Michelin Pilot Road
- Kudlaty
- teksciarz
- Posty: 155
- Rejestracja: pt 24 gru 2010, 15:20
- Imię: Kamil
- województwo: małopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Oświęcim
- Kontakt:
Michelin Pilot Road
Jeździ ktoś na takiej oponie? Jak to się sprawuje?
Miałem dzisiaj bardzo awaryjną sytuację. Oglądałem opony i w tylnej znalazłem wbity kamyczek. Kamyczek lekko wydłubalem paznokciem i w minute całe powietrze zeszło. Nie chcę jeździć na klejonej oponie. Na szybkości szukałem czegoś innego i udało mi sie kupić tanio takie michelinki z dobrym bieżnikiem z 2006r. (wiem że stare, ale lepsze to niż klejona opona a na nową mnie nie stać). Starego Metzelera też miałem z 2006r. i widać że Michelin jest o wiele miększy. Większość osób z tego co widzę jeździ Pilot Road 2 albo 3, ale może ktoś miał do czynienia z ta pierwszą generacją?
Miałem dzisiaj bardzo awaryjną sytuację. Oglądałem opony i w tylnej znalazłem wbity kamyczek. Kamyczek lekko wydłubalem paznokciem i w minute całe powietrze zeszło. Nie chcę jeździć na klejonej oponie. Na szybkości szukałem czegoś innego i udało mi sie kupić tanio takie michelinki z dobrym bieżnikiem z 2006r. (wiem że stare, ale lepsze to niż klejona opona a na nową mnie nie stać). Starego Metzelera też miałem z 2006r. i widać że Michelin jest o wiele miększy. Większość osób z tego co widzę jeździ Pilot Road 2 albo 3, ale może ktoś miał do czynienia z ta pierwszą generacją?
- Gregory
- ostry klepacz
- Posty: 2088
- Rejestracja: pn 07 lip 2008, 11:58
- Imię: Grzesiek
- województwo: małopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Kęty
- Kontakt:
Kudlaty, Pilot road jest oponą turystyczną, więc robi dobre przebiegi, ale nie nadaję się na mocną jazdę po winklach. Na całej oponie ma tą twardszą mieszankę.
Wszystko zależy jak jeździsz ( jaki styl) .
Pozdrawiam.
Wszystko zależy jak jeździsz ( jaki styl) .
Pozdrawiam.
Motocykl jest jak media markt -nie dla idiotów
Grewel-Moto - części i akcesoria do moto - 505-078-145 - potrzebujesz coś, dzwoń lub pisz.
CB500, VFR800 Vtec i VFR800 Fi, CBR600RR, K1200S,
Grewel-Moto - części i akcesoria do moto - 505-078-145 - potrzebujesz coś, dzwoń lub pisz.
CB500, VFR800 Vtec i VFR800 Fi, CBR600RR, K1200S,
-
- klepacz
- Posty: 1577
- Rejestracja: czw 12 cze 2008, 20:22
- Imię: Roman
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Poznań
Wyniki testu z Motocykla z przed kilku lat.Może Ci się przyda
Przód Pilot Road; tył Pilot Road "K"
Importer: Motopol, tel. 032 768 33 33
Dane
Wymiary: przód 120/70 ZR 17;
tył 180/55 ZR 17
Kraj produkcji: Francja / Hiszpania
Masa: przód 4,2 kg; tył 6,9 kg
Maks. głębokość profilu: przód 3,2 mm; tył 6,4 mm
Zalety i wady
Zachowanie na zakrętach
2. miejsce Neutralne właściwości prowadzenia, dobra przyczepność na suchym i na mokrym oraz wysoką stabilnością w łukach. Opona zachowuje swoje cechy gdy jest zimna. Wada - duży moment podnoszący przy hamowaniu w pochyleniu.
Zachowanie na mokrej nawierzchni
2. miejsce Na mokrej jezdni Michelin wykazuje dużą precyzję prowadzenia i daje się łatwo kontrolować w zakresie granicznym. Drugie miejsce, wspólnie z Metzelerem Roadtec. Zużycie 2. miejsce Dzięki równomiernemu zużyciu i niskiej ścieralności Michelina można uznać za długodystansowca wśród testowanych opon.
Nasza ocena
Mocna czwórka. Odporny na ścieranie Michelin dobrze zachowuje się na zakrętach, jest przyczepny, wykazuje dobre właściwości na mokrej nawierzchni i odporność na zużycie. Godny polecenia dla turystów nieprzejmujących się pogodą i dla długodystansowców. Pomijając duży moment podnoszący, Pilot Road spełnia pozostałe wymagania i nie wykazuje istotnych słabych stron.
Przód Pilot Road; tył Pilot Road "K"
Importer: Motopol, tel. 032 768 33 33
Dane
Wymiary: przód 120/70 ZR 17;
tył 180/55 ZR 17
Kraj produkcji: Francja / Hiszpania
Masa: przód 4,2 kg; tył 6,9 kg
Maks. głębokość profilu: przód 3,2 mm; tył 6,4 mm
Zalety i wady
Zachowanie na zakrętach
2. miejsce Neutralne właściwości prowadzenia, dobra przyczepność na suchym i na mokrym oraz wysoką stabilnością w łukach. Opona zachowuje swoje cechy gdy jest zimna. Wada - duży moment podnoszący przy hamowaniu w pochyleniu.
Zachowanie na mokrej nawierzchni
2. miejsce Na mokrej jezdni Michelin wykazuje dużą precyzję prowadzenia i daje się łatwo kontrolować w zakresie granicznym. Drugie miejsce, wspólnie z Metzelerem Roadtec. Zużycie 2. miejsce Dzięki równomiernemu zużyciu i niskiej ścieralności Michelina można uznać za długodystansowca wśród testowanych opon.
Nasza ocena
Mocna czwórka. Odporny na ścieranie Michelin dobrze zachowuje się na zakrętach, jest przyczepny, wykazuje dobre właściwości na mokrej nawierzchni i odporność na zużycie. Godny polecenia dla turystów nieprzejmujących się pogodą i dla długodystansowców. Pomijając duży moment podnoszący, Pilot Road spełnia pozostałe wymagania i nie wykazuje istotnych słabych stron.
- Gregory
- ostry klepacz
- Posty: 2088
- Rejestracja: pn 07 lip 2008, 11:58
- Imię: Grzesiek
- województwo: małopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Kęty
- Kontakt:
Grześ, ale Kudłaty pyta o PR1. Na PR2 wiem, że można mocna naginać, ale PR1 są jednoskładnikowe i całą mieszankę maja twardą
Motocykl jest jak media markt -nie dla idiotów
Grewel-Moto - części i akcesoria do moto - 505-078-145 - potrzebujesz coś, dzwoń lub pisz.
CB500, VFR800 Vtec i VFR800 Fi, CBR600RR, K1200S,
Grewel-Moto - części i akcesoria do moto - 505-078-145 - potrzebujesz coś, dzwoń lub pisz.
CB500, VFR800 Vtec i VFR800 Fi, CBR600RR, K1200S,
-
- teksciarz
- Posty: 128
- Rejestracja: pt 19 cze 2009, 17:28
- Imię: Piotr
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Kudlaty, Ja natomiast dodam od siebie opinie, gdyż aktualnie mam takie założone ( na szczęście jak dla mnie, już niedługo) opony niestety z racji swojej jednoskładnikowej i przystosowanej na długie dystanse mieszance, jest dość twarda przez co i śliska, zwłaszcza na deszczu warto brać pod uwagę spory margines bezpieczeństwa i uważać na białe pasy na jezdni.
Aha ja mam DOT 07 więc ciut nowszą, ale tak jak mówię warto zachować pewien umiar szczególnie na mokrym, ale to praktycznie dotyczy wszystkich opon i będzie grało
Aha ja mam DOT 07 więc ciut nowszą, ale tak jak mówię warto zachować pewien umiar szczególnie na mokrym, ale to praktycznie dotyczy wszystkich opon i będzie grało
Re: Michelin Pilot Road
Miałem to na vfr, nie polecam, kiepskie opony, na mokrym śliskie... na suchym obleci. Nie wydaje mi się żeby były też aż tak wytrzymałe, poleciały z motocykla przy pierwszej okazji.
Widzę że post masz z maja, a skoro wyznajesz zasadę
Widzę że post masz z maja, a skoro wyznajesz zasadę
to chyba nie pojeździłeś do w tym sezonie za dużoKudlaty pisze:Motocykl nie jest przystosowany do jazdy po mokrym, ...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 34 gości