MICHELIN PILOT ROAD 2 CVT DZIWNIE JEŹDZI

Awatar użytkownika
Arnold
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2421
Rejestracja: pt 29 sty 2010, 21:56
Imię: Arnold
województwo: opolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Arnold » śr 07 lip 2010, 20:31

dawidk1978 pisze:dzisiaj byłem w Opolu
No patrzcie, i nie wpadnie. :twisted:
dawidk1978 pisze:Macie może taki pasek przez środek tylnej opony??
Takie rzeczy to tylko jak się głównie prosto lata. Jak zaczniesz śmigać po zakrętach to po kilku to znika.

Co do oponek to muszę powiedzieć że w czasie pałowanioa po mieście parę razy zdarzyło się że w trakcie wchodzenia w zakręty (najczęściej dosyć ostre) tył jakby się zsuwał. Mój stary Dunlop D208 nigdy mi tak nie zrobił mimo że jest twardszy ale i tak lepiej się śmiga na tych michałach. Na przodzie mam Bridgestone bt002. Aha, Dunlop był 180 a Michelin jest 190 mm. Jeśli chodzi o wygląd to 190 jest duuużo ładniejsza. :D
Obrazek

Jak głupio pieprzę, to wybaczcie mi, ale jestem po kilku głębszych. :szczerbaty

Awatar użytkownika
dawidk1978
teksciarz
teksciarz
Posty: 183
Rejestracja: sob 11 lip 2009, 16:13
Imię: Dawid
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Będzin

Post autor: dawidk1978 » śr 07 lip 2010, 21:55

W Pitstopie :)
Co do paska, to nie chodzi mi Panowie o wyjeżdżony pasek:) Jutro zrobię zdjęcie bo przejechałem po piachu i się zakurzyła.
Opony MADE IN SPAIN :)
Pozdrawiam Dawid

Awatar użytkownika
Tomkoz
pisarz
pisarz
Posty: 211
Rejestracja: pn 26 mar 2007, 17:38
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Tomkoz » śr 07 lip 2010, 23:29

dawidk1978, ja takich opon nie mam u siebie, ale kumpel ma i również po niewielkim dystansie pojawił mu sie pasek na tylnej gumie. Myślę, że to jest ta właśnie inna mieszanka.

Awatar użytkownika
dawidk1978
teksciarz
teksciarz
Posty: 183
Rejestracja: sob 11 lip 2009, 16:13
Imię: Dawid
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Będzin

Post autor: dawidk1978 » czw 08 lip 2010, 06:46

Tomkoz pisze:dawidk1978, ja takich opon nie mam u siebie, ale kumpel ma i również po niewielkim dystansie pojawił mu sie pasek na tylnej gumie. Myślę, że to jest ta właśnie inna mieszanka.
I wszystko jasne :)
Pozdrawiam Dawid

Awatar użytkownika
Arnold
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2421
Rejestracja: pt 29 sty 2010, 21:56
Imię: Arnold
województwo: opolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Arnold » czw 08 lip 2010, 09:33

2CT jest dwu składnikowa i ta druga mieszanka jest na samych koniuszkach, jakieś 1,5 - 2 cm więc mało prawdopodobne żeby ten pasek to jedna z mieszanek gumy.
Obrazek

Jak głupio pieprzę, to wybaczcie mi, ale jestem po kilku głębszych. :szczerbaty

Awatar użytkownika
Szozdul
pisarz
pisarz
Posty: 265
Rejestracja: pt 08 sie 2008, 19:13
Imię: Maciek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa - Łomianki

Post autor: Szozdul » czw 08 lip 2010, 09:59

Właśnie to jest łączenie mieszanek i każda PR2 CT tak ma. Mam juz drugi komplet i jest tak samo.

daro1980
pisarz
pisarz
Posty: 203
Rejestracja: wt 09 mar 2010, 10:33
Imię: Dariusz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Ostrow Wlkp
Kontakt:

Post autor: daro1980 » czw 08 lip 2010, 10:11

Szozdul pisze:Właśnie to jest łączenie mieszanek i każda PR2 CT tak ma. Mam juz drugi komplet i jest tak samo.
na ile km starczyl ci pierwszy komplecik ????

czy moze inny byl powod wymiany niz zuzycie :D
DragStar 650-> CBR600RR-> VFR800FI->XL1000V-> TE 510 SM -> WR250F ->R1150R

Awatar użytkownika
Szozdul
pisarz
pisarz
Posty: 265
Rejestracja: pt 08 sie 2008, 19:13
Imię: Maciek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa - Łomianki

Post autor: Szozdul » czw 08 lip 2010, 10:23

szczerze mówiąc to dokladnie nie wiem :) jak sie zuzyly to wymieniłem :) ale cos kolo 14-15 tys chyba :)

Awatar użytkownika
Daniel
klepacz
klepacz
Posty: 506
Rejestracja: czw 27 gru 2007, 19:11
Imię: Daniel
województwo: podkarpackie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Daniel » czw 08 lip 2010, 11:41

To i ja dorzucę swoje trzy grosze jako że mam drugi komplet takich opon.
Pierwszy. Zawsze jak zmienię opony na nowe to mam wrażenie że wali się w zakręty. Chodzi o to że przyzwyczaiłeś się do starych które były zuzyte na środku i były płaskie a nowe są okrągłe i moto inaczej się zachowuje. Norma.
Drugi. Nie słyszałem żeby ktoś narzekał na PR2 lub jego miękką mieszankę po bokach. Ja śmigałem na takich po torach. Zamykałem je, pościerałem podnóżki i nigdy nie złapałem jakiegoś groźnego niekontrolowanego uślizgu. A dodam że na przedniej takiej raz udało mi się nawinąć ponad 30 tyś. km :mrgreen:
Trzeci. Wiem o jaki paseczek Ci chodzi. To taka jakby rysa na gumie. To jest norma na przedniej i na tylnej chyba też. I raczej nie zniknie. Ale nie jest to chyba granica mieszanek bo znajduje się zbyt blisko środka opony.
Try before you die!

Awatar użytkownika
dawidk1978
teksciarz
teksciarz
Posty: 183
Rejestracja: sob 11 lip 2009, 16:13
Imię: Dawid
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Będzin

Post autor: dawidk1978 » czw 08 lip 2010, 12:54

Witam
Dziękuje wszystkim kolegom za wyczepujące odpowiedzi :)
W sobotę lecę koło Frydka Mistka na podobno kozackie winkle z nowym asfaltem :)
Kolega motocyklista z Czech mi dał namiary :)
Pozdrawiam Dawid

Awatar użytkownika
Tomkoz
pisarz
pisarz
Posty: 211
Rejestracja: pn 26 mar 2007, 17:38
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Tomkoz » czw 08 lip 2010, 19:23

Daniel pisze:Trzeci. Wiem o jaki paseczek Ci chodzi. To taka jakby rysa na gumie. To jest norma na przedniej i na tylnej chyba też. I raczej nie zniknie. Ale nie jest to chyba granica mieszanek bo znajduje się zbyt blisko środka opony.
Rysa na gumie też występuje, ale to chodzi o pasek szerokości 1,5 - 2cm. To twarda, środkowa mieszanka.

A ciekawe, skąd ta rysa się bierze??

Awatar użytkownika
Gregory
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2088
Rejestracja: pn 07 lip 2008, 11:58
Imię: Grzesiek
województwo: małopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kęty
Kontakt:

Post autor: Gregory » czw 08 lip 2010, 21:25

Szozdul pisze:szczerze mówiąc to dokladnie nie wiem :) jak sie zuzyly to wymieniłem :) ale cos kolo 14-15 tys chyba :)
To teraz się przyznaj ile razy paliłeś ją, że padła po takim małym przebiegu :twisted:
Moje na dzień dzisiejszy maja juz ponad 18k i mają jeszcze dość sporo gumy ;-)

A'rtino, Ja swojego vitka kupiłem własnie na D208 i po przejechaniu ok 1,5-2k zmieniłem na PR2, bo tamte były cholernie sliskie w porównaniu do obecnych.

Ps. Ale D208 paliła sie dość długo ( zresztą zdjęcie jest w avatarze) :twisted: :twisted: :twisted:
Motocykl jest jak media markt -nie dla idiotów

Grewel-Moto - części i akcesoria do moto - 505-078-145 - potrzebujesz coś, dzwoń lub pisz.

CB500, VFR800 Vtec i VFR800 Fi, CBR600RR, K1200S,

Awatar użytkownika
Arnold
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2421
Rejestracja: pt 29 sty 2010, 21:56
Imię: Arnold
województwo: opolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Arnold » pt 09 lip 2010, 00:09

Gregory pisze:A'rtino, Ja swojego vitka kupiłem własnie na D208 i po przejechaniu ok 1,5-2k zmieniłem na PR2, bo tamte były cholernie sliskie w porównaniu do obecnych.

Ps. Ale D208 paliła sie dość długo ( zresztą zdjęcie jest w avatarze)
No ja też już bym jej nie założył. Jak dla mnie bardzo neutralna opona. Według mnie trzyma mocno, nie ma dużej tak różnicy zimna/ciepła co w 'michałach', bo w nich jest to mocno odczuwalne i w zakręty też idzie powchodzić. Na moich treningach na rondzie do podnóżków da sie zejść ale to są warunki, jak ja to nazywam, laboratoryjne. Coś z leksza za twarda ta guma. Nie kładła się tak w zakręty w porównaniu do Michelina. Nie idze jej wykorzystać do końca tak na 100%. Nie daje takiej pewności. Ogólnie oponka wydaje mi się okej dla osób jeżdżących w miarę spokojnie/normalnie. No ja tam raczej tak nie jeżdżę. :twisted:
A co do palenia to ja mojego danlopa spaliłem do końca ale był już zużyty do pierwszych włókien, no i dośc chwilę szło go powędzić. :twisted:
Na początku sierpnia zmieniam przód i tył na trochę używane Shinko 005 Advance, tył 190 mm. Zobaczymy co z tego będzie.
Obrazek

Jak głupio pieprzę, to wybaczcie mi, ale jestem po kilku głębszych. :szczerbaty

Grando006
Posty: 3
Rejestracja: pn 31 maja 2010, 08:08
Imię: Andrzej
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Lutomiersk
Kontakt:

Post autor: Grando006 » pn 12 lip 2010, 20:51

Mi właśnie oponki się skończyły i zastanawiam się nad PR2, a co sądzicie i Pirelli Diablo Strada ? Warto do RC46 2002 wrzucać 190/50 gumę ? zmieści się wogóle ?

Awatar użytkownika
Arnold
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2421
Rejestracja: pt 29 sty 2010, 21:56
Imię: Arnold
województwo: opolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Arnold » pn 12 lip 2010, 21:04

Grando006 pisze:Warto do RC46 2002 wrzucać 190/50 gumę ? zmieści się wogóle ?
Ja mam FI i mam założoną 190. Lepiej kładzie w zakręty ale w samym łuku dziwnie wężykuje. Tylko ze ja kupiłęm tą oponkę za 20 zł z toru bo miała ładny środek a boków prawie wogóle, więc mówię jak jest w tym stanie. Na koniec lipca zakładam Shinko 005 przód i tył 190 to porównamy. A powinna się zmieścić spokojnie.
Obrazek

Jak głupio pieprzę, to wybaczcie mi, ale jestem po kilku głębszych. :szczerbaty

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 34 gości