFR: RC36
Imię: Jarek
województwo: podlaskie
Płeć: Mężczyzna

Re: POWER PILOT 3 ?

Post autor: jamafan » pt 26 lip 2013, 09:09

Czytałem, chyba to było u nas na forum, że PR2 jest lepsza od PR3. Ja osobiście chciałem kupić Mezelary Z8 ponoć bardzo dobra opona ale rozmiaru 170/60 do mojej niuni nie mogłem dostać. Kupiłem PR2 i jak na razie jestem bardzo zadowolony.

Awatar użytkownika
Fakir
klepacz
klepacz
Posty: 1105
Rejestracja: śr 02 lut 2011, 18:51
Model VFR: VFR750 & XT600
Imię: Krzysztof
województwo: wielkopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Poznań

Re: POWER PILOT 3 ?

Post autor: Fakir » pt 26 lip 2013, 10:46

PR2 lepsza na suchym od PR3
PR3 lepsza na mokrym od PR2 :wink:
Yamaha XJ600N
Honda VFR750
Yamaha XT600z Ténéré

Awatar użytkownika
Higga
teksciarz
teksciarz
Posty: 146
Rejestracja: pt 11 maja 2012, 11:45
Model VFR: XR 250
Imię: Szczepan
województwo: podkarpackie
Płeć: Mężczyzna

Re: POWER PILOT 3 ?

Post autor: Higga » pt 26 lip 2013, 16:14

Fakir dobrze prawi

Johann
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 81
Rejestracja: ndz 01 maja 2011, 00:09
Model VFR: nc 24 + rc 46
Imię: Marcin
województwo: kujawsko-pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Grudziądz

Re: POWER PILOT 3 ?

Post autor: Johann » ndz 28 lip 2013, 21:28

Higga pisze:Fakir dobrze prawi
A pełnym zdaniem to by było:

"Fakir dobrze prawi, polać mu wutki"
Nie czyń jak ja czynię. Czyń jak nauczam.

Awatar użytkownika
emil
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 4201
Rejestracja: ndz 21 gru 2008, 22:10
Model VFR: Fortepian
Imię: Łukasz
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: SO/SZA

Re: POWER PILOT 3 ?

Post autor: emil » ndz 28 lip 2013, 21:58

2,5 ma miec przód, 2,9 tył. Wystarczy sie czasem schylić do osłony łańcucha aby nie pisać potem bzdur tutaj :roll:

Awatar użytkownika
siwyR6
teksciarz
teksciarz
Posty: 173
Rejestracja: pn 22 lip 2013, 13:45
Model VFR: RC46
Imię: Sławomir
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Jastrzębie -Zdrój

Re: POWER PILOT 3 ?

Post autor: siwyR6 » ndz 28 lip 2013, 22:17

ja miałem w poprzednim moto na tyle Dunlop Qualifier 2 ,środek jest twardszy i bardziej odporny na ścieranie na prostej a boki są z miększej mieszanki, co pozwala poszaleć na winklach..a na przodzie Dunlop D 211 Soft , jak dla mnie to mega oponki ;)
Nie każde zwy­cięstwo pro­wadzi do ce­lu, lecz każda po­rażka do niego zbliża.

Awatar użytkownika
wrona1009
Posty: 19
Rejestracja: wt 19 cze 2012, 21:21
Model VFR: 800 FI
Imię: Szymon
województwo: poza granicą Polski
Płeć: Mężczyzna

Re: POWER PILOT 3 ?

Post autor: wrona1009 » czw 01 sie 2013, 08:00

A wiec decyduje sie na PR2. Nie jezdze duzo w deszczu, a jesli zdarzy mi sie to na trasie to zwalniam, wiec mysle ze bedzie ok. Wlasnie przeszukuje neta i natchnalem sie na Niemieckim jebaju na 2 rodzaje ( przynajmniej opisu ) tych opon. Mianowicie - Pilot Road 2 i Pilot Road 2A. Jest jakas roznica czy to znowu jakis chwyt? bo te 2A sa pare eurosow drozsze.
NIE MA BOGA... MOTÓR JEST! ! !

Awatar użytkownika
wrona1009
Posty: 19
Rejestracja: wt 19 cze 2012, 21:21
Model VFR: 800 FI
Imię: Szymon
województwo: poza granicą Polski
Płeć: Mężczyzna

Re: POWER PILOT 3 ?

Post autor: wrona1009 » czw 01 sie 2013, 08:03

Nastepny roznica w opisie - M/C i B....
NIE MA BOGA... MOTÓR JEST! ! !

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości